huuu bazze jó hogy írtál,mert meg se néztem mit linkletem,ezer boccs nem jó képet linkeltem! abban a galériában van a másik kép! hoppáá,elnézést! ezt akartam! http://www.sportmotor.hu/motor...
és nem tocsog az olajban akko rjó,csak a képhatás miatt ,hogy lássa,mindenhol be van kenve!
bazze jó hogy írtál, nem arra képre gondoltam... éjfél már elmúlt mikor csináltam...
meg jó a putoline olaj én is szeretem meg használom...bár tud olyat csinálni ez nem annyira érdekes de versenyeken nem kockáztathatjuk...hogy ha véletlen sokatteszel rá és egyből menne a menet akkor a kipárolgó valamitől ennél az olajnál nem indul bé a motor..ez megint kulisszatitok volt és ahogy ronis is kérewm érte az 5 ezer forintomat...
amúgy ha van időd akkor nyugodtan olajozs be rendesen és nyomkodd ki léányeg hogy legyen benne és egyenletesen...
a probléma megint az ötödikes fizikában rejlik miszerint a levegőt onnan fogja szívni a motor ahonnan könnyebben tudja ..és leszarja , hogy néhol milyen jó olajjal gyönyörű szépen bekent felületen szívhatná...ő beszívja mint egy öngyilkos a szűrő olyan részén ami száraz, vagy nincs a helyén...
megfogod egyik kezedben a légszűrőt összenyomod egy gombocra az öklödben , a másik kezedben fullosan ráöntöd a légszűrő olajat mindenhova hogy tocsogjon , és az öklödben teljesen kinyomkodod, ugy hogy egy másik edényt meg egy nagy tölcsért alá teszel és abba folyik amit kinyomsz.
teljesen ki kell nyomni az olajat, és sehol NE MARADJON szivacs szinű rész.
egy légszűröt normálisan beolajozni ,beszerelve max 1 perc.
néhányan szokták még bezsirozni a peremet, sok értelme nincs ha jol van beolajozva a légszűrő.
Nagyon nem jól csinálod Tedd neylon zacskóba,nem vödörbe öntessz zacsiba olajat,azt beteszed a szivacsot azt szétbíííírod faszául nyomkodni.A felesleget kinyomkodod meg kirázod mint a répát.A sok olaj sem jó,főleg foltokban, nagyobb területeken vastagon ott hagyott olaj nem baba,majd szíjja a gyertyára
egyébként még pluszben műtőssapi is van rajta,az is be van picit oilozva, nyáron nem is motorozok,azért a 2T 125-öt hamar meg lehet etetni homokkal... lightos esők után a legjobb!
azé össze ne keverjed a 625 öt egy kétütemmel..
mikor százzal mész terepen az eszik 5 litert és mellette mennél egy huszonöcsivel az meg ugyanakkor 12 őt..
akkor 625-be 80kilo levegő megy be...a 25 be meg 192 kilo...ennyit a légfelhasználásról...
Szerintem ha a 625 ccm-nek elég volt amennyit az ülés alatt be tud szívni (van ott azért hely bőven), akkor ezeknek a kisebbeknek is elég lenne...és azzal hetekig eljárkáltam anélkül hogy hozzá kellett volna nyúlnom a szűrőhöz...
december 1-jén mentem utoljára,addig volt pl novemberben 17fok is,és kimostam akkor is a szűrőt! én nagyon szerettem a ktm légszűrőhöz való hozzáférés megoldását,és nem is láttam "szitának" se..., bezzeg anno a hondáéba bele se fértem... jah meg ma is mosok egy légszűrőt,kinlódás lesz visszatenni
hogy sok levegőt ereszthessen be muszáj a kompromisszum.....ennek fényében meg egyenesen jónak is nevezhető a megoldás...
tudom , hogy kényelmetlen de a szűrőt becsülettel ki kell cserélgetni minden motorba időnként..természetesen abban igazad van, hogy ilyen időben ritkábban mint nyáron a porban..
de az se megoldás tegnap szép galéria meg szervízeléses fotók és a friss légszűrő úgy van beolajozva, hogy botrány....
de mivel , hogy gtgt a barátunk tartunk neki továbbképzést csak legyen itt
Ilyen időben mint pl. most van, szerintem túlzás minden motorozás után szűrőt pucolni...de nyáron, a nagy porban sajnos tényleg minden menés után szükséges...hihetetlenül szar a KTM-ek légszűrőház-megoldása, kb. mint a szita
nem egyenletesen van felvéve az olaj,kevés is... sokkal jobban át szoktam "itatni" én például... attól,hogy 3000az olaj,még elég majd fél évre,attól függ mennyire sűrűn mosod...én motorozásonként!
szerintem
Sziasztok szeretnék egy olyan emberel esetleg ugy felveni kapcsolatot hogy emailban vagy msn en beszélni akinek KTM LC2 ese van mivel magyarországon ritka ez a kicsi kincs ugyhogy várom valakinek a válszát esetlge:)
és nem tocsog az olajban akko rjó,csak a képhatás miatt ,hogy lássa,mindenhol be van kenve!
bazze jó hogy írtál, nem arra képre gondoltam... éjfél már elmúlt mikor csináltam...
amúgy ha van időd akkor nyugodtan olajozs be rendesen és nyomkodd ki léányeg hogy legyen benne és egyenletesen...
a probléma megint az ötödikes fizikában rejlik miszerint a levegőt onnan fogja szívni a motor ahonnan könnyebben tudja ..és leszarja , hogy néhol milyen jó olajjal gyönyörű szépen bekent felületen szívhatná...ő beszívja mint egy öngyilkos a szűrő olyan részén ami száraz, vagy nincs a helyén...
gtgt egyszer elmondom ,többször nem.
megfogod egyik kezedben a légszűrőt összenyomod egy gombocra az öklödben , a másik kezedben fullosan ráöntöd a légszűrő olajat mindenhova hogy tocsogjon , és az öklödben teljesen kinyomkodod, ugy hogy egy másik edényt meg egy nagy tölcsért alá teszel és abba folyik amit kinyomsz.
teljesen ki kell nyomni az olajat, és sehol NE MARADJON szivacs szinű rész.
egy légszűröt normálisan beolajozni ,beszerelve max 1 perc.
néhányan szokták még bezsirozni a peremet, sok értelme nincs ha jol van beolajozva a légszűrő.
nyáron tegyél rá egy műtős sapkát pluszban.
nincs mit 5 ezer.
mikor százzal mész terepen az eszik 5 litert és mellette mennél egy huszonöcsivel az meg ugyanakkor 12 őt..
akkor 625-be 80kilo levegő megy be...a 25 be meg 192 kilo...ennyit a légfelhasználásról...
tudom , hogy kényelmetlen de a szűrőt becsülettel ki kell cserélgetni minden motorba időnként..természetesen abban igazad van, hogy ilyen időben ritkábban mint nyáron a porban..
de az se megoldás tegnap szép galéria meg szervízeléses fotók és a friss légszűrő úgy van beolajozva, hogy botrány....
de mivel , hogy gtgt a barátunk tartunk neki továbbképzést csak legyen itt
így ni
szerintem
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_exc_525-4044276