Fiamnak vettem egy renault 5 gt turbót , na az tud meglepetéseket okozni sokkal nagyobb komolyabb autóknak . Most van éppen még egy kis lóerő növelésen , gyorsulási versenyekre akarjuk vinni
Nekünk is volt 318I 2ajtós.Azon tanultam meg vezetni.Én nagyon szerettem.Sima 15colos felnik voltak az a régi pókhálómintás bbs.A futóműve tényleg kicsit kemény volt de az úttartás az iszonyat milyen jó volt.És ellentétbe azzal amit mondanak sokan hogy marha szervízigényes,egy nagyon megbízható autó volt.Kár hogy eladtuk
aluminiumos cigoknak adtam el jo sok pénzért, szo nélkűl fizették, igen gazdag cigányok voltak , medence volt a ház alatt, nem is akármilyen, a nappali végig volt tálalo szekrényekkel, abban annyi herendi porcelán egy gyüjtő vért pisilt volna érte, és persze tele volt mindnek a nyaka aranyal kb 2-3 kiloval...
nekem volt ilyen réges régen 323i fekete 4 ajtos sőtét ablakokal szélesitve , bazi vastag bbs felgékel, ültetve,
fuuu de utáltam...
rázott mint barom a széles gumik,meg az űltetet rugok miatt , leette a hajamat, örűletbe kergetett az a fostalicska bmw kontrol led sor ami le is tiltotta az autot ha nem cseréltem időben olajat, annyi kibaszott szenzor volt benne mint égen a csillag, és valaminek mindig volt baja, és olyan pici belűl mint egy babakocsi.... sose kéne ingyé se...
Ilyet vezettem én is, hát kutya egy gép volt... Tényleg elég jól ment, Balra kanyarodva főútra olyan hirtelen ugrott ki hogy a szembe sávba találtam magamat, nem bírtam a kormányt olyan ütemben tekerni!
de nem is azt szokták venni a crx fanok hanem az 1,6-os 16 szelepest ami 120 lovas gyáriban ,és van hozzá egy gyufásdoboz méretü 800 kilos kasztni. hidd el elég szépen elrángatja az a motor azt a kis autot, és hamar el is lehet hajitani,
és sajna akkor van a baj...
mikor megjelent rá rövid időre németországban betiltották a forgalmazását, oriás főcimlapos fekete cikkek voltak rola Diszko koporsonak hivták ,nem véletlenül. ...
Fullra új kasztnizás,teljesen szétszedtem,(titka,van ahol 4 lemezelés megy össze,ott sosem csinálják meg,csak elnaggyolják,látványra)és újra csináltam.Nem ez volt a cél,me tudom koporsós autó,hanem stabil,jó és tartós legyen.Sokan csak lefestegetik azt aranyé adnák Új fékeket kapott,új futóművet,mindent.A belével meg a bontós srácok szakítottak nagyot rajtam,de megérte.Jó nézni,hogy apám,hogy örül neki
crx durva joszág , rövid szűk futomű kacat fékek, tul erős motor, németben diszko koporsonak hivták, be is volt tiltva a forgalmazása tul sok fiatal halt meg benne...
Jó is az,de má isten mentsen tőle Pár éve CRX buzi voltam,volt egy pár.Újjá csinyátam őket A-Z-ig.Egyet apámnak is adtam,és még azt is használják az öregek Szeressék
fuuu de utáltam...
rázott mint barom a széles gumik,meg az űltetet rugok miatt , leette a hajamat, örűletbe kergetett az a fostalicska bmw kontrol led sor ami le is tiltotta az autot ha nem cseréltem időben olajat, annyi kibaszott szenzor volt benne mint égen a csillag, és valaminek mindig volt baja, és olyan pici belűl mint egy babakocsi.... sose kéne ingyé se...
A BMW autót gyárt a többiek csak próbálkoznak Nekem az E30-ok a gyengéim.Egyszer lesz egy ilyen kocsim
és sajna akkor van a baj...
mikor megjelent rá rövid időre németországban betiltották a forgalmazását, oriás főcimlapos fekete cikkek voltak rola Diszko koporsonak hivták ,nem véletlenül. ...