szeva
lehet cserélni " kapcsolósra " de akkor a karburátoron a vákum részt kikell iktatni
ha tökéletes gyári alkatrészre van szükséged használd a válasz gombot
Sziasztok!
Most vettem egy F12-est 2000-es évjárat léghűtéses!
Milyen olaj kell a meghajtásba?
És még lenne valami ha ráteszem a gyújtást a üzemanyag mérő mindig teli tankot mutat akkor is ha már alig van benne benzin!
Mi lehet az oka?
Köszi a segítséget!
Nagyjából így van,de csak bizonyos mértékig!
Ezt leginkább próbálgatással lehet jól eltalálni!
A szétszedése-összerakása nem túl nagy ördöngősség,de nem árt,ha van egy légkulcsod leszedni a variót meg a kuplungot a haranggal!
Ha nem kellő erősséggel van meghúzva,akkor lelazulhat és lenyalja a menetet!
Hali. akkor most gondolom görgőket és rugót kell vennem. Az hogy hány grammosak az abban számít hogy ha könnyebb akkor jobban gyorsul ha nehezebb akkor jobb a végsebesség?
talán túlbunkónak tünök de : Ott a kék kábel le húzva az öninditóról, látszik a saruja is.A testkábel fekete szinü gyárilag sárga karika van rárakva a képemen pont látszik az öninditónál van letestelve.
test kábelt bárhova teheted csak a lényeg h le legyen testelve ( festett váznál a festéket lekaparni ( NEM GYÁRI FÉNYRE GONDOLOK !)
a müszerfalcsatlakozoját a fejidomba találod a, a hütő csatlakozoját a hütöközepén van egy karika alaku bizbasz ott veszi a hőfokot. kicsit elkéne gondolkozni,szerintem minden, javarészt logikus
az olaj meg sima hajtómü olaj
80w40 asszem ilyen van az enyémbe.
lehet cserélni " kapcsolósra " de akkor a karburátoron a vákum részt kikell iktatni
ha tökéletes gyári alkatrészre van szükséged használd a válasz gombot
nekünk van !
ha érdekel használd a válasz gombot és adok elérhetőséget
Most vettem egy F12-est 2000-es évjárat léghűtéses!
Milyen olaj kell a meghajtásba?
És még lenne valami ha ráteszem a gyújtást a üzemanyag mérő mindig teli tankot mutat akkor is ha már alig van benne benzin!
Mi lehet az oka?
Köszi a segítséget!
Vedd fel msn-re és érdeklődj nála,több motort szokott bontani!
50-es v 70-es?
De ha már jobbat szeretnél mint a gyári,akkor ajánlom a malossit,polinit,top termékeket!
Ezt leginkább próbálgatással lehet jól eltalálni!
A szétszedése-összerakása nem túl nagy ördöngősség,de nem árt,ha van egy légkulcsod leszedni a variót meg a kuplungot a haranggal!
Ha nem kellő erősséggel van meghúzva,akkor lelazulhat és lenyalja a menetet!
ezek közül valameik?meikret ajánljátok?
az miért van hogy most minden össze lett rakva és a varió felől sikító fütyülő hang jön:P
többet nem kérdezek ígérem
Egy Malaguti F12 órájába 21500 Km az soknak számít?Megszabad venni ennyi Km el?
test kábelt bárhova teheted csak a lényeg h le legyen testelve ( festett váznál a festéket lekaparni ( NEM GYÁRI FÉNYRE GONDOLOK !)
a müszerfalcsatlakozoját a fejidomba találod a, a hütő csatlakozoját a hütöközepén van egy karika alaku bizbasz ott veszi a hőfokot. kicsit elkéne gondolkozni,szerintem minden, javarészt logikus
nem tud vki vmi képet, h melyik vez.hová megy, vagy adott?
itt vannak robbantott ábrák