Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés köszi szépen De azér a tel számod megadhatnád még egyszer !Mert már ENDURONÁNKKK veletek! CSumpi jó légy !
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n_sm_csere-42
41
311
Sziasztok hasonló évjárató lc 4-es Sm-te keresek cserébe lenne ez:http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n_sm_csere-42 41311]link[/L]
Sziasztok srácok!
Nem rég vettem egy exc 450-est és az olajat akarom lecserélni. Az lenne a kérdésem ,hogy kell-e valami spec. kulcs a képen látható szűrőkhöz ? Egyébként , hogy is van ez a történet , mert itt van három olajleeresztő is ,ha jól látom...
előre is köszönöm
Még nincs nálam szóval várnod kéne rá.Majd üzenek ha megszereztem
Hali Az nagyon érdekelne engem küld már el légyszi a számod!
Szeva!Hát egy hónapja kb adtam el.Azthittem már nem is kell neked azért nem hívsz.Viszont lehet lesz egy fejidomom 2006-é lámpával,az a csillag alaku már!
Sziasztok! Elado a motorm,ha valaki egy jo gépet akar venni! 30üzemorával ezelött szelepcsere.Most lett bene 10üoval ezelött dugo cserélve,meg egy hinson-kuplungkosár.Egy DOMA-kipufogorendszer van rajta meg van extra rajta böven. Tartalékba van hozzá lánc,lánckerék,meg zsir uj mischelin-gumi hátra.Meg idomgarnitura is van hozzá,hullámos üllés stb + a gyári is. Áron alul odaadnám /vettem egy exc 530at/ rendszámost turázngatni. Na most 750re gondoltam extrákkal együtt az elég jo nem? Irjatok bátran. ilu85@freemail.hu
Szia! Nekem csak 320-as van. Tehát a csavartól a végéig, azaz a talajig 320. Ha kell 3.000 + posta. :D Na? Képet kérsz? Mert, akkor gyors lekapom. Üdv; Zoli
látszik régen volt szeretőd...
nekem jo ez az öntött kacat is, csak hajlamos az oda verésnél keresztbe állni a kerék, pedig meg van huzva rendesen.

tegnap például estem két ilyen amatőrös első fékeset is, volt a bakonynak olyan része ami sokkal hidegebb , sose éri a nap mély völgyes rész ,a talaj gyakorlatilag űvegre van fagyva de ugy hogy át van itatodva vizzel majdnem csuszkálni lehetett rajta csizmában, , én meg huztam egy ugyan akkora első féket mint elötte mindig, és már oda is basztam magam a földhöz,
na rögtön el is ment az eleje..
ahhoz viszont már nő kell..nem is akármilyen...talán nincs is olyan...vagy legalábbis én nem ismerek olyat..
mind ez a normál szar akivel a kettő is már nagyon maximum..
mert ?
párhuzamosan változik a dolog ahogy az excenteresen elforgatod a nyakcsövet ...ezért a kifli nyakcső és telószárközép távolodik ill. közeledik de párhuzamosan ... tehát nem dől hanem a döféspont közeledik ill. távolodik ..a döféspont meg az utánfutást adja..

ha csak mondjuk a kifli aljában tennéd odébb a nyakcsövet a felső kifklibe meg nem azzal lehetne a dőlésszögváltozást előidézni (úgy mintha megvágnád a vázat pl. és hajlítanád valamerre..) ...
de van ilyen spéci kifli is amibe csavarokkal nóniusz mellett betétként ezt csavarják...de nem nagyon láttam még az életbe..
vagy ez inkább a próba miatt van ..megy vele a paraszt belövi és felteszik nekik a jó méretű fix kiflit ...
háromszor elmenni még jobb.
a la Ludas Mátyás..
mesterem de ha átforditod a csövet akkor az utánfutással egyűtt a váznyakhoz képest a villaszög is megváltozik... szerintem...
kéccer ment el ..
a mezeibe is átfodítható a villanyakcső...és ha faszán meg van csinálva nem tekeredik ez se jobban ...van aki agyonhúzza és összeér a kifli széle már és panaszkodik de .....

meg nem mindegyik mart 3 csavaros...

amúgy van nem fordítható mart is ....de a martokba bele van gravírozva a mérete...

és nem a villaszög változik hanem az utánfutás...
de a többi stimmel...
a mezeibe is átfodítható a villanyakcső...és ha faszán meg van csinálva nem tekeredik ez se jobban ...van aki agyonhúzza és összeér a kifli széle már és panaszkodik de .....

meg nem mindegyik mart 3 csavaros...

amúgy van nem fordítható mart is ....de a martokba bele van gravírozva a mérete...

és nem a villaszög változik hanem az utánfutás...
de a többi stimmel...

nem hanem a tengelyt ami az also kifliböl kiáll azt alul egy csavarral ki lehet venni átforditani 180 fokban és ugy összecsavarozni...
fordulékonyabb lesz szűk helyeken.
Bálint,
Pont erre voltam kíváncsi hogy állítható-e villaszög. jól értem szétszedem a villanyakat felső kifli alulra az alsó pedig felülre kerül? így lesz meredekebb a villaszög?
mellesleg hogy kicsit geco legyek a gasgas-ban gyárilag olyan van, még a villeszög is az ami a factoryson a jobb, csak ingyé jár a motorhoz...
van ,tök más...

mart villanyak ,kovácsolt alubol, alul 3 csavaros nem fog minden eldőlés után keresztbe állni a kerék, és a tengely alul egy csavarral kivehető, átfordithato igy változtathato a villaszög, és a tengelytáv.
Srácok,
az 525 factory elsőtelóbefogója csak a dizájn miatt más, vagy van valami gyakorlati jelentősége is?
szewa