kösz
attól, hogy milyen a teleszkóp,nem félek! Havasi Zoli cimborája a srác,a másik ktmébe is by havasi telók vannak,és ő is lebeszélné (mármint H.Zoli)legszívesebben erről a csere-beréről Lacit,de Lacinak fekete telószár kell,és a belsejébe pedig a havasi tesz neki sxs belsőt! szóval a teló engem az se érdekel ha nem öhlins belül,de vajon hamarabb el tudom-e adni mint az egész WP cuccaim! tehát nekem végülis vagy 140-180ezremben lenne az öhlins... és meddig kéne vajon árulnom ahhoz hogy legalább ugyan ennyit kapjak érte? tehát a szükségletvagy igény itt a kérdés ...van-e az az ember aki ezt a drága holmit megveszi tőlem 1 hónap alatt?
bár én kurva akciósan 120ért odaadom első+hátsó teló+befogó cuccaim
de most komolyan, erre milyen okos választ vársz.? neked kell eldönteni hogy neked megéri-e, tény hogy az egy drága holmi, mert aranybol van meg mert svéd, , aztán hogy milyen a bele, ki tudja, megrángatod egy satuban log-e a persely megnyomkodod jo-e a kis csillapitás, ráugrassz hogy jo-e a nagy is azt ennyit tudsz csinálni...
a belébe hogy mennyire van esetleg egyben,vagy szétbarmolva ugyse látsz bele.
aki kicsit és érti a témát attól szjvesen vennék pár ötletet erre: van egy 2008as sx125 telóm WP, egy srác viszont nagyon ráizgult,de neki Öhlins van az sxs-ében... a lényeg az hogy el szeretné velem cserélni,tudom,hogy nincs egy árfekvésben a 2 teló,de azt mi kettőnk közt megoldjuk,a kérdés az hogy szerintetek hamarabb eladnám mint a WP-met?"állítólagosan" a décziéknél 800ezerbe kerül ez a teló! én nem tudom ezért kérdezném olyantól akinek van érdemleges hozzászólása...egyértelmű hogy én nem 800ért próbálnám meg eladni az öhlinst...sőt! szerintetek? azt csinálsz amit akarsz hozzászólással ne fárasszatok légyszi
Azt a 100ezer km-et csak példaként mondtam, amúgyis az enyém 250-es, ami nem forog még 10000-et sem, azt nem mondtam hogy addig ne kelljen felújítani, persze, hogy dugót, meg hajtókart, csapágyat cserélni kell, az persze kopik, én most konkrétan csak a hengerről beszéltem. Ha pedig van rá lehetőség hogy megcsinálják olyanra, ami a mostaninak többszörösét kibírja, akkor megcsinálhatnák szerintem. Tudom hogy nem fogják, csak jó lenne.
Egyreszt azert nem fognak olyan bevonatot tenni ra ami kibir annyit ilyen korulmenyek kozot, amiert sosem fognak olyan harisnyat csinalani amin nem szalad el a szem...
Masreszt te sem gondolod komolyan hogy egy 125 2T off-road motortol elvarod, hogy 100-200e Km-t menjen felujitas nelkul...
Igaz 15000-et nem forog de 10000-t igen, es ott jo nagy terhjelesek es kopasok vannk am! HA azt akarod, hogy sokaig birja vegyel egy 500-as 2T azt nem fogod szetforgatni es joval tovabb fogja birni mint a 125 ;)
enduroról, az rendben van hogy versenymotor, nem azt mondom, hogy örök életű legyen, a dugó meg a többi akkor is kopna, de a henger azért bírja már ki azt a terhelést, ma már tényleg nagyon sok fajta anyag van, amiből lehet választani. Pl enyémnél a kipufogónyílás felett mállott le a nikasil és egy 3 éves motornál volt ez, mégha egy tíz-tizenöt évesnél lett volna, ok. Ja és azért nem forog egy exc 15 ezreket, mint egy speed motor például.
na akkor ezt megjegyeztem és köszönöm, írok majd valamikor vissza,hogy mi lett az eredmény! Aztán tavasszal ha viszem a Busát esztergomba benézek a harmadik szervízbe.Köszi mégegyszer!
de ugyis azt csinálsz amit akarsz.
attól, hogy milyen a teleszkóp,nem félek! Havasi Zoli cimborája a srác,a másik ktmébe is by havasi telók vannak,és ő is lebeszélné (mármint H.Zoli)legszívesebben erről a csere-beréről Lacit,de Lacinak fekete telószár kell,és a belsejébe pedig a havasi tesz neki sxs belsőt! szóval a teló engem az se érdekel ha nem öhlins belül,de vajon hamarabb el tudom-e adni mint az egész WP cuccaim! tehát nekem végülis vagy 140-180ezremben lenne az öhlins... és meddig kéne vajon árulnom ahhoz hogy legalább ugyan ennyit kapjak érte? tehát a szükségletvagy igény itt a kérdés ...van-e az az ember aki ezt a drága holmit megveszi tőlem 1 hónap alatt?
bár én kurva akciósan 120ért odaadom első+hátsó teló+befogó cuccaim
de most komolyan, erre milyen okos választ vársz.? neked kell eldönteni hogy neked megéri-e, tény hogy az egy drága holmi, mert aranybol van meg mert svéd, , aztán hogy milyen a bele, ki tudja, megrángatod egy satuban log-e a persely megnyomkodod jo-e a kis csillapitás, ráugrassz hogy jo-e a nagy is azt ennyit tudsz csinálni...
a belébe hogy mennyire van esetleg egyben,vagy szétbarmolva ugyse látsz bele.
de ezeket te is tudod,
Az XC megvan még?
lakosbalint@chello.hu
nem ma, nem holnap meg nem is.... mit tudomén
Adj egy mail címet, van egy pöpec Aprilia robogó, Stage 6 Pro sport henger (70ccm), 17,5-ös karbi, Gianelli kipufogó, frissen felújítva, fényezve...
az 500-as 2t tovább fogja birni mint te...
az 500-as 2t tovább fogja birni mint te...
ezt meg azért nem lenne célszerű szétkaszabolni.
Masreszt te sem gondolod komolyan hogy egy 125 2T off-road motortol elvarod, hogy 100-200e Km-t menjen felujitas nelkul...
Igaz 15000-et nem forog de 10000-t igen, es ott jo nagy terhjelesek es kopasok vannk am! HA azt akarod, hogy sokaig birja vegyel egy 500-as 2T azt nem fogod szetforgatni es joval tovabb fogja birni mint a 125 ;)
ha törött hiányos az nem baj, de a motor menjen, és lehetőleg ne egy őskövűlet legyen, elöl normál telos és tárcsás, esetleg.
nem lenne baj ha YAMAHA , vagy a yami blokkos Aprillia lenne...