Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Valakinek nincs véletlenül malaguti xtm 50-hez kézikönyve, vagy javítási, szervízelési útmutató? Ha van, jelezzetek légyszi. Köszönöm.
Sziasztok..
Ma sikerült egy Malaguti Ciak-ot venni.
Szeretném kérdezni,hogy milyen olajat vegyek?
Első fékbetét is cserés,amúgy rendben van..
Van a szervízkönyvben Olasz, Német, Angol, meg a jó ég tudja milyen nyelv. Viszont Van benne elektromos rajz is.
Hi.
Vettem egy Phantomot de nem sokat tudok róla.
Tudja valaki hogy hány literes a tankja?
Nekem a tompított az elég gyenge, kb mint egy helyzetjelző.
A refi meg úgy világít mint ahogy egy tompítottnak kellene.
Nektek is ilyen gyenge?
Ha refivel megyek este a városban akkor senki se fogja kiszúrni azt hogy az nem tompított?
elvileg sárgák de hát a yamahát is oszt mégis jó... robogó is motor topicba kérdezősködj ott okosabbak is vannak mint én
nem tudod kik gyártják?
én multkor kérdezgettem aztmondják nemrosszak
Talán -aki olvasgat itt- tudjátok, hogy most felújítottam a mocit műszakilag (fékrendszer+ hátsó kerék csere,görgők(5,6g), szíj, membrán, red filter, gáz bowden/kis cső pótlás, teljes hűtőrendszer tisztítás, hengerfejezés(az alapprobléma ez volt...) sikolás... stb
Most pedig tesztelgetem... hát nem vok megelégedve, mert a sepia simán legyorsul... pedig van rajta egy Vinci ZX kipu. is
Egyszerűen nincsen ereje az alsó tartományban, csak mikor elér egy bizonyos fordulatot, de addig öregapó stilusban van, pl kavicson sem tudom megkapartatni a kereket. nem tud megindulni- sztem csuszik vami- de többiek szerint valami fogja/fojta a motort.
Hidegen, vagy ha áll 5 percig, de absz nem hideg akkor simán kipörgeti a kereket, de alig 1 percen belül más ismét öregapós lesz.
A henger-mivel sikolva lett- alapméretes, de szinte látszik még benne a honolás is. Végsebesség is kb. 80-85 körül...

Mi lehet a gond?
Ha meleg, de leállítom 5 percre, már megint húz 1 percig.

Amiket próbálgattam:
Felenként csavarva a levegőt ki is be is 0-3,5 ig- nem számít max ha becsavarom teljesen - leáll.
Ugyanaz a másik csavarral:nem változik a gond.
Mind a kettőt beállítottam 1,5 re.
Levettem a kipufogó hangtompító részét, nem változik-csak hangosabb de igazán nem nagy a különbség... visszarak.
Levettem az egész légszűrőt: nem ment majdnem tolnom kellett vissza a házhoz... visszarak.

vki pls
Hát sajnos egyébként igazad van,mert pl légszűrő csere is borzasztó, én a fél mocit szét kell szednem... Az off Suzuki Sepián 2 perc- itt csak csak levenni min negyed óra... Felrakni meg ÁÁÁ én leszedem a hasidomot, meg kiszedem az ülést... de még így is megszenvedek vele...

