Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15x12-es 6,2 grammos
Most olvastam az egyik hírportálon, hogy jövőre kell rendszám a robogókra is..

Szerintetek igaz lehet?Úgy járhatunk mint a Mopedautósok?

http://totalcar.hu/magazin/koz...

cíkken belül középtől Részletesen írják!
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani mekkora az f12 gyári görgői?
Üdv.!
Szerintem hengerfejes. Nézd meg:
Leszeded a hűzőröl a kupakot (Hűtőről ne a tágulási tartályról)
Beindítod és megnézed gázhúzásra bugyborékosodik-e a víz.
Ha igen akkor lekapod a hengerfejet, új hengerfejtömítés. Vissza a hengerfejet és mehet is az egykerék:D
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék,hogy az F12 es em vizrendszere nyomás alá kerűl kb 15-20 km után ha jol huzom 70-80 ba,és ahogy megállok elől a tágulási tartály kupakjánál kifolyik a lábtartora a viz,ez mitől lehet régebb nem csinált ilyent,a keringés müködik,ha nem jo a hengerfej pakolás a hengerfejnél levegő kerül a vizrendszerben a nagy kompreszio miatt,lehet ilyen is,lecsavartam a tágulási tartály kupakot,beinditottam a motort de nem mondhatom hogy buborékol,mintha lenne buborék amikor elindul meg amikor leáttitom,meg a vizszint is megnő ha megy a motor turában,a kupakban levő membrán nem kellene a tulnyomást szabályozza,de nem a slagon folyik le a viz hanem a kupaknál jön ki,de nem mindig szokta csinálni,a zárt vizrendszerben normálise,hogy nyomás keletkezik?erre volnák kiváncsi,ha valakinek van ebben tapasztalata megirhatja,előre is köszönöm.
Na, egy jó hír. Megoldódott a motorom problémája. Az volt a baj, hogy a kanna, amiben a benzint hoztam a mociba...nos az alján volt némi napraforgó olaj maradék. Ez meg beragadt a karbiba, a motor egészséges, a karbi és a tank brigéciollal kimosva, a motor szebben jár mint új korában.

Tehát nem szegény motorral volt a baj, az emberi hülyeség határtalan, itt bizony én követtem el a hibát.
biztos hogy hülyeséget mondassz
karbit 3mat cseréltem kiput meg 2őt
cserélj karbit meg kiput... aztán lehet hogy hülyeséget mondok
Srácok segítsetek.
Multkor jöttem haza egyszercsak elkezdett durrogni a motor és nem akart menni, mire az utca aljába értem már felkellett tolnom mert 4fölé nemforgott. Azóta se akar menni. De ha leszedem a vákumot a karbiról mikor kezd kifogyni akkor elis indul de utánba ki is fogy a benzin. A légszűrő alján csöpög a benzin. Szikra van meg minden. A gyári karbival alapjáraton is szépen pöfögött. Mi a véleményetek?
sziasztok

vettem a malaguti centromra egy hengerszettet de sajna csak 70eset kaptam rá és azon kivül minden maradt a gyári de olyan problémám van vele hogy alapjárat az van meg az elindulásnál is nagyon megy de ahogy elkezdene menni olyan mintha nem kapna anyagot le akar fulladni és nagyon lassan tok csak vele menni.
az segítene ha rendesen be lenne állítva a karbi mert nekem sajna még nem sikerült vagy a gyári karbival és a kipufal nem fog összejönni?
ha esetleg karbi beálítás gondja van nem tudtok valami hozzávetőleges beállítást mondani h mit merre hogyan tekerjek
nagyon megkösszönném :)
minarelli am6 alkatrészek... bocs
Malaguti XSM/XTM 50 mianrelli am6 blokk alkatrészek eladók!
pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
A gyertya eleinte szépen ki volt égve. Most mikor kiszedtük tiszta dzsuva volt. Azért is gondoltam a motorolajra. Ennek ellenére a motor szivatóval első rúgásra beindul és ketyeg.

