Tényleg zoozee, te mint szerelő, szerinted fontos a csavarokat az előírt nyomatékra húzni? Vagy elég csak úgy érzésre szakadástól egy fél menetnyire visszább , mert nincs nyomatékkulcsom, azért meg külön nem vennék, mert nem olcsó. Meg a másik kérdés, hogy írják a manualban a loctite 243-as csavarrögzítőt, Ti szoktátok használni?
hát mit is mondjak.....nem bátorság kérdése.....
de ilyenkor nem a hengerfejet vesszük le hanem a hengert ha már csinálunk valamit komplett....ugyanannyi meló kb de látsz mindent henger egészét powert nikasilt dugót hajtókart ....alul van egy hengertalpalkolás arra vigyázz...de cserélni szoktuk...a vastagságára ügyelni fontos...
itt is ülés, tank , víz le ,kipuff leakaszt és gyertya ki 4 hengertalpcsavar le és nézed dugót...
Még egy kérdésem lenne zoozee úrhoz.
Le akartam venni az SX 250 esről a hengerfejet,hogy megbizonyosodjak milyen méretű dugó van benne de nem mertem levenni.
Ha leveszem a hengerfejet új tömítést kell aláraknom ?
Tuttom szerin 35 Nm-es erővel kell visszahúzni a csavarokat.
Ez az erő befolyásolja a hengerfejet,vagy csak a csavart hogy ne húzd túl ?
Várom válaszodat
vezláncot nem kell szétszedni a vízpumpaszimmeringcseréhez ....paszta se kell..
víz le...kívülről kisdeklit leveszed , lapát le, csőrösfogóval kihúzod a lapát mögötti aluminium kisházat amin kívül o ringek vannak benne pedig a két szimmering...na abból kiszed szimmering betesz új...rá a két o ring bezsíroz kicsit le ne essen kitakarítja a helyét és a furatot és árkot a gyűrűk között hogy ilyen pasztás dolgok ne dugítsák el a kifolyókat...és a tengelyvégére van kis kúpos cucc amin felcsúszik a szimmering hogy ne vágja el a szakállát...de ha nincs kis szigszallag....tengelyvég beteker ügyesen...vagy nejlondarab... na aztán feltolod helyére a cuccot olymódon hogy az árok közepén lévő luk 12 óra irányába nézzen tehát felfelé... és lapát fel zéger fel..tömítés kisdekli alá csere vagy megoldod ha óvatosan vetted le...esetleg ezt vékonyan bekenheted valamivel...csavar meghúz....víz feltölt légtelenít és egykerekezik...30 perc
de ilyenkor nem a hengerfejet vesszük le hanem a hengert ha már csinálunk valamit komplett....ugyanannyi meló kb de látsz mindent henger egészét powert nikasilt dugót hajtókart ....alul van egy hengertalpalkolás arra vigyázz...de cserélni szoktuk...a vastagságára ügyelni fontos...
itt is ülés, tank , víz le ,kipuff leakaszt és gyertya ki 4 hengertalpcsavar le és nézed dugót...
Le akartam venni az SX 250 esről a hengerfejet,hogy megbizonyosodjak milyen méretű dugó van benne de nem mertem levenni.
Ha leveszem a hengerfejet új tömítést kell aláraknom ?
Tuttom szerin 35 Nm-es erővel kell visszahúzni a csavarokat.
Ez az erő befolyásolja a hengerfejet,vagy csak a csavart hogy ne húzd túl ?
Várom válaszodat
ne csak fent légteleníts lent is a gyertya mellett a hengerfej tetején is ...
KTM SX 250 esbe mi az a PDS-Szem ?
víz le...kívülről kisdeklit leveszed , lapát le, csőrösfogóval kihúzod a lapát mögötti aluminium kisházat amin kívül o ringek vannak benne pedig a két szimmering...na abból kiszed szimmering betesz új...rá a két o ring bezsíroz kicsit le ne essen kitakarítja a helyét és a furatot és árkot a gyűrűk között hogy ilyen pasztás dolgok ne dugítsák el a kifolyókat...és a tengelyvégére van kis kúpos cucc amin felcsúszik a szimmering hogy ne vágja el a szakállát...de ha nincs kis szigszallag....tengelyvég beteker ügyesen...vagy nejlondarab... na aztán feltolod helyére a cuccot olymódon hogy az árok közepén lévő luk 12 óra irányába nézzen tehát felfelé... és lapát fel zéger fel..tömítés kisdekli alá csere vagy megoldod ha óvatosan vetted le...esetleg ezt vékonyan bekenheted valamivel...csavar meghúz....víz feltölt légtelenít és egykerekezik...30 perc
Megvan az új vas. Ezzel már szagolom a kipufogódat! De minek a vezmű láncszem? ezt nem értem kifejtenéd!
classicboy@citromail.hu