Ezek alapba is jól mennek:Haveromé simán viszi a 110et, pedig minden eredeti rajta.Nem lehet, hogy visszafogja a kipufogó?Mármint ezt te vetted rá és direkt 100ashoz vetted?
Nekem is ilyen volt, csak termosztáttal- ami még rosszabb hiszen így nehezebb hozzáférni- én is megszenvedtem vele,de ki lehet szedni.Sósavval lesavaztam, mert a vízkő is fogta, majd meg kell ütögetni- nem is kicsit- ez megindítja(összetöri a koszt, meg megreped a menetnél a vízkő)Magát a csavar fejét kell ütni egy doznival+kalapács.Aztán kijön.
Kipucolni, majd gyors tanácsként mindkét csavart becsavarni, majd ki 1,5- 2 fordulattal.
Innét kell indulni, általában már csak keveset kell állítgatni.Ha az egyiket csavargatod akkor majd elkezd pörögni a kerék na azt vissza kell csavarni,hogy ne pörögjön (pl sztenderen állva) a másik meg maradjon 1,5 nél (levegő)
Sziasztok! Új vagyok, megmutatok nektek az én kis drágám! F12 100 , leo vince kipuf, 105km/h óra végsebesség, nagyon gyorsúl, pillanatok alatt ott van :) Itt az ideje endurora váltanom, akit érdekel annak eladó.
Sziasztok!
Ma szétszedtem a Malaguti F12 esemet hengerfej pakolást cserrélni amikor kettévettem a hengert kezembe kerül hát mit látok nincs benne termosztát a két csavar benne volt de úgy bele van szorulva hogy ki sem lehet venni sehogy,hiába vágtam bele egy lappal nem tudtam kivenni sehogy,mit lehet kezdeni evvel,vagy ne tegyek termosztátot úgyis jo pár ezer km mentem vele,lehet azért füstölt annyit hidegen amikor beindítottam.
Ha valaiknek van ötlete vagy véleménye szívesen várom,hogy irjon.
Üdv. Nekem egy 2004-es malaguti f12-öm van. Az eladó szerint gyári szóval nem akarom, hogy kinevessenek ezért nem mondom biztosra. Mikuni karburátor van rajta. Sajnos rossz kezekbe került és elállítódott. Nem értek az ilyen karburátor beállításához és ha azon az oldalon ez le lenne írva akkor örülnék ha megmondanád. És aki már állított be ilyet az írja már le hogy mit és hogy. Zöldfülű vagyok kérlek segítsetek! Ha kell elmondom mik a tünetei a karburátornak. Az adatlapomon megtalálható az msn címem és az e-mail arra írhattok. Köszi
majd csinálok képet a motorról!
A motoron már nincsen kipufogó, és az a műanyag borítás a henger körül...... konkrét árat így nem tudok mondani! tegnap vettem a motorba új görgőket (5 km sincs bennük!) (malossi 6gr.).... továbbá TOP variátor, TOP kuplung, polini ékszíj, 70 es henger, 1 gyűrűs vertex dugattyú , ducati energia gyújtás és TOp performance CDI (ez álltal nagyon pörög ) 85 % os gumik, jó kezelőszervek, tank, olaj tartály, ülés, Dell' orto karbi(17,5), top szívócsonk(20 mm), főtengelyt azt nem tudom milyen márkájú, de nagyon jó állapotú nem lötyög, csapágyak is jók benne, nem csörög-zörög......stb sorolhatnám! A motor amúgy elég jól megy, jól gyorsul.. te mennyit mondanál rá?
Én kiszedtem az egész blokkot, hátrafelé ki.(teló csavar ki, téglára felállít, hátsó fék kiköt, elektronika széthúz, bowdenek - csövek le, keresztbe nagy csavar ki, motor kijött.) De meg lehet csinálni úgy is ahogyan írtad, bár nem olyan könnyű hozzáférni.Én a te módszereddel inkább csak a hengerfejet szoktam leszedni, henger nem tom leférne-e (határeset lehet).Ha csak azt akarod levenni akkor biztosan elég.
Sziasztok nekem tudna valaki segíteni mert van egy Malaguti f12 most vettem a napokban és nem tudom hogy mitő lehet de ha húzom az első féket akkor beriszál az eleje aki tud az segítsen
Eladó egy levegős fekvő minarellis f12 bontva!('01)
A motoron egy 70 es levegős henger van egy 1 gyűrűs vertex dugóval.. még használható!
