Már elnézést, hogy belepofázok, de osztott vagy segédkipus motoroknál tán mégjobban odakell figyelni a bemelegítés miatt. Mert elsősorban nem a dugóbillegéssel lesz gondod, hanem azzal, hogy megreped a gát a hengerben.
Még ha csak dugót kéne cserélni, soknak kéne mást is. Én most már tapasztalatból mondom, hogy gépet szétbontás előtt nem vennék. A minimum, hogy henger leszed és bekukkantani hogy mi van bent. Még mindig kevesebbet buksz, mintha megveszed a szart.
2 századnál még nem igazán hallod meg, (főleg ha az olajad ér is valamit) és ekkora dugó alapból nagyot tágul, ugyanúgy illik rendesen felmelegíteni, mint egy 4 üteműt, hidegen hangosabb is.. Pl. honda CR-nél nem kell fosni annyira, ott van gát a kipufogónál, a dugó nem billen akkorát. Egyébként magyar kétütemű gépek 90 %-át szétszedve azonnal lehetne dugót cserélni, soknak dunsztja sincs mivel járkál.
Kell,járatin pórázon,kutyahámmal,szájkosárral,beültetett csippel,törzskönyv,oltási könyv,tb kártya adókártya minden legyen nálad Üzemórás motort ,nem is újat me azt még megértem,MI A :ASOMNAK JÁRATNI?
Úgy van. A szerencsés nyertes meg utána hívogál hogy szüljek neki gyári Nicasilos hengert újszerű dugóval 20 Ft-ért... Mert nincs rá több pénze, ami van az meg majd fél év múlva. Bontva ilyen jó állapotban a világon nincs. Mindnek ez lesz a baja. Ez ha hüvelyezett szar lenne akkor is el lehetne adni ennyiért.
Ááá,hát van erre egy jó módszer ,mé nem azt mondod,hogy vegye ki a gyertyát és 2 deci felovasztott forró ólmot öntsön be a nyíláson ,minnyá kitölt minden hézagot,azt mehet is
Úgy van, de a használt dugóra értettem. Ezért lett benne dugó cserélve, én hoztam a Pinktől. Ha nem cserélte volna ki, akkor most 40 e Ft-tal olcsóbban is árulhatná.... Hogy ugranátok arra az árra.
kopott. Ennél a KTM-nél pedig kopott dugó az annyit jelent hogy előbb-utóbb a felső gyűrű beleakad a kipufogó átömlőbe és leszaktja a dugó tetejét összeszántva a henger-dugót... De mi ezt már évek óta tudjuk, és kopott dugóval nem használunk 300 EXC-t. Ennyi.
Haver árulja, tényleg szép hangja van. A régi dugója is megvan, 2 századdal tűrés alatt van azért cserélte ki, Nicasilos szép a hengere. Szerintem nem fogja árulni sokáig, mert ár-érték arányban teljesen jó, és nem egy kókányolt magyar kula...
Ez a rész tetszik a legjobban: ...Kimondottan kellemes zajmentes blokkhang... És vadonat új Wössner dugó (nem olcsó) A motor nállunk még nem lett használva, kint közuton használták....Az ár Korrekt, ezért alku nem igazán fér bele.
Zééé!
Passzolna ez az én motoromra?