Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello a problémám a következö : mala f12 van es hidegen eleg nehezkesen idult berugtam es szepen lassan leállt ezt eljátszottam 5-10 x es jo lett utanna mar melegen bármikor indult! szerelöm azt mondta hogy nem art benzincsapot cserélni ... ki is cserélltem a mai nap folyaman es a motor nem nagyon akar beindulni ! meg a regivel sem ... ötlet? a csövek tisztak ami a karbi es a csap között vannak . le is vannak bilincselve
Nincs itt vki, akinek saját gyártatású kuplungja van?
Mert a gyári 4mm helyett az enyém1,9mm.
Cserélni a könyv szerint 2mm alatt kell.

Igen csak amit lehet kapni az 2,5mm

Gondoltam a régire kellene rárakatni normális vastagságút.
Csak nem találok ilyen helyet!Szfváron lenne jó...
Köszi az E85 -el kapcsolatos infókat, szerintem ez már így túl macerás, a várható eredmény tekintetében. Majd az autómat fogom átalakítani, azért kérdeztem.
E85tel kapcsolatban

http://www.gyakorikerdesek.hu/...

Csak tisztán nem az igazi illetve nézni kell- nem mindegyik olajjal keveredik rendesen.
Kb 15%-al nagyobb fúvóka kell, és az előgyújtáson is érdemes állítani (növelni 5-8fokot). Előgyujtás állítás nélkül a középső tartományban erősebb viszont kevesebbet forog.
állítólag 105ös az oktánszám

Állítólag 30%ban keverve benzinnel mindenféle átalakítás nélkül használható, de több olaj kell mivel alkohol kenése gyengébb mint a benziné
Tanácsokat is találtam:
- keverd elötte össze az olajad vele vmi edényben, hagyd jó pár órát aztán nézd meg, hogy minden oké-e
- lassabban ég, ezért az elögyújtáson érdemes változtatni
- elönye az, hogy nem ég akkora höfokon az alkohol, így valószínüleg kisebb höt termel
- föfúvókát növeld, meg egyáltalán állíts mindent a karbin
- olcsóbb nem lesz a dolog, minumum 30%-kal többet fog fogyasztani, de lehet az 50% is!
-valsz jobb teljesítményt fogsz elérni!
Még annyit a narancssárga lámpáról, hogy a szervizkönyvben találtam róla írást, a 16. oldalon. Nekem kicsit hiányos az Olasz és a Német nyelvtudásom.
Hali
Próbálta már valaki a robogót E85 -el. Lehet egyáltalán 2 üteműhöz használni?
Hát igen e szemszögből, több értelme van az alsó kis narancssárga lámpának.
Bontom a teljes motort ! minden eladó! elöl tárcsás- hátul dobos sr felni jó gumikkal-futómű -váz - morcositott első idom- dobfékes blokk öntvény-vizhűtés-műszerfal-kábelköteg-elektronika!
jót jóáron sűrgős!


épül a 172es boosterom :) !
Ha üzemanyag nem lenne, akkor bele egy kis fecskendővel a hengerbe, gyertya vissza és indulnia kellene/felpörög- legalábbis ha minden más OK.Az hogy féléve még ment... hát... ebből sajna már sokra nem lehet következtetni.Ha te látsz benne fantáziát és kedved is van(meg pénzed is ) akkor hajrá!
Szia!Sajnos, ma megtanultam hogyan müszik a visszajelző.

Rakj annyi vizet bele, hogy elaludjon a lámpa!

Elmentem X km és elkezdett melegedni a vizem.Lassítottam-hűlt- majd ismét melegedni kezdet, aztán elkezdte volna forralni(utolsó zöld lámpa már majdnem forr) Majd kinyomta a vizet.Hát ekkor felgyuladt a legelső naracssárga lámpa.Na miután lehűlt feltöltöttem, kerestük a hiba okát, majd próbakörök, mikor ismét hirtelen felmelegedett- de még 2kmtererre voltam, gondoltam visszamegyek-megvárva míg az utolsó zöld lámpa is kigyulad.Kigyuladt... már csak 0,5km volt vissza mikor hirtelen kigyulad a legelső naracssárga.Gép leállít-nézem hát a vízet megint kinyomta.Hát ezért van az ott és ezért müxik furcsán, de amúgy tökéletesen!Jelzi, ha kevés a viz!