Top performance variátor
Top performance kuplung
Top performance CDi
Polini ékszíj
Ducati Engergia gyújtás
Hibátlan első futómű
.
.
.
stb
Köszi az infót,elfelejtettem kérdezni honnat lehet jobban odaférni,ki kell venni a sisaktartot?meg az also idomját is le kell venni ugye,ja meg amielőtt szétszedem jól pucoljam meg a blokkot a piszoktol.
Küldenél egy képet, hogy néz ki ez a szívómembrán?
Nehezen indul a mocim (F12 100ccm), egyből a vákumra gondoltam,
szikra van, benzint nehezen szívja föl, melegen pöccre indul.
Üdv: hack26
Semmi nem mozdul el, viszont jobban jársz, ha leveszed a hengerfejet akkor felsíkolod mindkettőt!Ekkor viszont elmozdul, de nem vészes.Tiszta kosz szokott lenni, ha így teszed vissza előfordulhat, hogy újra elereszt.Lerakod egy sík felületre és 400-600as papíron finoman húzogatni kezded vagy elviszed és köszörűn síkba húzzák ugyanis el is deformálódhatott.Ezt ellenőrizd le!Pl tolómérő ráfektetve és fény-rés nézése, de csiszoláskor is látod, hogy pl foltokba nem ér a papírhoz.Ugyanez érvényes a hengerre is.Egyébként én a hengert is lehúztam és azt is síkba köszörültettem, így kosz és deformációmentesen lett összerakva.Ilyenkor visszarakáskor a gyűrűkre kell vigyázni el nem törjön.Körkörösen bele kell igazítani a hengerbe, aztán felcsúszik.(Egy pöcök is van a dugón a gyűrű itt poziciónál, ezért ezt ellenőrízd, mert csak igy meg a helyére, ha nem ott van akkor tudod eltörni.forgasd körbe a gyűrűt, és keresd meg a pöcköt.)A hengerfejet csak tisztán tedd vissza és a csavarokat átlósan húzd meg fokozatosan.
Annyira nem nagy dolog általános szerelési ismeretek és odafigyelés kell csak hozzá, meg nem elkapkodni!Óvatosan a gyűrűnél.Ennyi
Szisztok!
Hengerfejpakolást kell cseréljek az F12 es en,kelle valamire ügyeljek ha kicsvarom a négy csavart, a hengerfejből,persze egyszer le engedem a vizet,el foge mozdulni a dugatyu vagy nem kelle vissza szerelés előtt megnézni neme mozdult el a dugatyu,jo lenne egy kis segitség,előre is köszönöm.
hali
nemtudjátok mien szerszámmal tudom állitani a lengéscsillapítót mert az a kis aluminium vacak nem látszik tul erősnek szal nem akarom mindenféle házimegoldással megcsinálni mert mondtak már olyat h kalapács meg csavarhuzo meg hogy szedjem le és rakjam vissza de ez nem tul étvágygerjesztő
HAli
szerintetek milyen variátort vegyek polini speedcontroll
vagy malossi Multivart? ( a multivarhoz 7.2 grammos görgöket adnak és fehér kontrasztrugót).NEm tudom de a 7.2 grammos görgö az
nem nehéz egy kicsit?VAGy ha tudnátok egy ideális görgösúlyt
ajánlani azt előre is köszönöm
Teljes szívből kívánom legyen igazad!Ugyanis 2 mopedautó maradt a nyakamon - előtte használtam őket- mikor rendszámozni kellett... persze ugyanígy mindenki 100% biztos volt benne, hogy baromság, meg úgysem merik megcsinálni, meg semmi értelme nem volna annyi úgysincs stb.
Hát mégis lett.Addig ígérték, csak megcsinálták!Nagyon erős a lobbi aki akarja, követeli a kormánytól- azoknak meg amúgy sem jönne rosszul az a pár milliárd,ráadásképp onnétól rendszeres jövedelem lenne pl..:új mocik az országba, használtan: adás-vételi sarcok stb.
De ezek nagyon készülnek, én remélem nem lesz belőle semmi.Mopedautóskánt már nem lepődök meg semmin!(kb 80.000 a rendszámozási porcedura, de anno "csak" pár 10000 forintról volt szó... hát "elfelejtették"hogy van regadó is!)