Nekem azt hiszem Olasz nyelvű van... neked milyen nyelven van?
Valakinek nincs eladó furható gyári hengere? Mi a véleményetek a Motoforce hengerekről? Azt mondják hogy taiwani fosok.
Valamikor a karburátorba leágazó mellék körben volt egy dugulás, azt elhárítva, és aztán próbálva éreztem, hogy a melegedés a vízpumpáig terjed, nem tovább. a víz átfolyt rajta, kvázi a lapik nem forognak. De azért a szétszedés előtt kapott 2 slagot, aminek nyitva maradt a vége. Persze a víz szint meg se moccant, járó motor esetében. Azért kérdeztem, hogy miként kell szétszedni, mert pl. egy Lengyel termék esetében, biztos az első lámpát is ki kellett volna szednem . Megzavart a keresztben álló csapszeg. Amit amúgy a dekni aljában találtam meg. Amúgy megszorult a csapágy és a melegedés hatására az átadó kerék közepéből kimelegedett a tengely. Tudom ajánlani időnként a 3 csavart leszedve, hogy nézze az ember, mert ha a csapágyházat rágja meg a teljesen beállt csapágy akkor az húzósabb. Köszi a segítséget. Szervízkönyv? Nem kell? Vagy már van
Jah és a szerszámok: Imbuszkulcs és egy seeger-gyűrű fogó, ha jól emléxem...
Ezt hogyan vetted észre?Mármint úgy, hogy még nem károsodott a moci...

Egyébként egyszerű szétszedni, csupán a csavarokat kell lecsavarni , de most komolyan szólva mi lenne a kérdés, mert a képen amit beillesztettél nagyon jól látszik minden!Én kép nélkül csak egyszerűen szétszedtem...
Szia!

Nekem ilyen kipuf van fent csak ZX és most szedtem szét ebben 5,6g os volt.Ilyent is vettem bele most.Az persze nem 100% hogy gyárilag ez volt benne, de sztem még nem volt benne cserélve...

Most 82 őt megy(F12)- bár én kevesellem-, de sztem ha a "kicsi görgő" gond állna fent akkor gyorsulni jobban kellene- viszont most pont jól gyorsul -sőt inkább lehetne jobb gyorsulás is...
Én már pont azon gondolkodom, hogy nem kellene-e a kuplung részen is átnéznem (rugók) De mivel minden pénzbe kerül így félek több ezer forintot kidobni... és ha semmi nem változik...

Szerintetek ha minden full alap csak egy Red filter van és egy leo vinc ZX mennyit kellene mennie és jól gyorsulna?
Egyébként motorikusan alapméret és 50cm3 nem kopott motor.

Csak azért kérdezgetek/elmélkedek mert sztem ennyit a gyári állapotban is tudniuk kellett vagy tévedek?
Hali
Sajnos a vízpumpám nem forog. Még akkor sem, ha jár a motor .
A rajz alapján van esetleg valakinek ötlete, miként szedjem szét?
Amúgy ha kell valakinek találtam f12 szervízkönyvet.
Azt tudja valaki,hogy leo vinc RR-hez gyárilag mekkora súlyú görgőket adnak?
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a motornak olyan 35-meg 55 között szinte semmi húzása nincs. Ez mitől lehet? Hiába húzom neki a gázt, nem ér semmit sem. Most cseréltük benne ki a görgőket ugyanolyan súlyúra, de ez vmi kínai sz*r.(5g)
hallo! előgyújtást én is csak nem régállitottam a motornak ( 20 fokost kb) de van tuning gyújtásom rajta (TOP PERFORMANCES ) ami magas fordulaton visszaveszi az előgyújtást.
szerintem neked felesleges, az elérhető max fordulat csökken. alulról erősebb lesz " picit " ( 50esnél kb 20-22 fokos nagyon észrevehető. haweromnak volt 24 fokos előgyújtása de kb 2kmig ment neki a zsiruj RMS racingja, hát nemtom az én mhrem birná e de nem bántom igy is jot megy-ment.. )
Helló. Gőrgök kicsit kopottak voltak de annyira nem vészesek, a szíjon alig van kopás. A gyári légszűrőt visszarakjuk rá. Viszont olvastam a hengernél hogy figyelmeztetés hogy az előgyújtás-t át kell állítani amit sztem az előző tulaj nem tett meg. De lényegtelen mert szerzek 50-es gyári hengert és visszarakom azt. Mert szerintem erősített főtengelyre se telt már a 70-es henger mellett és nekem csak utcai használatra kell.
Ui: A kuplungot ma szedjük szét. Köszi a segítséget.:)
Akinek van gyári jó állapotú bontott henger-e arra vevő lennék vagy akár cserélném is kis ráfizetéssel. A mostani henger Top due plus 70ccm.
hallo
szerintem kicsi a karburátor rajta és azért kevés a vége, hajtás teljesen szétlehet kopva ( görgök-szíj-kuplung ) ezeket minél előbb átkellene ellenőrizni, a sportlégszűrőt lefelé róla a gyárit vissza és bele való jóminőségű szivacsot ( pl malossi redfilter)Szépen lekezelve légszűrő sprayel ! Meglátod mintha nem is a tied lenne :) !

