jól hangzik de sajnos a telóvédő nem jó mert nem forditott telos , fejidomom első sárvédőm van tartalékba,a tank idom meg szerintem nem jó 97-98 as exc re!
aztakuvamindenit, rohadt jól nézz ki gratulálok, hanyas 08? mesélj egy kicsit mik a tapasztalatok és ha szabad hogyér vetted?
következönek én is ilyet akarok
Én csak szupermotyó ob-t láttam közelről, velük együtt ment a mi versenyünk. Hát elég komolyan küldik, mondjuk az is országos :) ott nem hinném, hogy lenne érdemi esélyük azoknak, akik elöbb tanultak meg járni, mint motorozni. Nomeg oda azért komoly háttér is kell.
De hát majd látni fogod, ha kimész racéra. :) :)
Majdnem... még meg van a honda.. Lett volna egy EXC300 2002es évjáratban 350ért. Pikkpakk, de ennyiért hamar elviszik, honda meg a nyakamon...
Van egy vevőm, aki épp nem tud lóvét szerezni, de neki kellene az enyém. (nem várok rá mondjuk)
Többet nem tudok, csak hirdetgetni..
Az alább említett kérdésem pusztán info és kíváncsiság volt... (nem mintha lenne esélyem valaha is indulni...oda biztos csak komoly motorosok járnak )
Ja, hogy is szokták mondani a tulajok? hogy az autó az középmotoros?
Általában minden bmw pilóta überprofi és mindenki más überfasz a vezetéshez, aki meg meri kérdőjelezni a bmw hajtásláncának tökéletességét. Mert hát az nemhogy legalább olyan jó, hanem mégolyanabb. És különben is. Az összes versenyautó hátsókerekes (meg középmotoros, de ezt elfelejtik)
Én aláírom, hogy fasz vagyok hozzá, ha ők mondják. De azt nem értem, hogy a csodaúj szupersúlyeloszlású szuperdrága kipörgésgátlós karácsonyfavillogóműszerfalos bömbölővel miért nem tudtam egy fagyos emelkedőn felmenni ugyanott, ahol a fostalicska 1.6HDI citroen berlingoval, amin ugyanúgy téligumi volt csak éppen az olajosfaszúnak tök mindegy, ha megdöglik, ezért a fönököm csoda 155ös gumikat vett rá, naszóval az miért ment fel alapjáraton? :)
Ezek számomra rejtélyes dolgok.
tudom kapjam be, és ne offoljak, csak úgy mégis
Szerintem a betiltás inkább csak piaci célokat szolgálhatott, mert akkoriban már az 1.8GTI golf2-es katalizátor nélküli is 139 ló volt, aztán az is 790kg 3 ajtósban. Egy G60-as meg 160Le.
következönek én is ilyet akarok
hátsó sárvédó+két hátsó idom mennyi forint lenne?
ha valaki tudna segíteni egy kis infoval ezen számok alapján azt megköszönném !
alv sz VBKMXJ200WM318958
mot sz 8-546*22761*
állitólag exc 300 1999!?
De hát majd látni fogod, ha kimész racéra. :) :)
Van egy vevőm, aki épp nem tud lóvét szerezni, de neki kellene az enyém. (nem várok rá mondjuk)
Többet nem tudok, csak hirdetgetni..
Az alább említett kérdésem pusztán info és kíváncsiság volt... (nem mintha lenne esélyem valaha is indulni...oda biztos csak komoly motorosok járnak )
bár eddig is volt ktm-em, meg valoszinű ezután is lesz...
Általában minden bmw pilóta überprofi és mindenki más überfasz a vezetéshez, aki meg meri kérdőjelezni a bmw hajtásláncának tökéletességét. Mert hát az nemhogy legalább olyan jó, hanem mégolyanabb. És különben is. Az összes versenyautó hátsókerekes (meg középmotoros, de ezt elfelejtik)
Én aláírom, hogy fasz vagyok hozzá, ha ők mondják. De azt nem értem, hogy a csodaúj szupersúlyeloszlású szuperdrága kipörgésgátlós karácsonyfavillogóműszerfalos bömbölővel miért nem tudtam egy fagyos emelkedőn felmenni ugyanott, ahol a fostalicska 1.6HDI citroen berlingoval, amin ugyanúgy téligumi volt csak éppen az olajosfaszúnak tök mindegy, ha megdöglik, ezért a fönököm csoda 155ös gumikat vett rá, naszóval az miért ment fel alapjáraton? :)
Ezek számomra rejtélyes dolgok.
tudom kapjam be, és ne offoljak, csak úgy mégis
Eladó ha esetleg érdekel valakit!