én az LC4 et könyv alapján rakom össze, az alapján húzom a nyomatékokat és teszem a menetrögzítőt. esetleg van valami tipped hová tegyek még amit a könyv nem ír ?
Nekem a szerelési tapasztalat az kimerül a simson szerelésben, ott is csak az egyszerűbbek, még soha nem használtam nyomatékkulcsot sem, meg rögzítőt sem. Rögzítők között mi a különbség? nem az a lényeg hogy fogja csavart a rezgések miatt? Meg még amit akartam kérdezni, hogy neked mik a tapasztalataid segédváz hajlítással kapcsolatban, (max egy pár centit kellene)? múltkor csikával beszéltük ezt a dolgot, ő azt mondta akkor, hogy elég csak simán egy vasrúd hozzá és mehet, de olyat is hallottam hogy eltört már. Én úgy gondoltam, hogy közel olvadáspontig felhevíteném és akkor könnyebben adná magát, de van benne ilyen műanyag rúd is, az meg lehet elolvadna. Szal inkább több embert megkérdezek.
na persze aki megszokta meg tekert be egy két srófot annak majdnem sehova se kell kulcs...de azért vanak kritikus helyek az ő számukra is......és nem mindenhova kell rögzítő se ....de a gépkönyve írja melyik csavarra kell.....plusz a tapasztalat diktálta csavarok..tudok párat a ktm -nél ahova nem ír és ha nem raknánk nem menne sehova a motor ill. menne de rövidet.......sőt nem is mindegy hova milyen rögzítőt használsz ....de azt is írja manual...
egy pár év szerelgetés után a nyomaték kulcs már a kezedben van, pár helyen használom csak máshova nem kell...
a menetrögzitő is inkább csak pár kritikus helyre kell, fékek, féktárcsák ,berugokar , a többi helyen a további szerelés hátrányává válik, magyarán mindenhova ne...
Szerintem érdemes beújítani a nyomatékkulcsra,sajna a hiánya miatti szerelgetésnek már láttam a rossz oldalát....
Igaz,mindenki ismer olyan profikat ,akiknek a csuklójuk az adott nyomatékon kulcs nélkül is szépen lekattan,de azéé ezek elég drága motorok ahhoz hogy megérdemeljenek egy ilyen befektetést,szerintem...A menetrögzítőt is -csatlakozva igazi szerelőkhöz- csak ajánlani lehet!
Egyébként köszi a segítséget srácok,találtam fekete idomokat!
sajnos nem jutottam el.. haverok voltak Kátai Peti nyerte meg , Havri lett a 6.-ik Gabesz haverom a 10. ,meg voltak még jopáran mindenki nagyon dicsérte azt mondták fullos volt a helyszin a második napot a szegedi haverok 9-ora alatt csinálták meg, nagyon kész voltak.
okok
Feb 1. lehet iratkozni
Holnap elviszem a motort teleszkopszakihoz mert mar folyik az olaj belőle
Feb 7. jövünk vissza Ausztriából és addigra meg egy dugót is kellene cserélni benne és onnantól aztán neki fogok keményen edzeni
Sziasztok!
Ronis nem tudod h mikor lesz a verseny Déván?
Vagy esetleg honlapot nem tudnál linkelni?
Egy ideig megvolt de most már nem találom a honlapot
én az LC4 et könyv alapján rakom össze, az alapján húzom a nyomatékokat és teszem a menetrögzítőt. esetleg van valami tipped hová tegyek még amit a könyv nem ír ?