Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a motor rendeltetesszeruen van hasznalva ertsd mindig tiszta legszuro, olajcsre idoben, nem sztforgat es megfoz, akkor a Nikasil boven tulel legalabb 3-4 dugattyut....
Tapasztalatbol mondom...
én pl a nicasil-el kétszer is beszoptam, szóval annyira azért nem túl jó anyag, mint először gondoltam.
hát akkor monnyon le .
gondolhatod mennyire teleszarják a szánkat..
tudnának most is csinálni ugyanilyen motort ugyanilyesmi súlyba és sose menne tönkre ..de se itt se az autóiparban nem ez a cél...

persze először de csakis horror áron majd meglengetik mint lehetőséget..
Jajaja!
hát az biztos hogy nagyon fejlődik a világ, az egyik tanárom most mondta az autók hengerei új hengerbevonatot kapnak nemsokára, nanokompozit réteget, keményebb, mint a gyémánt. . Nem fog elkopni egyszerűen. A KTM is bevezethetné.
jól van roger roger hagyjuk abba mert szétoffoljuk ezt a topikot is
Mi vagyunk a lovagok,akik azt mondják,NI! Amúgy meg rekettye árus és tervező!

Ha százszor nézem meg,akkor is könnyesre röhögöm magam!
egy királynak értenie kell mindenhez

és akkor jöttek rá ,hogy a föld banán alakú.... félelmetes hol tart ma a tudomány...mond csak el mégegyszer hogy hogy lehet birkamesével földrengést megelőzni
Látom te tudod miről van szó!
itt nyílván kisebb a különbség (reggel a gtgt 25 ösére gondolva írtam az alternatívát) ..de még mindíg a 250 issza a több levegőt ..mivel közel kétszerannyi a benzinfogyasztása annak a motornak is...így alevegőből is enni-e kell nemkicsit ,hogy el tudjon tűnni ez a nyál..
az attól függ afrika vagy európai ...mert amíg az afrikai fecske negyven szárnycsapást végez per perc................
1345 merfold/perc
Akkor azt mondja meg valaki,hogy mennyi a töketlen fecske repülési sebessége?
Van egy tulmeretes Big Bore Wiseco dugattyum KTM 5252EXC-re, ha valakit erdekel. Vadi uj. +2mm
Szerintem maradjunk az általam összehasonlított két motornál, tehát LC4 625 meg EXC 250 (2T)...utóbbinak a könyve szerint a piros rugóval 7e-nél már teljesen nyitva van a kipufogószelep...
Egy 4-ütemű otto motor ideális levegő/üzemanyag keverési aránya 14.7:1. Ez λ1 .
Óvodás anyag ;)
nem ...mert akkor mindkettőnél figyelembe kéne venni aztán a motorok tudják a fizikát csak mi nem
Nekem meg bedugultak a légszűrőház rései mert idén csak 3szor kellett légszűrőt takarítanom Vagy csak nem volt por Lehet a második gondolat a helyes
és figyelembe vetted a magasságot, hőmérsékletet, páratartalmat, porkoncentrációt?
Nővérem van,de az tényleg bunkó! Amúgy te motorkerékpározol? Mert ez nem derül ki az adatlapodból!
Bunko a hugod cimbora.
Nem számolom...de így saccra olyan 10% lehet a különbség a 2 között...azt az egyikkel néha 100 km-t nem tudok menni szűrőpuceva nélkül, a másikkal meg elporoszkáltam akár 1000-t is...
Zéé mindhiába Mindig Dánielnek van igaza