Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem nyúlnék hozzá.
levegő/beinz arány nem ok.
azon állíts.
Üdv! Az rst-m 4000 töl-4500-ig bedadog. Ha tovább húzom neki akkor kitisztul és 10000 ig kipörög. SHA 14-12-es karbi van rajta. Fúvókákat már cserélgettem (eredménytelenül). A gyújtás DUCATI ENERGIA (cdi), ezt is cseréltem. Új, illetve más hőértékű gyertyát is próbáltam. Valakinek van ötlete? Előre is köszönöm!
Hali GABA.
nekem is ilyen állapotú, ugyanilyen színű f 12-m van.(FULL gyári minden rajta)
most akarom egy kicsit tuningolni de hengert meg ilyesmit nem akarok mert később is akarom használni .
Egy jó kis sportkipufogó kellene de nem tudom h milyet válasszak
ha tudnál segíteni azt megköszönném.
manuális és mikuni.Szivató bowden kell bele, mindene megvan 90es főfúvókával.Beteszed és indul is ( tesztelt, járó/működő motorból lett kivéve)
Ugyanitt van még:
Gyári kipufogó ( 2500.) (Javitott felfogatással/könyökkel)
Digit F12 hasidom( piros ) 3500 forint
12mm mikuni manuláis karbi 3000
Fehér malossi sárga rugó 700 forint
Berugó racsni ( Amin van a berugó tengely) 600 forint
Berugóba nagyrugó 500 forint
Gyári szivócsonk 500 forint
öninditó motor 3000 forint
öninditó szabadon futó szabadon futó tügörgövel, nagy fogas kerékkel : 1000 forint
Egyben olcsó, képeket kérésre rakok fel, valamint EGYbe eladó Gyári f12.

http://www.kepesmotor.hu/malag...
dellorto? elektromos?
emailre irj: tomaschik@gmail.com
szia!
van , holnap lefotozom ha úgy jó
3000 forintba kerül.
Nincs véletlenül gyári minarelli karbid?
Ha már fúrni kell,akkor nem elég csak gyűrűt cserélni,a dugót is kell!
Malaguti MGX 80ccm, 6sebességes, 19es dellortó
és egy alkatrésznek
együtt 70ezer ft
jah és amugy első motrom nemtudom kell ebbe vizet cserélni? vagy hol lehet tölteni?
hello tegnap vettem egy Malaguti F12 Phantom ot kicsit lomha hegynek fel és az önindító elég gyalázatosan teker néha indul de sokszor nem viszont első rugásra megy a szerelő aztmondta hogy kell egy új gyürü meg meg kell fúrni nemtudjátok mennyibe kerülhete gy olyan gyűrü? és még mi baja szokott lenni ennek a típusnak?
hali!

szereztem egy Malaguti MGX-et, működik, 6sebességes valakit érdekel?
képet holnap csinálok
+van még egy kerék és blokk nélkül.
így egybe a 1,5 motorért 70ezer ft-ot kérnék.
ez reális?

üdv:Zoli
RR az a leírás alapján teljesítményre szinte egyforma a ZX és az S-sel csak halkabb!Mondjuk érdekelne majd, hogy te milyen álláspontra jutottál
Nincsmit, mert mondom nekem is kellett, mert kiváncsi voltam...

Sztem a legpontosabb helyről a Leo-Vince gyártó-forgalmazójától

http://www.leo-vince.hu/
Hát...nagyon köszönöm a kimerítő választ,főleg,hogy másodjára sikerült csak!
Hol találtál ennyire kimerítő választ?
A konkurenciánál az RR-t mondták a leggyengébbnek,majd TT és végül ma ZX!
TT lehet a leggyengébb, mert az csak gyári 50eshez ajánlott.
A másik kettő meg tunig 50es elsősorban vas 70es is jó még
Szia összeollóztam neked egy fasza anyagot amikor átolvastam elszállt!

Most mégeccer már nem fűzve hozzá semmit, csak, hogy nekem ZX van, és engem is érdelkelt a téma ezért néztem utána, elvileg az RR az majdnem ua., csak halkabba de a ZX sztem nem hangos, pont idális, még a szomszéd bírja típ.

TT
A Leo Vince gyár egy régebbi modelljének a "Handmade Z"-nek a tövábbfejlesztett változata ez a sportkipufogó. Teste acélból, a tompítója aluminiumból készült, amit 3 csavarral rögzíthetünk. A leömlőt több helyen megerősítették, hogy a nagyobb ütéseket is képes legyen elviselni. Elsősorban 50ccm-es gyári hengerek párjaként ajánljuk.

