Menj el vizsgabiztosnak. Bár van aki olyan hülye, hogy dolgozik.
De az átlag felügyeletesek olyanok, hogy elmennek külsős helyre vizsgáztatni, úgy hogy munkájuk kb annyi, hogy aláírnak, egy másik emberrel elvégeztetik a munkájukat. Aztán felveszik a kest, meg hát ugye van "pár" cinkes autó ami után kap jutalékot.
Bár végülis a magyar vizsgarendszerbe nem kell kérni, ogy csaljanak, amúgy fele bukna.
De persze a vizsgabiztos elmondja hogy hát ilyen jó füstöt vagy co-t kocsinál még pályafutása alatt sosem látott, a hülye tulaj meg még el is hiszi, aztán dicsekszik is vele a szomszédnak :) :) Mi meg mehetünk utána füstkamrát takarítani, mert még a műszer is beszart tőle, amit kitakarítunk meg úgy hívjuk, hogy euro 5 :)
én hozzá se nyúlnék egy ujjal sem, én csak megkérném az eladót hogy szedje le. akkor kíváncsi lennék a te véleményedre, hogy te hogy állapítod meg, hogy sérült-e a nicasil
az a baj, hogy ez a szerelősdi egy zsákutca .....van pár eset ami kivételnek számít persze ..(van mikor ide sorolom magamat is fizetésnap) ..de főcsapásirányként nem erre jöttem volna...mint ahogy nem is erre jöttem egy jó darabig......és bármivel tízszer ennyit kerestem... ..persze a munka meg a felelősség arányában...
A legjobb az aprilia rx topikban volt, amikor kiosztott a tag, hogy a kamionszerelő haverhoz, akihez képest ki vagyok én, mert hát ő már mennyi kamiont megjavított az állítható tűszeleppel állította be a benzinszintet márpedig és én beszélek baromságot.
Aztán végülis rájöttem, hogy annyira hülyék, hogy a súbertű clipjét rakták át, így állítottak benzinszintet. De hát neki van papírja nekem nincs :)
Alapvetően villamosmérnök vagyok, nem mondom jó volt a fősuli, de szakmailag csonthülyén is kikerülhet onnan az ember. A lényeg az önszorgalmon van.
Én arra a szintre szeretnék eljutni, amikor teljesen öszintén azt mondhatom, hogy egyszerűen nem éri meg dolgozni :)
Ezt általában azok az szervizes ügyfelek mondják, akik félórát szídják a rendszert, hogy mennyire nem éri meg dolgozni, majd hirtelen témát váltanak, ami úgy kezdődik, hogy hát mikor vegyek porschet bazdmeg, ha nem 50 évesen.
ja azért nem vagyok elveszett , örülök neki hogy megtudok csinálni ezt azt.. meg 22 évesen széthúztam a labancot , meg összeraktam és fasza vannak apróságok amik nem tökéletesek, de úgyis rájövök előb utóbb mi az.. meg van ami a pénz miatt nem jó még. mert a gempa sem a kertben terem
Biztos nem attól,hogy levizsgázik azt lesz egy papírja,me a technika mai szinvonalán állandóan iskolában kéne lennie.A gyakorlat teszi a mestert Most levizsgázok kint telóból,attól jobban nem fogom tudni úgysem jobban megcsinálni,de kell,me ne legyen vau-vau.Ez olyan oda-vissza játék.A fejleszteni kell állandóan,mind a tudást,mind a szerszámokat,gépeket stb.Meg csinálniiiiiiiiii!
De az átlag felügyeletesek olyanok, hogy elmennek külsős helyre vizsgáztatni, úgy hogy munkájuk kb annyi, hogy aláírnak, egy másik emberrel elvégeztetik a munkájukat. Aztán felveszik a kest, meg hát ugye van "pár" cinkes autó ami után kap jutalékot.
Bár végülis a magyar vizsgarendszerbe nem kell kérni, ogy csaljanak, amúgy fele bukna.
De persze a vizsgabiztos elmondja hogy hát ilyen jó füstöt vagy co-t kocsinál még pályafutása alatt sosem látott, a hülye tulaj meg még el is hiszi, aztán dicsekszik is vele a szomszédnak :) :) Mi meg mehetünk utána füstkamrát takarítani, mert még a műszer is beszart tőle, amit kitakarítunk meg úgy hívjuk, hogy euro 5 :)
én is jártam már egy párra
De igazából mindegy melyik fősuli, egyremegy.
Faszom hogy ennyi topicba irkáltok,az ember 6 sör után alig tudja követni!
az a baj, hogy ez a szerelősdi egy zsákutca .....van pár eset ami kivételnek számít persze ..(van mikor ide sorolom magamat is fizetésnap) ..de főcsapásirányként nem erre jöttem volna...mint ahogy nem is erre jöttem egy jó darabig......és bármivel tízszer ennyit kerestem... ..persze a munka meg a felelősség arányában...
Aztán végülis rájöttem, hogy annyira hülyék, hogy a súbertű clipjét rakták át, így állítottak benzinszintet. De hát neki van papírja nekem nincs :)
Alapvetően villamosmérnök vagyok, nem mondom jó volt a fősuli, de szakmailag csonthülyén is kikerülhet onnan az ember. A lényeg az önszorgalmon van.
Én arra a szintre szeretnék eljutni, amikor teljesen öszintén azt mondhatom, hogy egyszerűen nem éri meg dolgozni :)
Ezt általában azok az szervizes ügyfelek mondják, akik félórát szídják a rendszert, hogy mennyire nem éri meg dolgozni, majd hirtelen témát váltanak, ami úgy kezdődik, hogy hát mikor vegyek porschet bazdmeg, ha nem 50 évesen.
mitől lesz valaki szerelő?