Sziasztok !
Elmondom hát mindenkinek ...
A Ciak baja az volt, hogy a benzinszivattyú csatlakozása az indítómotor alatt kilazult és a motor ott szívott fals levegőt.
De nemcsak levegőt szívott, hanem a port, homokot, amit a kerék felvert azt is belélegezte a forgattyúsházba. Ez nem tett jót a dugattyúnak és hengernek.
Akinek ilyen rendszerű tápszivattyúja van, ellenőrizze, hogy tömör-e
a csatlakozás.
Jó motorozást H.Zoltán
Sziasztok! Ha tiszta gyertyát teszek a mociba azzal indul, ha leállítom és várok vele akkor már nem. De, ha kicserélem tisztára akkor megint megy mi lehet a baj? Mit kell állítani a karbin vagy valamin? Köszike!
Hali!
segitség kellene a mocim beazonositásához.
Malaguti de a tipusát nem tudom. Csak azt, hogy ugyanugy néz ki mint egy babetta.
Ugyanugy kell betekerni lábbal. Csak huzom a gázt és megyek is.
Sajna képet most nem tudok róla felteni.
Ha valaki tudja tipusát kérem irja meg a sebietele@freemail.hu cimre
Köszönöm
Kiegészítés az előzőhöz. Hogy működik a szívató ? A két kivezetés között kb 4 ohm ellenállás mérhető, de áramot nem vesz fel. Beraktam fagyasztóba, ott kb 5 mm.-el lett rövidebb. Mit csinál a két kivezetés ?
A gyújtáselektronikába megy be. Merről merre megy a szabályzás ?
Ez nem épp menyugtató. Befogtam a szívócsövet, nem történt semmi.
Szikra van, benzint már vettem egy másik kannával, az se segített.
Akkor majdnem elkapta, amikor injekciós tűvel spricceltem be a szívótorokba. Még a szívólamellákra gyanakszom, de nem látok rajtuk semmit. Akkor meg miért ment, amikor rengeteg fals levegőt szívott a b.szivattyú csatlakozásánál ?
Elmondom hát mindenkinek ...
A Ciak baja az volt, hogy a benzinszivattyú csatlakozása az indítómotor alatt kilazult és a motor ott szívott fals levegőt.
De nemcsak levegőt szívott, hanem a port, homokot, amit a kerék felvert azt is belélegezte a forgattyúsházba. Ez nem tett jót a dugattyúnak és hengernek.
Akinek ilyen rendszerű tápszivattyúja van, ellenőrizze, hogy tömör-e
a csatlakozás.
Jó motorozást H.Zoltán