Üdv Zéé
Nos olvastam ezt az olajügyet Én 1.3-at töltök a blokkba akkor színig van a kis ablaknál de marad benne tuti olaj az előző eresztésből mert megyek vele pár órát és tök sötét az olaj.Én csak a blokk hátsó sarkában lévő csavart tekerem ki.Kicsit megrugdosom a gépet kicserélem a papírszűrőket meg a váltókar alatti csavart is kitekerem ott azt a szűrőt kimosom benzinnel azt végülis ennyi.Kell még az alján lévő imbuszcsavart is kibaszkodni feltétlen?Mert azt sose szoktam
egy ismerősnek ígértem,hogy teszek be egy képet arról amit Bandesign csinált nekem. 7000-volt! anyagvastagsága jó,nem vékony,ha nagyon közelről nézzük akkor picit pixeles,de egyáltalán nem vészes,csak ha rázoomolsz akkor vehető észre
van olyan is, hogy mentközben változtatható..még itthon nekem is van..
de ez a spéci motorcsónak sportokokra volt jellemző ott is inkább a hosszát változtathattad bowdenek húzogatták a leömlőn a dobot...
Megsúgom már a 80-az években voltak több ilyen darabból álló rezók.Sőt láttam VB-n olyat melyeket darabonként cserélve tudtak gyorsan pályához cserélni.Ma ugyanúgy csinálják a gyári dobokat,összedugják,csak össze is heggejtik Itt meg csak 2 fül 2 rugó mindenhol azt csere-bere.Nem hülyeség annak aki profi és sokáig tartja meg moccját,meg éjjel nappal megy időre vagy miller mint állat
pont most jutott eszembe, hogy rezót lehetne savállóból is csinálni, na az fasza cucc lenne, az nem hajolna el egykönnyen, oda már nem kellene semmiféle rezóvédő .
Nos olvastam ezt az olajügyet Én 1.3-at töltök a blokkba akkor színig van a kis ablaknál de marad benne tuti olaj az előző eresztésből mert megyek vele pár órát és tök sötét az olaj.Én csak a blokk hátsó sarkában lévő csavart tekerem ki.Kicsit megrugdosom a gépet kicserélem a papírszűrőket meg a váltókar alatti csavart is kitekerem ott azt a szűrőt kimosom benzinnel azt végülis ennyi.Kell még az alján lévő imbuszcsavart is kibaszkodni feltétlen?Mert azt sose szoktam
de ez a spéci motorcsónak sportokokra volt jellemző ott is inkább a hosszát változtathattad bowdenek húzogatták a leömlőn a dobot...
igy tud igazodni egy eséskor nem rogyik rögtön, a rugo enged amennyit kell.