itt az enyémről egy vidi (lentebb található amikor még a levegős motoforce henger volt fent)

http://youtu.be/gFQ6ZfwAE0E (tanulgatok olaszul :)))
Sziasztok!

Eladó Malaguti F15-ös hátsó teleszkópot keresek!
Előre is köszönöm!
Na, megoldódni látszik a probléma, olyannyira, hogy csúcs lett a gép. Állítottunk a karbin benzin-levegő keveréket, meg a kupplungon is csavartunk egy kicsit rá. Dögös hangja lett és már 9000 körül forog, 110-et megy tőgázon. Meg is teszteltem ma, sikerült esni is vele egy kisebbet. Azt hittem kipurcant, de semmi. Felállítottam, már égett a hűtővíz visszajelző, kb 30 másodperc és helyreállt. Csak a lábamon lett egy csúnya kék-lila folt. DE ezzel is gazdagodott az élmény...:)
Sziasztok.
A tegnapi nap folyamán sikerült egy Malaguti F-12 Digit Lc-t beszereznem.
És az lenne a problémám hogy partokat nagyon nem szereti. Szóval lendületből kell mennem hogy kimenjen egy nagyobbacska parton. 26ig nem akar menni. 26tól elindul de tesóm 50es Sepia-ja ellen nem mernék versenyezni. Végre kb. 62 volt a rekord azt is szerintem egy perc alatt érte el. 70es Top Henger van rajta,sportlégszűrű,sportkipufogó. Szerintem ennyivel sokkal többet kéne tudnia. Mi a véleményetek?
én a szívórendszert ellenőrizném át elöször!
karbi-légszűrő tisztitás, aztán nézd meg a membránt.
lehet fals levegőt szív valahol , vagy elengedte valamelyik szimeringed..
Sziasztok!

Lenne egy hatalmas problémám. Egy Malaguti XTM 50-esem van minarelli am6 blokkal. Kezdetben semmi baj nem volt vele, ám ma mikor kihoztam a tárolóból és gondoltam megjáratom kicsit nagy meglepetést okozott. Beindítottam, első rúgásra pöcc-röff, eddig ment minden rendben, kis szívató volt rajta, ennyi. Két hete nem mentem vele, így hagytam kicsit járni, had melegedjen. Mikor már elérte az üzemi hőfokot, pakoltam egy egyest és indultam. kb 20 méterig jutottam el 2600-as fordulatról. Kész megállt. Újra berúgtam, akkor 3600-as fordulattal lábbal lökdösve életre kelt, ám néha bedadogott. Gondoltam valami dugulás lehet a karbiban, de akkor nem is nagyon menne. Na jó, tőgázon kihúzattam, úgy nem volt semmi baja, ment mint a megveszekedett. Majd próbálkoztam az indulásokkal de ismét leesett a fordulat és megállt. Kész, nagy nehezebn hazajutottam vele. 4000-s fordulaton elindult, nem akartam egykerekezni, de sikerült, majdnem ledobott magáról. Hova lett az ereje a motornak, mikor indultam vele. Nem értettem. Gondoltam megnézem a gyertyát, de az tökéletes, teljesen szép barnára ki van égve. Mi lehet a baj? Miért nincs benne semmi erő induláskor? Miért nem megy le az alapjárat 600-ra mint régen és helyette miért pörög most 1300-at? Légyszíves segítsetek, nagyon fontos, mert szenvedek a mocim nélkül.