Ha a motor rendeltetesszeruen van hasznalva ertsd mindig tiszta legszuro, olajcsre idoben, nem sztforgat es megfoz, akkor a Nikasil boven tulel legalabb 3-4 dugattyut....
Tapasztalatbol mondom...
gondolhatod mennyire teleszarják a szánkat..
tudnának most is csinálni ugyanilyen motort ugyanilyesmi súlyba és sose menne tönkre ..de se itt se az autóiparban nem ez a cél...
persze először de csakis horror áron majd meglengetik mint lehetőséget..
hát az biztos hogy nagyon fejlődik a világ, az egyik tanárom most mondta az autók hengerei új hengerbevonatot kapnak nemsokára, nanokompozit réteget, keményebb, mint a gyémánt. . Nem fog elkopni egyszerűen. A KTM is bevezethetné.
és akkor jöttek rá ,hogy a föld banán alakú.... félelmetes hol tart ma a tudomány...mond csak el mégegyszer hogy hogy lehet birkamesével földrengést megelőzni
itt nyílván kisebb a különbség (reggel a gtgt 25 ösére gondolva írtam az alternatívát) ..de még mindíg a 250 issza a több levegőt ..mivel közel kétszerannyi a benzinfogyasztása annak a motornak is...így alevegőből is enni-e kell nemkicsit ,hogy el tudjon tűnni ez a nyál..
Szerintem maradjunk az általam összehasonlított két motornál, tehát LC4 625 meg EXC 250 (2T)...utóbbinak a könyve szerint a piros rugóval 7e-nél már teljesen nyitva van a kipufogószelep...
Nem számolom...de így saccra olyan 10% lehet a különbség a 2 között...azt az egyikkel néha 100 km-t nem tudok menni szűrőpuceva nélkül, a másikkal meg elporoszkáltam akár 1000-t is...
Tapasztalatbol mondom...