ZX
A Leo Vince kipufogógyár legismertebb, robogókra gyártott terméke. Jó minőség, igényes kidolgozás és kiváló ár/érték arány jellemzi ezt a terméket.
A kipufogó karbonos tompítóval rendelkezik, magát a dob részt pedig vékony lakkréteggel vonták be, amely néhány megtett kilométer gyönyörűen elszíneződik. Hangja nem zavaró, emiatt senki nem fog minket megállítani az utcán. További igen komoly előnye márkatársaival szemben, hogy a tompító rögzítőbilincsét belülről egy gumigyűrű burkolja, amely a tompítót hivatott megvédeni a sérülésektől. Ezt a megoldást csak a legdrágább és legkiválóbb kipufogóknál alkalmazzák a gyártók (péládul: Polini Evolution), de van olyan cég amely a ZX-nél sokkal komolyabb teljesítményre képes "magasabb kategóriába" sorolt termékeinél sem áldoz az ilyen apróságokra (pl.: Stage6 Pro).

Elsősorban 50-, és 70ccm-es vashengerekhez ajánljuk, felszerelése után főleg a középső és a felső fordulatszámtartományokban érhetünk el vele tetemesebb teljesítménynövekedést.

RR
Ezt a Leo Vince "RR" jelzésű kipufogót leginkább a különleges ovális alakú karbon tompítójáról lehet felismerni amelyet az "S" szériától örökölt. Jó minőségű termékről van szó, amelyet elsősorban 50ccmes gyári, és gyengébb 70ccmes sporthengerek (leginkább öntöttvasból készültek) mellé ajánlunk.

A kipufogó hasonló kategóriát képvisel mint a gyártó "ZX" és "S" termékei, így ezek között az alaktrészek között teljesítménynövekedésben nagy eltérés nem észlelhető. Az "RR" típus azok számára lehet ideális választás akik nem szeretnék, hogy robogójuk nagyon hangossá váljon a kipufogó felszerelése után, hiszen ez a típus igen visszafogottan "muzsikál".
Vágja valaki,hogy a 3 leo vince közül melyik a leggyengébb és a legerősebb?
TT-ZX-RR
Sziasztok...
Tegnap tankoltam,utána kb 300 m megállt a moci...
Menet közben ""lehörgött"
Malaguti Ciak 150ccm,
Kinyitottam a sisaktartót, hogy vegyek ki szerszámot,,beletettem az inditókulcsot, és a hátsódoboz kulcsát,majd véletlenül lecsukódott...

Hazatoltam,/no comment:):))
,szikra van,benzint kap..más ötlet nincs, és az ""összebarmolást"" kerülvén,,
ma szerelőhöz viszem,Esetlegesen más baj van mint egydugulás,,akkor megírom, hogy talán más ebben a helyzetben, megtudja javitani...

Után ha jó lesz akkor elviszem az állatkertbe, meg a vidámparkba...:):)
Köszi ArGa!
Meg is kaptam a hibát,ahogy levettem a nagy deknit egyből kiesett a csapszeg ami a müanyag meghajtókerék közepében kellett volna lenni,kikopott a műanyag anyira,hogy az a csapszeg kiesett és üresen forgott a műanyag a paletta tengelyén,a szimering jo mert nem szivárog a viz a csapágyak is jok mert könnyedén forgatom kézzel a paletta tengelyt,a képen is jol látszik jol kikotrodott a műanyag ezért hallottam zajokat pár honapja a pompából.
A nyilakkal a víz keringésének irányát szerettem volna jelölni...
Javítottam a képen a nyílakat és észrevettem, hogy az egyik csavar amivel az egész pumpát le lehet venni is látszik rajta- jelöltem!
Szia!
A nyilakat rosszul rajzoltad, de amúgy a felíratok jók.
Simán tudod javítani.Lehet hozzá kapni javítókészletet.
2 hiba lehet
1, kikopott a müanyag kerékből az ék.
2, megszorult a csapágy(ilyenkor 99% szintén kikopik az ék is)

Ha folyatott is alul, akkor a szimering is elszállt.
Lehet kapni műanyag fogaskereket ékkel, kb 1500ft, meg lehet kapni csapágyat is rotorral szimeringel kb 3000 pénz.(láttam már együtt is mindent 4000töl)

Szóval nagyon egyszerű szerelni is.
Szedd le a nagyobbik deknit amit a képen is látni, csak a csavarjait nem.Ha ezt leszeded (asszem 3 csavar) látni fogsz egy nagy műanyagkereket, azt kell megvizsgálni kivan-e kopva a tengelynél.
Ha leszeded a képen látható 3 csavart is- vízed elfolyik- akkor a rotort fogod látni ami a vizet hajtja. ennek könnyen kell forognia, miközben a másik oldalon a műanyag fogaskerékkel forgatod.
Kicserélni egyszerű.Vedd le a műanyag kereket (zégergyürű) majd ha kell cserélni a másik írányban ki tudod szedni/ütögetni a tengelyt a rotorral egybeöntve. Kivenni a 2 db csapágyat meg a szimeringet és mehet vissza minden.
A képen láthato a vizpompa,oda irtam a piros nyil felől a slag meleg a kék nyil felő hideg,gondolom nem forog a paletta ami a vizet forgassa,ha leveszem a három hexagon csavart,akkor a paletta előmbe tárul ugye,de minek a két csapágy,meg a szimering a hengerbe van hogy tudom kicserélni a palettát?