Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm, még csak elvi síkon vagyunk, de eljutottunk a 80 ccm-es hengerig.
Sziasztok! Valaki meg tudja mondani mekkora az 50-es Agility főfuvókája fojtott és fojtatlan állapotban? Köszönöm!
köszi a választ
Még az jutott az eszembe hogy a garanciát tulajdonképpen nem a szerviz vállalja hanem a forgalmazó és azért kell visszajárni a szervizekbe hogy ez fennmaradjon. Amikor meghibásodás történik a cserélt alkatrészt vissza kell küldenie a szerviznek a forgalmazóhoz. DE teljesen biztos akarsz lenni akkor írj egy levelet a fogyasztóvédelemnek, Ők biztosan a megfelelő és érvényes jogszabályok szerinti választ fognak adni.
Azért a régi időkben másképpen volt a garancia, nem kellett semmit fizetni ha bevittem a motort a szervizbe mint manapság.
Üdv!

Véleményem szerint bármelyik Kymco márkaszervizbe elviheted. Tegnap épp írtam egy másik fórumon azt az élethelyzetet hogy veszel egy robogót mondjuk az ország keleti csücskén és utána elköltözöl az ország déli csücskébe, elég érdekes lenne átvinni az ország másik felébe garancia idő alatti kötelező szervizelésre.
Sziasztok
Van egy Agility city-m 50t4 most kell vinnem 300km-es szervizre kérdés
vihetem akármelyik márkaszervizbe vagy csak oda ahol vette?
elöre is köszi a választ
Bocs a szijméretet elirtam az eredeti730x17.5 a rövidebb 724x17.5
Namost ha rövidebb ékszijat teszel fel mint a gyári-de teljesen felfutott áttételnél sem szabad feszülnie-mert akkor elszakad,nyerhetsz ugy 10 km/h sebességet még,természetesen a hajtóművet hozzá kell állitani.
Én a ZX 630×17,5 ékszija helyett 624×17,5 el +15 km/h de az már nem jó 5.5-csak 4,5 grammos görgőkkel.Lasabban indul,de a végsebessége nagyobb lesz.Ez a beállitás van az országjáró ZX emen,egy Leo SP3 kipufogóval-80 km/h.A másik ZX em,mivel kettő van-ugy bevált-tuningmentesen gyári állapotban 5,5 grammos görgőkkel 65 km/h,a 70 et már csak kb 9500 as-10 ezres fordulaton éri el,ezen gyári kipufogó van.Mivel a tiétek 4 ütemű,ott nincs ilyen kipufogó mizéria-variátorhüvely,fuvóka,korlátozás nélküli CDI azt ennyi.Esetleg a rövidebb ékszijat meg lehet próbálni-ha birja a motor ahogy irtam,s a hajtóművet belőni hozzá,de ezzel nagyon kell vigyázni a szakadásveszély miatt.
Az enyémben nem 4 hanem 2 ütemű van,de a hajtóműbeállitás ugyanaz a szisztéma
nekem is volt 4 ütemű kymcom,,az sem ment
a tiédben is ez a 4 ütemű motor van?
kiszedjük, aztán legrammolom. meglátjuk.
írtak itt valahol variátor fojtást,valami peremes gyűrűvel, úgyis meg akarom azt is nézni.
amúgy kolléga űberel téged: 125 magyar kiló.
Most hogy irod hogy visszalassul dombon azt okozhatja az is hogy a görgők túl nehezek és lefogja a hajtómű a motort.Ilyenkor a motorfordulat is visszaesik?Mert ha nagyon leül a motor akkor nehezek a görgők a mostani motorteljesitményhez.Nekem pl. a ZX ben a 7grammos helyett 5.5 grammost kellett a tuning nélküli utcai kivitelűbe tenni,hogy alattam is -110 kg-vidáman pörögjön dombnak felfelé is.
köszönöm, beleolvasgatunk akkor oda is.
ha a ténykedésnek köszönhetően nem lassul vissza dombon 25-re, akkor mindenképp megírom.
Szia!
http://forum.egumotors.hu/view...
Sajnos azt kell mondanom hogy az EGÜ linkelt fórumát olvasd el,ott többet találsz mind itt erről a témáról,de variátorhüvely,főfuvókacsere,CDI csere van emlegetve a S8 al kapcsolatban.Mivel 4 ütemű,a kipufogóban nincs fojtás.
Sok szerencsét!De azért nézzetek vissza ide is,megirhatnátok mi történt.
Sziasztok!

Egy kollégám most vett egy super 8 4t-t.
Ti már biztos kiveséztétek: hol van ezekben fojtás? Csak, hogy ne szedjünk szét feleslegesen mindent.
Kicsit harmatos a gép és szerintem ennek jobban kéne mennie.
Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Köszönöm szépen a tippet. További jó motorozást
Szia!Még annyit hogy a kerék egybefutást meg tudod nézni egy 2-3 méteres egyenes lécet hosszában lefektetsz a motor mellett és hozzászoritod az első és a hátsó gumikhoz amilyen magasan csak lehet,persze ehhez kell egy kis segitség.
Nemtudom hogy mikor kezdődhetett de körülbelül 1 hónapja néztem rá a gumira és akkor láttam. Köszönöm hogy utánna jártál.
Jó reggelt!

Tegnap konzultáltam egy barátommal és neki az az ötlete a hogy esetleg a motortartó szilentek elhasználódása miatt fut ferdén a hátsó kerék. A nagyobb nyomaték miatt amit a megnövekedett teljesítmény is okozhatott. Egyébként arról nem is beszéltünk hogy új keletű a jelenség vagy már régóta fennáll?
Rendben. Helló Jóéjt
Elköszönök mert hajnalban indulok melóba , majd visszatérünk még erre.
Csak nemtuggyuk hogyan
Akkor orvosolni kellene mindenképpen.
Valami olyasmi baja van szerintem
Attól biztosan nem. Tehát nem függőlegesen fut e kerék?