Ha minden OK akkor indításkor teszt, majd semmi nem világít.Majd zöldek sorban(nálam soxor kettesével)ahogy melegszik, aztán ha gond lenne, mert nincsen elég víz a rendszerbe -pl elszáll egy vízcső amit lehet észre sem veszel- azonnal kigyulad a legelső narancssárga led.Motor STOP-ot paracsolva....

Úgyhogy sztem rakj annyi vizet bele, hogy elaludjon a lámpa, akkor helyesen üzemel!
Ha "jó" a szint akkor nem fogod látni a lötyi tetejét. Az érzékelő a műanyag tartály nyakába van applikálva. Oda már ember fia fölűről nem lát be.
Szia

Bár nem nagyon értek hozzá és innen felelősségteljes tanácsot sem szabad adni, de az biztos, hogy beázás, inkább elektromos gondot okoz, nem üzemanyagit. De ha a gyertya kivételét követően pici ujjadat a keletkezett lukba teszed, és megrúgod picit a mocit, mindjárt látható, hogy megy e nafta. és ha egészséges szikra van, (szép nagy, 5mm hézag) annak menni kell. Előgyújtás, alapjárat .... már csak beállítás kérdése. Amúgy múltkor néztem karbikat, ha jól emléxem, 10 körül már simán kapsz újat. De ha rég nem ment, akkor csak nagyon óvatosan. De legalább a hűtővízzel nem lesz bajod. Sok sikert
Sziasztok!

Most készülök venni egy F12-est elég nyomott áron 40e forintér. Kissé kopott, leharcolt, rozsdás itt ott, és jelenleg nem indul. Alig fél évvel ezelőtt még láttam menni nem is rosszul, és a hangja is jó volt. A kérdésem az volna hogy érdemes-e megvennem szerintetek. Ja, 100 köbcentis léghűtéses. Elbabrálok vele mert szeretem csinálni de egyenlőre nem jövök rá miért nem indul. Önindító megy, szikra van, szerintem üzemanyag problémája lehet. Az eladó azt mondja egyszer beázott és azóta nem megy.
Nagyon várom véleményeteket.
Előre is köszi.
A festést mi is úgy gondoltuk, hogy egy 10e ből kijön.De sajnos nem így lett.A legtöbbe a karcok eltüntetése (pénz/idő) került, viszont ha neked nem karcos, csak a fényezése csúnya-fakó akkor esetleg olcsóban és gyorsabban megúszhatod.Talán
Nem semmi... Az életben nem jöttem volna rá!
Mondjuk most kirohantam és alig van benne víz- éppen csak láttam a tetejét a víznek.-így inkább ráöntöttem. Sajnos most sem vílágít, kerestem a kábelt is, de le kell kapni hozzá az idomot.
Holnap első dolgom lesz!Nagyon várom, hogy tényleg az -e.Egyébként ilyenkor az ellenőrzéskor(müszerteszt-gyújtáskor) sem gyuladt fel neked sem?Mert nekem akkor sem
Köszi a festéssel kapcsolatosat, megrágom. Nekem 2 hétre való türelmem nincsen. És ha a végén még nem is lesz szép, akkor az nagy méreg nekem. A szívem már nem bírja az ilyet.
A visszajelzőt én is megtanultam néhány napi értetlenség után. A rajzon is jól látható, hogy a moci rendelkezik szintérzékelővel. De itt valahogy ez kicsit fordítva működik. Ha tele van, akkor nem világít az alsó, narancssárga égő. Lehet hülyeség, de szerintem, ha nagyon tele van, akkor a levegő hiánya miatt, nem képződik nyomás a rendszerben, ami ugye kell a fogalmam sincs mihez. Én akkor lekövettem egy madzagot, (vezetéket) és a tartály aljában ért véget. Illetve amikor leeresztettem a szivattyú szerelés közben a hűtőközeget, akkor mindig szépen világított. Kvázi addig töltöttem fel lével, amíg a lámpa világított. Szerintem kicsit engedj belőle ki, és Te is láthatod, milyen amikor világít.
Most cseréltem időmérőórát vízhőfok visszajelzőre - vmi állat kicserélte- és nem értem, de soha nem ég a legalsó piros LED.Az elején a teszteléskor sem. Kiégve nem látom. Viszont ha bemelegszik egyszerre az első 2 LED felvillan, majd akárhogy próbálom túlmelegíteni akkor sem gyulad fel újabb.Amikor a hűtőrendszert tisztítottam a gombát teszteltem öngyújtóval, és az ellenállása változott!
Ha a gombánál rövidre zárom(testelem) akkor a legfelső piros + összes zöld LED ég.

