szerintem villabefogót vagy villahíd vagy mi afaszomazt cserélni kell mert a mostaniba nem megy bele. na abból meg olyat kell keríteni ami jó az LC4 be , aztán minden szart rá kell faragni . na majd meg kérdem PÁlcseet mit szól hozzá
igen ezen gondolkoztam én is hogy 20 ért vettem bele a csúszógyűrűket, meg olaj meg szimering. most meg megint egy furik lé. 30 ért meg fasza marzoccsi lenne alatta palcsitul. csak nemtudom be lehet e faragni mert ez elég kicsike , vékony,
Amúgy azt a telót kibasznám,úgyis egy szutyi,vennék a helyedben,a palcseéktú normálist,azt azzal foglalkoznék.Ez csak jó tanács,de tudom zséééé kevís,vagy nem?
azért kérdezem mert nincs lém hogy te most megszuperáljad nekem, kell a dugóra meg ilyen szarokra viszont szimeringezés olajcsere meg egyengetés muszáj...
gondoltam hogy ezt mondod hogy hülyeség csak mert most kiszedtem, és megnézném.
de értem mit mondasz.. holnap csinálok egy álványt ráteszem a telót mellé fixen az indikátor órát, és forgatom. nagyjából legyen fogalmam róla menyire van benne kifli
melyik szár hajlik általában? ( nem jobb vagy balra gondolok) becsúszó vagy a másik ?
Má megint hülyeségeket kérdezel Kell 2 prizma(nem fényvisszaverő ) meg indikátor óra álvánnyal.2 szem,órához érteni,2 kéz forgatni,na de az se baj,ha síkba van a 2 prizma ,stb
V
B
K
E- EXD tehát 620 Rally
X-
D-
4- 4 stroke
0
6
s-1995
m
x
x
x
x
x
x ez az ucsó 6 meg a minden motorn más
jól informálódtam?
de értem mit mondasz.. holnap csinálok egy álványt ráteszem a telót mellé fixen az indikátor órát, és forgatom. nagyjából legyen fogalmam róla menyire van benne kifli
melyik szár hajlik általában? ( nem jobb vagy balra gondolok) becsúszó vagy a másik ?
csinálnak valahol csak egyenesítést?
hogyan tudom megnézni van e hajlat a telómba ?
szerintem idősebb mint én de működik igaz már a fél bele ki volt cserélve