Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Akinek Malaguti Drakon-ja van , leírnéá hogy hogyan viselkedik a motorja, mert ugyebáris most vettem egy ilyet és elég sokáig állt az elsö tulajnál( 2év alatt 68o km), és olyan nagyon gyenge 7000 fordulatig. Onnan már el kezd húzni, de 5000 és 7000 között olyan eröltetett a járása, mint ha nem kapna szikrát, vagy benzint, vagy levegöt.A gázt pedig állandóan tövig kell húzni hogy elinduljon már.
Elöre is kösz a válaszokat aki tud segíeni.
Üdv. dd
Üdv
Segítséget kérnék valakitől. F12 Malagutim a karburátornál leverte még tavaly a vízcsövet. azt vettem észre, hogy a képen jelzett csőcsatlakozásokon keresztül, valami oknál fogva nem valósul meg az átfolyás. Szerintem ez nem üzemszerű. lehet ott valami szelep, vagy "csak" dugulás? Egyáltalán, miért megy oda a meleg víz? A szívató elektronikus szeleppel megoldott.
Hát igen, eléggé erős, de most mostam ki vele a motort (hf+blokk) olyan lett mint az új!Majd rakok fel képet.Egyébként meg is sikoltattam gyorsan.Már összeraktam ezt a részt.
Nem tudja vki, hogy hogyan lehet levenni az egész első idomot?Első kerék miatt nem tudom levenni... Márpedig a hűtő részt így bírnám szétszedni.Hogyan tudom legkönnyebben szétkapni?
ocsi.horvath!
Jöhetnél már msn-re,sosem látlak fent!
Ide is írhatsz árat,ha neked az jobb!
Sziasztok,

Engem is érdekelne milyen erősebb izzóra lehetne kicserélni a Ciakban azt a 35W-osat? Halogénen gondolkoztam de tartok tőle, hogy a hő amit termel hazavágja a műanyag foncsort. Vagy rosszul gondolom? Egyáltalán létezik ilyen spec bajonettes halogén?

Előreis köszi az infókat.
Hát ettől én is félnék Szerintem vagy vízkőoldó,vagy hagyd úgy.
Felvettelek msn-re,ha leszel írj rám!
A hűtőt állítólag mossam át felére hígított sósavval!kb 15-30p járatás után 3-4 szer mossam át az egészet... majd fagyálló...
Én ettől félek egy kicsit!Nem fogja ez megmarni?(pl gumikat,tömítéseket)
Szerintem nem volt vészes, de a boltos szerint már cserélni kellett.Szerintem meg csak rábeszélt,(neki ez az üzlet) 3 db szinte teljesen jó 1-2db amin már van egy kis lap, és 1 db amin olyan méretű a lap, hogyha mind ilyen lett volna akkor én is tutira kukába dobom.
szia.nekem az ovális van.tudtommal ez a gyári,1 pár van belőle.(jobb,bal)nekem ez van a robeszon csak én nem használom mert idegesít hogy a kocsik között majdnem felakad és igy inkább leszedtem.nemtudom mikor foglak tudni felvenni msn re mert most is dolgozok.de te attól függetlenül felvehetsz.ocsi.horvath@gmail.com sz az email és az msn címem is.ÜDV:Horváth Csaba
A kivett görgők "kockásak"? Mert ha igen, akkor valszeg sokat fog javulni a holtrész. Sokszor az okozza. Egy tized gramm különbséget Nem veszel észre.
Sziasztok!

Van egy Malaguti F12 esem amit szét kellett szedni.Ripityára.
Nem indult hidegen, erre kiderült vszínű a hengerbe folyt reggelre mindig egy kis víz... szóval hengerfejtömítés szétment.Ráadásul síma vízzel üzemelt.Egyébként már kivakartam +vízkőoldóztam a hengert + hengerfej részt, de nem tudom hogyan pucoljam ki a többi elemet?(hütő+csővek stb) iszonyatos vízkőves!
Többek közt a görgök is a szíj is kopott volt.Cserélni kellett. A mérésem szerint a benne lévő görgök kb 5.6g osak voltak.Most nekem a boltba 5.5 öst adtak.
Kérdésem, hogy szerintetek is beletegyem-e ezt?Ugyanis még most csiszolom be a hengefejet... és nekem kevésnek tűnik/teszt még kizárva.
Idáig jól ment a moci kb 80at tudott, és viszonylag jól gyorsult- bár 0-35 és 55-80 között volt igazán jó.
Még alap (nem is fúrt) a henger és nem kopott jó a kompresszió is.Minden alap a motoron, csupán a kipufogó LaVinc. ZX és Malossi RED a légszürő)bár utóbbi berakása után semmit nem változott...

Azt szeretném ha nem lenne a 35-55 közti holtrész és a vége maradna 80 esetleg 90 stb

Fogyim 3-3,5 közt, de mindig húzom...
Hirtelen ennyi és üdv minden Malagutisnak!
Nem is tudom!
Mennyiért adnád és melyik lenne?
Esetleg mindkét oldali?
lenartfeco@freemail.hu
Vegyél fel msn-re és megbeszéljük!
szia.menyit szánnál a tüköre?
sziasztok

vettem a malaguti centromra egy hengerszettet de sajna csak 70eset kaptam rá és azon kivül minden maradt a gyári de olyan problémám van vele hogyha nagyobb gázzal megyek huzamosabb távot akkor pár km után lebök a moci mintha kifogyna a karbiból az üzemanyag de ahogy megálok 1 rugás és megy is tovább ugyan úgy pár száz métert, szivatoval még jol megy deha kicsit bemelegszik akkor egyből elöjön ez a jelenség.
az segítene ha rendesen be lenne állítva a karbi mert nekem sajna még nem sikerült vagy a gyári karbival és a kipufal nem fog összejönni?
Eladó lett az F10es Jet Line robogóm. Tanulómotornak használt, több infó a hirdetésben:

http://racing-bazar.hu/motorke...

Irányár, talán még érdekelhet Aprilia AF1 vagy Honda NSR. Természetesen rendszámmal, műszakival.
Nincs senkinek eladó tükre (gyári) malaguti f12-15-re?
Semmi gond!Esetleg ha tudsz valakit rá szólj:-)
Köszi!
Rendes vagy hogy alkuba is benne vagy de sajnos nem aktuális már!
Bocs...
Sziasztok!
Valaki el tudná küldeni a Malaguti Drakon service manualját?
vagy a föbb olaj és specifikácio adatait. Elöre is kösz.

DD
halo!
bocs h most irok de sajnos nem tudok segíteni ( már nem utazok motor alkatrészekbe->>(AUTOVÁSÁRLÁS) :))..
Mérd meg hamar a töltésed,ha van vidd vissza a vadonat akksit,hogy üljenek rá
Skacok miért van az hogy a vadi új aksit kb hetente kell töltenem?Pontosan nemtudom hogy a gyújtás aksiról megy e, de azt tudom hogy a világítás generátoros..F15ről van szó
Űdvözlök Mindenkit!
Egy kis segítség kellene, honnan lehetne kezelési utasítást szerezni, (letölteni) Malaguti Madison RS 250-hez(2004), mert apósom vett 1 ilyet, és semmi info nincs róla. Előre is köszi!
Na ?:-)