Gomba lehet rossz, illetve nem egyesével kellene felfelé mennie a LEDsornak?Vagy a visszajelző rossz?A tesztnél egyesével alszik el fentről lefelé, kivétel az utolsó 2 zöldet ami egyszere-igaz itt tovább is vár.
A probléma csak azért gond, mert így nem tudom megbízhatom-e benne...
Magyarul semmi értelme.
Én most vettem elektromos festékszórót- hátha ezzel jobb lesz...
Nekem mindenképpen kellett, mert faházat is festünk, és így 1 oldal 1 óra alatt volt meg, amúgy 1 nap!
Hihetelen hatékony... most akarom majd tesztelni a zománcfestékkel!
Viszont haverom most festette le spryével a az egész RS mocit.Hát többe került mintha fényezőhöz vitte volna, ugyanis nagyon sok rétegben kell felvinni ráadásul semmi vastagsága nincsen az anyagnak.Fedőlakkot is kapott- előhozva apróbb karcokat- messziről jó lett, de ha közelről nem annyira. bár vannak részek...
1 hétig csiszolta fújkálta szórógittel, összesen 20-30e között került neki.Mondom rengeteg palackkal rámegy, és még a fedőlakkozás is fontos!
Én azért megpróbálnám megtudni mennyibe lenne műhelyben, mert az 100% os fényezés és eladáskor is megtérül -jobban mintha magad csinálnád.
Esetleg szórópisztollyal kellene megpróbálni, mert a olcsóbban jönne ki.A többit csak veszed dobozszámra és néha belefröcsköl meg bennemarad... Legalábbis nekünk ez a tapasztalatunk-
Sztem max egy-egy idomra jó lehet
Helló!
Nekem kellene egy pár dolog!
Mik vannak?
Hali
A paripám az idők folyamán megfakult, illetve ledobta a festéket. Szeretném átkenni. Esetleg volna valakinek használható tapasztalata. Bár valószínű el fogom adni, szeretnék szép munkát csinálni. A kérdés, hogy milyen anyaggal. Kompresszorom nincs, tehát palackba zárt lenne az érdekes. A Vaterán kívül matrica szettet leget e valahol kapni?
Köszi előre is.
Sziasztok keresek malaguti grizzly12 jobb oldalidomot keresek, tud valaki segíteni ? Ezen típushoz vannak motorikus alkatrészeim eladók...
Thx!Letöltöttem!
hat megmondanám ha tudnám de nem is non értek hozzá!arra tippelek h vas mert mikor fogtam a kezemben akkor iszonyat nehéz volt!(bár még alu hengert még nem fogtam)azt szeretném párositani egy Gianelli Next-tel!rem jol fog menni!köszi a segitséget!
haligali mindenkinek malaguti lámpáim eladóak a kisebbik az 2000 res évjáratú a nagyobb lencsés az 2005 ös
és még van 1 aerox taposóm is lemez
emailbe érdeklődj eress@citromail.hu
Jelenleg f15ö-öm van,amin egy sima topos 70-es vashenger van!
Gyári kipuval akartam használni,de véletlenül ráakadtam egy leo vince RR-re kedvező áron és megvettem!
Erősebb tuningot nem tervezek mostanság!
Reggelenként korán járok melózni és a szomszédok biztosan nem kedveltek,habár nem volt visszajelzés,de ez a kategória sem a mindennapos motorozáshoz volt jó szerintem!
Igaz "csak" 15 LE-s volt,de 12.000 környékén forgott végre és a Yasuni c16 nem egy halk kipu!
Ha esetleg érdekelne valakit van Malossi MHR Delta kuplungom és Polini áttételem eladó!