Köszönöm az infót. Két haver kipróbálta ezt a motort, meg egy ugyancsak 250 EXC-t (2003), és azt mondták ez a svájci papíros jóval gyengébb, és ebből arra tippeltek ebbe még benne van a fojtás a karburátorba. email-ben megkereshetlek, pár dologgal kapcsolatban? Úgy látom, Te nagyon penge vagy a KTM-mel kapcsolatban.
haveromnak volt egy ....és megállt mellette a lámpánál a wartburgos és átkiabált hogy mit akarsz az audimotoros szaroddal...aztán elment a varjúval....olyan ideges volt a haverom...azóta ezen szoktunk nyeríteni ...
2002.07.01. de hármas modell...
szerinted ebből nem dobta el a fojtást a svájcisapka aki megvette...? ez egy 250 négyütemű exc....nyitva is szimszon...szóval ha valamit szét lehet hajtani az pont ez
Sógoromnak volt nagy haverja.Zámolyon lakott.Elvitt minket a vértesbe motorozni meg egyszer kijött hozzánk is motorral.Okt23-án halt meg előző nap még együtt motoroztunk.Sajnos már a nevét se tudom pontosan
Megnézné nekem valaki ezt az alvázszámot, mikor gyártották a motort:
VBK RCA 408 3M13 1493
Valamint még az lenne a kérdésem, hogy egy svájci motornál, úgy tudom a karburátorba van 1 fojtás gyárilag, azt nagy munka kivenni? Valamint ha ilyen motort veszek akkor elvileg biztos nincs széthajtva a fojtás miatt ugye?
Ismerősnek volt 2002-es 520-as.Azt mondta semmiért se cserélné le annyira meg volt vele elégedve.Sajnos az a motor is lett a veszte.A vértesben halt meg az erdőben kihajtott elé egy trabant
ja
régi lekvárosbukta 520asok ...micsoda hátaslovak..
mondjuk a legszebb a hetes ..bár sajna nem a legjobb...az ötös hatos a legfaszább a régiek közül...aztán az újak közül a nyolcas a leggyíkabb...aztán nagyjából jók...és hát talán az új a legszebb..de ezt a rémálom 530 as sorozatot kihagyjuk....
majd most odatesznek az endurósorozatuknak...nagyon a crossra fókuszáltak mostanában..az enduró meg ment magától mindenhol sárgaság volt így is ...
Amúgy látszik a KTM-nél is félretették a dizájnrajzokat 2008-tól ugyanúgy néz ki mind csak a csicsa más Azelőtt mindig valamit változtatgattak a vason kinézetre.
És aztán hogyhogy eladóvá vált a sárga szörny? mi volt az, 944?
Gondolom azért adtad el, mert sokat fogyaszt. :) :) 7-es bömmös tulajoknál is kardinális kérdés szokott lenni a fogyasztás :) :) Az számít semmi más, az hogy ha 5 évente cserélgeti akkor havi szinten lebontva csak az értékvesztés félmiller az már sosem probléma :)
van egy hátsó szélvédőm hozzá...