Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Zééé!
Passzolna ez az én motoromra?
Már elnézést, hogy belepofázok, de osztott vagy segédkipus motoroknál tán mégjobban odakell figyelni a bemelegítés miatt. Mert elsősorban nem a dugóbillegéssel lesz gondod, hanem azzal, hogy megreped a gát a hengerben.
Ha ma kiderül, h elviszik-e a robogót, akkor a hétvégén megyek a motorért...
Előbb vedd meg azt uténa húzhatod neki ésszel!Ha rám hallgatsz már ma lefoglalózod mert a hétvégére már tutiramegveszik azt akkor HELLOMOTO
Valakinek nincsen eladó rezonátora 200 as exc-re?(2003-as)
Miért ne kéne? Bekopik a dugó rendesen... nem hetekre gondoltam, hanem mondjuk ésszel húzom neki egy hétig...
Még ha csak dugót kéne cserélni, soknak kéne mást is. Én most már tapasztalatból mondom, hogy gépet szétbontás előtt nem vennék. A minimum, hogy henger leszed és bekukkantani hogy mi van bent. Még mindig kevesebbet buksz, mintha megveszed a szart.
Azt nem tudom, hogy miért, mindenesetre nekem azt mondta szerelő, hogy egy kicsit azért járassam, mielőtt teljes terhelést kap.
2 századnál még nem igazán hallod meg, (főleg ha az olajad ér is valamit) és ekkora dugó alapból nagyot tágul, ugyanúgy illik rendesen felmelegíteni, mint egy 4 üteműt, hidegen hangosabb is.. Pl. honda CR-nél nem kell fosni annyira, ott van gát a kipufogónál, a dugó nem billen akkorát. Egyébként magyar kétütemű gépek 90 %-át szétszedve azonnal lehetne dugót cserélni, soknak dunsztja sincs mivel járkál.
Kell,járatin pórázon,kutyahámmal,szájkosárral,beültetett csippel,törzskönyv,oltási könyv,tb kártya adókártya minden legyen nálad Üzemórás motort ,nem is újat me azt még megértem,MI A :ASOMNAK JÁRATNI?
Hang előre jelzi, h kopott a dugó? csörgés meg ilyenek...
Kell még ezt az EXC-t járatni? Vagy lehet zúzni vele kapásból...
Úgy van. A szerencsés nyertes meg utána hívogál hogy szüljek neki gyári Nicasilos hengert újszerű dugóval 20 Ft-ért... Mert nincs rá több pénze, ami van az meg majd fél év múlva. Bontva ilyen jó állapotban a világon nincs. Mindnek ez lesz a baja. Ez ha hüvelyezett szar lenne akkor is el lehetne adni ennyiért.
Ááá,hát van erre egy jó módszer ,mé nem azt mondod,hogy vegye ki a gyertyát és 2 deci felovasztott forró ólmot öntsön be a nyíláson ,minnyá kitölt minden hézagot,azt mehet is
Úgy van, de a használt dugóra értettem. Ezért lett benne dugó cserélve, én hoztam a Pinktől. Ha nem cserélte volna ki, akkor most 40 e Ft-tal olcsóbban is árulhatná.... Hogy ugranátok arra az árra.
kopott. Ennél a KTM-nél pedig kopott dugó az annyit jelent hogy előbb-utóbb a felső gyűrű beleakad a kipufogó átömlőbe és leszaktja a dugó tetejét összeszántva a henger-dugót... De mi ezt már évek óta tudjuk, és kopott dugóval nem használunk 300 EXC-t. Ennyi.
Azt jelenti, hogy az előírt tűrésnél (dugattyú henger hézag), 2 századdal nagyobb a kopás...
Mit jelent a 2 századdal a tűrés alatt?
Palcseee...ez diszkrimináció! A való világban ezért jelölést kapnál, legalább kettőt...
Haver árulja, tényleg szép hangja van. A régi dugója is megvan, 2 századdal tűrés alatt van azért cserélte ki, Nicasilos szép a hengere. Szerintem nem fogja árulni sokáig, mert ár-érték arányban teljesen jó, és nem egy kókányolt magyar kula...
Ez a rész tetszik a legjobban: ...Kimondottan kellemes zajmentes blokkhang... És vadonat új Wössner dugó (nem olcsó) A motor nállunk még nem lett használva, kint közuton használták....Az ár Korrekt, ezért alku nem igazán fér bele.

Kell ezt még járatni szerintetek? Bár ezt majd a tulaj úgyis elmondja...
Dominator után nagy falat lesz a 300as
a lényeg h zuzzon
"Remek" banáni jogszabályaink szerint azért ez nem egészen így működik...
egy ilyen motorra nem is kell
irány az erdő