Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

negyvennégy egyel vadabb volt ...944
van egy hátsó szélvédőm hozzá...
Köszönöm az infót. Két haver kipróbálta ezt a motort, meg egy ugyancsak 250 EXC-t (2003), és azt mondták ez a svájci papíros jóval gyengébb, és ebből arra tippeltek ebbe még benne van a fojtás a karburátorba. email-ben megkereshetlek, pár dologgal kapcsolatban? Úgy látom, Te nagyon penge vagy a KTM-mel kapcsolatban.
azért anno nagy szám volt egy 924, vagy egy 944...
pont eszem aztán elhuzok a picsbe jégrobogozni..
haveromnak volt egy ....és megállt mellette a lámpánál a wartburgos és átkiabált hogy mit akarsz az audimotoros szaroddal...aztán elment a varjúval....olyan ideges volt a haverom...azóta ezen szoktunk nyeríteni ...
2002.07.01. de hármas modell...
szerinted ebből nem dobta el a fojtást a svájcisapka aki megvette...? ez egy 250 négyütemű exc....nyitva is szimszon...szóval ha valamit szét lehet hajtani az pont ez
Ja jó gépek azok is ha nem faszhoz kerűlnek.A Lali seggét is cipelik ha kell
Sógoromnak volt nagy haverja.Zámolyon lakott.Elvitt minket a vértesbe motorozni meg egyszer kijött hozzánk is motorral.Okt23-án halt meg előző nap még együtt motoroztunk.Sajnos már a nevét se tudom pontosan
Annak a 24-esnek nem sok köze volt a porkéhoz ,minden audi alkatrész benne meg fosvágen
Sziasztok!

Megnézné nekem valaki ezt az alvázszámot, mikor gyártották a motort:
VBK RCA 408 3M13 1493

Valamint még az lenne a kérdésem, hogy egy svájci motornál, úgy tudom a karburátorba van 1 fojtás gyárilag, azt nagy munka kivenni? Valamint ha ilyen motort veszek akkor elvileg biztos nincs széthajtva a fojtás miatt ugye?

Előre is köszi a válaszokat!
jajj ..hallottam a balesetről....valami fiatalok voltak szemből aláment a trabinak nem ? kanyarba asszem

ismerted?

amúgy azok a motorok a mai napig mennek..
Ismerősnek volt 2002-es 520-as.Azt mondta semmiért se cserélné le annyira meg volt vele elégedve.Sajnos az a motor is lett a veszte.A vértesben halt meg az erdőben kihajtott elé egy trabant
ja
régi lekvárosbukta 520asok ...micsoda hátaslovak..
mondjuk a legszebb a hetes ..bár sajna nem a legjobb...az ötös hatos a legfaszább a régiek közül...aztán az újak közül a nyolcas a leggyíkabb...aztán nagyjából jók...és hát talán az új a legszebb..de ezt a rémálom 530 as sorozatot kihagyjuk....
majd most odatesznek az endurósorozatuknak...nagyon a crossra fókuszáltak mostanában..az enduró meg ment magától mindenhol sárgaság volt így is ...
Amúgy látszik a KTM-nél is félretették a dizájnrajzokat 2008-tól ugyanúgy néz ki mind csak a csicsa más Azelőtt mindig valamit változtatgattak a vason kinézetre.
Ugye Ugye?Én is eszondom
6-os kép is meg a motor is
gecsa te nagyon korrekt vagy
hey uram! még küzdök kicsit a kulcs kiszedéssel,ha nem jutok előre,csörgök. Tükröd nincs esetleg? kéne balos meg jobbos is
Egy kis KTM EXC evolúció 10év alatt!Az 520-530-ig
feladtam tegnap! szép ktm-es dobozban ráadásul! szerintem ma már meg is kaptad!
Á,csak 924-es volt.Meguntuk,nőttek a gyerekek
És aztán hogyhogy eladóvá vált a sárga szörny? mi volt az, 944?
Gondolom azért adtad el, mert sokat fogyaszt. :) :) 7-es bömmös tulajoknál is kardinális kérdés szokott lenni a fogyasztás :) :) Az számít semmi más, az hogy ha 5 évente cserélgeti akkor havi szinten lebontva csak az értékvesztés félmiller az már sosem probléma :)