Azt nem tudom, milyen a dellorto karbi, felakadhat-e az úszó és ezért elöntené a karbit a benya. Ezért azt szét kellene kapni. Az a fura, hogy a szivatót ha ráhúzom egyenletesen pörög fel a motor, ha a gázt húzom akkor meg megfullad. Így a gázkar szerepét úgymond a szívató kapcsolója vette át:). Ami kissé vicces. Megpróbáltam úgy is, hogy a szívatót ráhúztam, a gázt adtam neki és ahogy szépen pörögni kezdett egyes és indulás. Akkor is megfúlt. Nem értem mi lehet az oka.
Az nem nagy baj ha nem kap nagyon sokat. De ha nagyon sokat beköpné a gyertyát és nemindulna be.
Nem, azt már többször ellenőriztük. Meg hogy túl sok lenne a levegő, de nem. Valami a karbival lehet, de azt művészet kibányászni a váz közül. Az nem tudom lehet-e gond, ha túl sok motorolajat ad a keverékbe, mert ez magának keveri a naftát.
eladó!
RST 50, Fiffty TOP blokk kissé hiányosan, darabokban is.
kuplung dekli is megvan
Nézd meg a benzinszintet nem-e magas nagyon.
Sziasztok!

Probléma lépett fel a malaguti xtm 50-semmel. Eddig sem nagyon szívesen indult el napi első indításkor, de ma meg aztán végképp nem ment egy métert sem.

Hiba: Ráadom a gyújtást, berúgókart letaposom, ugye a szívató az rajta van közben és úgy ahogy az elő van írva, a motor egyenletesen járni kezd, beindul. Alapjáraton semmi gigszer. A szívató szépen lassan csúszik vissza, már kb 2-3 perce jár a motor, nem dadogva, egyenletesen jár. Eddig semmi baj, az ember elkezdi tervezgetni hova is menjen és na bumm, megvan az ötlet.

Rápattanok az alapjáraton ketyegő, már szépen üzemi hőfokra elmelegedett motorra és letolom egyesbe a váltót. A kupplungot lassan engedem és húzok neki gázt is. Vagyis húznám. A gázkart lassan húzom, majd kb. 5000 ford/percnél a motor fuldokolni kezd. Na hát legyen, akkor induljunk 3000-s fordulaton. Engedem a kupplungot de a motor mikor megindulna leesik a fordulatszám, a blokk megáll, lepörög és ennyi.

Na hát hárítsuk el a hibát: Benzin levegő arányt állítunk a karbin. Semmi változás, csak annyi következett be, hogy a szívatóval mikor beindítottam a motor felpörgött 9000-ig és hiába visszatoltam a szívatót és a gázkarhoz hozzá sem értem a motor majd szétesett úgy pörgött szegénykém. Ezt követően a gyertyát is kicseréltem és ...megpróbáltam, de nem változott semmi. Mikor megkapta a gázt, elfúlt a motor.

Segítsetek! Mi lehet ennek az oka? Hogyan tudom kijavítani? Mit tehetek az ügy érdekében? Minarelli AM 6-os blokk van benne.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Helló!
Erre az e-mailre irj! m.zsolt2008@citromail.hu
Ne a fórumba beszéljük meg!
ÜDV
Vmi rezonátor kiput nézzél hozzá. 19-es karbi sztem jobb lenne. De inkább 21-es.
Helló.
Engem érdekelne. Mi az ára? Csere mire érdekel? Vmi útmutató van hozzá hogyan kell bekötni?
csááá!
szerintetek mennyire jó összeállítás ez?:
-Motoforce Sport 70ccm-es öntöttvas hengerszett
-Motoforce Racing sport főtengely
-Malossi Multivar variátor
-Motoforce Sport variátorszíj
-Dellorto PHBN 17,5mm-es karburátor+5-10%-al nagyobb főfúvóka
Helló!
Van egy ilyen távirányítású motor indító és riasztóm!
Kiszedtem az enyémből (Malaguti F12) nekem nem kell!
Ha valakinek kell írjon! F12 alkatrész csere érdekel cserébe!
ÜDV (utánvéttel is tudom küldeni)
Helló!
Pont ilyet vettem a fiamnak nekem is kuplung problémás volt.
itt megtalálsz mindent: http://www.malaguti.hu/kapcsol...
Felhívod elmondanak mindent!
kb 8000.- de ez csak a kuplung a kuplung harangot csak a nagy fogaskerékkel adják ami 36000.-
sziasztok!
Az lenne a kérdésem malaguti gizzliy 12-be egész kuplungszerkezete hol lehetne venni?ÉS MENNYIÉRT?
előre is köszi
de ha valaki tud az szóljon?köszi