Innét kell indulni, általában már csak keveset kell állítgatni.Ha az egyiket csavargatod akkor majd elkezd pörögni a kerék na azt vissza kell csavarni,hogy ne pörögjön (pl sztenderen állva) a másik meg maradjon 1,5 nél (levegő)
Ma szétszedtem a Malaguti F12 esemet hengerfej pakolást cserrélni amikor kettévettem a hengert kezembe kerül hát mit látok nincs benne termosztát a két csavar benne volt de úgy bele van szorulva hogy ki sem lehet venni sehogy,hiába vágtam bele egy lappal nem tudtam kivenni sehogy,mit lehet kezdeni evvel,vagy ne tegyek termosztátot úgyis jo pár ezer km mentem vele,lehet azért füstölt annyit hidegen amikor beindítottam.
Ha valaiknek van ötlete vagy véleménye szívesen várom,hogy irjon.
keresek 98-as F12-höz komplett zárszettet ha lenne valakinek elfekvőben jelezzen!
illetve kellene még fejidom alsó része 2002-es digit f12-höz!
valaki tud segiteni men szerszámmal lehet a hátso teleszkopot állitani mert a legkisebben van
majd csinálok képet a motorról!
A motoron már nincsen kipufogó, és az a műanyag borítás a henger körül...... konkrét árat így nem tudok mondani! tegnap vettem a motorba új görgőket (5 km sincs bennük!) (malossi 6gr.).... továbbá TOP variátor, TOP kuplung, polini ékszíj, 70 es henger, 1 gyűrűs vertex dugattyú , ducati energia gyújtás és TOp performance CDI (ez álltal nagyon pörög ) 85 % os gumik, jó kezelőszervek, tank, olaj tartály, ülés, Dell' orto karbi(17,5), top szívócsonk(20 mm), főtengelyt azt nem tudom milyen márkájú, de nagyon jó állapotú nem lötyög, csapágyak is jók benne, nem csörög-zörög......stb sorolhatnám! A motor amúgy elég jól megy, jól gyorsul.. te mennyit mondanál rá?
Eladó egy levegős fekvő minarellis f12 bontva!('01)
A motoron egy 70 es levegős henger van egy 1 gyűrűs vertex dugóval.. még használható!
Top performance variátor
Top performance kuplung
Top performance CDi
Polini ékszíj
Ducati Engergia gyújtás
Hibátlan első futómű
.
.
.
stb
minden van hozzá!(váz , kerekek, tank,ülés..)
Árban meg egyezünk!
Küldenél egy képet, hogy néz ki ez a szívómembrán?
Nehezen indul a mocim (F12 100ccm), egyből a vákumra gondoltam,
szikra van, benzint nehezen szívja föl, melegen pöccre indul.
Üdv: hack26
Annyira nem nagy dolog általános szerelési ismeretek és odafigyelés kell csak hozzá, meg nem elkapkodni!Óvatosan a gyűrűnél.Ennyi
Hengerfejpakolást kell cseréljek az F12 es en,kelle valamire ügyeljek ha kicsvarom a négy csavart, a hengerfejből,persze egyszer le engedem a vizet,el foge mozdulni a dugatyu vagy nem kelle vissza szerelés előtt megnézni neme mozdult el a dugatyu,jo lenne egy kis segitség,előre is köszönöm.
Malguti MGX 80as vízes, 6sebkós, ajándék másik váz(sárga)
így 70ezer ft
nemtudjátok mien szerszámmal tudom állitani a lengéscsillapítót mert az a kis aluminium vacak nem látszik tul erősnek szal nem akarom mindenféle házimegoldással megcsinálni mert mondtak már olyat h kalapács meg csavarhuzo meg hogy szedjem le és rakjam vissza de ez nem tul étvágygerjesztő
szerintetek milyen variátort vegyek polini speedcontroll
vagy malossi Multivart? ( a multivarhoz 7.2 grammos görgöket adnak és fehér kontrasztrugót).NEm tudom de a 7.2 grammos görgö az
nem nehéz egy kicsit?VAGy ha tudnátok egy ideális görgösúlyt
ajánlani azt előre is köszönöm
Hát mégis lett.Addig ígérték, csak megcsinálták!Nagyon erős a lobbi aki akarja, követeli a kormánytól- azoknak meg amúgy sem jönne rosszul az a pár milliárd,ráadásképp onnétól rendszeres jövedelem lenne pl..:új mocik az országba, használtan: adás-vételi sarcok stb.
De ezek nagyon készülnek, én remélem nem lesz belőle semmi.Mopedautóskánt már nem lepődök meg semmin!(kb 80.000 a rendszámozási porcedura, de anno "csak" pár 10000 forintról volt szó... hát "elfelejtették"hogy van regadó is!)
majd esetleg 20 év múlva, de ebből jövőre tuti h nem lesz semmi