Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva


én az LC4 et könyv alapján rakom össze, az alapján húzom a nyomatékokat és teszem a menetrögzítőt. esetleg van valami tipped hová tegyek még amit a könyv nem ír ?
Nekem a szerelési tapasztalat az kimerül a simson szerelésben, ott is csak az egyszerűbbek, még soha nem használtam nyomatékkulcsot sem, meg rögzítőt sem. Rögzítők között mi a különbség? nem az a lényeg hogy fogja csavart a rezgések miatt? Meg még amit akartam kérdezni, hogy neked mik a tapasztalataid segédváz hajlítással kapcsolatban, (max egy pár centit kellene)? múltkor csikával beszéltük ezt a dolgot, ő azt mondta akkor, hogy elég csak simán egy vasrúd hozzá és mehet, de olyat is hallottam hogy eltört már. Én úgy gondoltam, hogy közel olvadáspontig felhevíteném és akkor könnyebben adná magát, de van benne ilyen műanyag rúd is, az meg lehet elolvadna. Szal inkább több embert megkérdezek.
na persze aki megszokta meg tekert be egy két srófot annak majdnem sehova se kell kulcs...de azért vanak kritikus helyek az ő számukra is......és nem mindenhova kell rögzítő se ....de a gépkönyve írja melyik csavarra kell.....plusz a tapasztalat diktálta csavarok..tudok párat a ktm -nél ahova nem ír és ha nem raknánk nem menne sehova a motor ill. menne de rövidet.......sőt nem is mindegy hova milyen rögzítőt használsz ....de azt is írja manual...
egy pár év szerelgetés után a nyomaték kulcs már a kezedben van, pár helyen használom csak máshova nem kell...

a menetrögzitő is inkább csak pár kritikus helyre kell, fékek, féktárcsák ,berugokar , a többi helyen a további szerelés hátrányává válik, magyarán mindenhova ne...
Szerintem érdemes beújítani a nyomatékkulcsra,sajna a hiánya miatti szerelgetésnek már láttam a rossz oldalát....
Igaz,mindenki ismer olyan profikat ,akiknek a csuklójuk az adott nyomatékon kulcs nélkül is szépen lekattan,de azéé ezek elég drága motorok ahhoz hogy megérdemeljenek egy ilyen befektetést,szerintem...A menetrögzítőt is -csatlakozva igazi szerelőkhöz- csak ajánlani lehet!

Egyébként köszi a segítséget srácok,találtam fekete idomokat!
fontos a nyomaték...meg a rögzítő is ..
ááá. a jobbak május 6. -án születtek
sajnos nem jutottam el.. haverok voltak Kátai Peti nyerte meg , Havri lett a 6.-ik Gabesz haverom a 10. ,meg voltak még jopáran mindenki nagyon dicsérte azt mondták fullos volt a helyszin a második napot a szegedi haverok 9-ora alatt csinálták meg, nagyon kész voltak.
Te tavaly voltál Déván?
most ahogy nézem a dévai videókat nagyon megjött a kedvem a motorozáshoz
hajrá.
okok
Feb 1. lehet iratkozni
Holnap elviszem a motort teleszkopszakihoz mert mar folyik az olaj belőle
Feb 7. jövünk vissza Ausztriából és addigra meg egy dugót is kellene cserélni benne és onnantól aztán neki fogok keményen edzeni
majd ott megünnepeljük, valami joféle pálinkával, meg valami csöcsös csajokkal...
haha május 7. van a szülinapom
kosz szépen a linket
Ma én is eljártam egy tank benzint
sajnos egyedül
haverjaim szerint túl nagy sár volt
kérdeztem tőlük h ők utcára vettek a motort vagy miapocsom?
Zsoltika itt-e..

www.motoclubhaita.ro

2011 Május 6-7-8.

megyünk mi is.
fasza ez az exc
Nem válaszoltál a kérdésemre
leteszteltem ma az uj verdát nagyon tetszik.
Nem tudjátok mitől lehet,hogy nem akar beállni az ablakocskába az olajszint mindig ellepi teljesen.
méret táblázatot vki tudna linkelni... cross ruhát rendelnék netről és érdekelne a hogy milyen jó a magasság / súly arányhoz. ha vki tudna köszi.

én: 182cm/82kg
Sziasztok!
Ronis nem tudod h mikor lesz a verseny Déván?
Vagy esetleg honlapot nem tudnál linkelni?
Egy ideig megvolt de most már nem találom a honlapot
Hát igen képet azt nem tettem fel,majd pótlom a hiányosságot .
DaVeD250
Meglestem volna az EXC-det de nincs az adatlapodon semmi :)
Jaaa és köszönöm szépen a dicséretet ;) DaVeD250
EXC vel még nem mentem,de én is azt hallottam,és írták is ezen aol oldalon, hogy az ESC barátságosabb.Az sx elég vadállat