hát nemtudom. én kettes teligázon beleszálltam egy kocsiba, de szerintem már előtte is volt benne egy pici. a tengely meg közvetlenül az anya mellett tört el , és nincs megkopva, viszonylag jó állapotban van a csapágyazás meg minden.
a másik gondom: a központi teló felső részében gumiba van ágyazva egy vas persely amin átmegy a csavar, és az egy kicsit lóg a gumiba, szerintem már annyira össze van csoffadva az a 15 éves gumi izé lehet azt cserélni? vagy mit cisnáljak vele?
hát időben meg kellett volna szervízelni a lengővillacsapágyazást..mert gondolom az megállt és bekoptatta tengelyt mert azon fordult nem a tűgörgőkön...aztán eltörött mert amúgy lukas is a tengely
és elejével te karamboloztál vagy előző gazdája?
baszki olyan fasza ez a 620 LC4 SM , most éppen eltört az a tengely ami a lengővillán meg a blokkon megy át még jó hogy 95ös és olyan fasza megbízható, nemrég vettem észre hogy a telók görbék , télen a blokkot is szét kell húzni mert kidobálja a kettest . persze azért kell egész télen erre költeni hogy tavasszal eltudjam normálisan adni
tudom hogy unod a hülyeségeimet, de ki tudnád egyengetni az első telómat ha kb 1-2 centi van benne? plusz pénz az? kb 1000 km et futott csúszógyűrűk vannak benne, még giraffe intézte nekem. ha igen január - február körül elküldeném, hogy tavaszra legyen jó azért nem most mert nincs pénz. meg jön a karajcsont
csillog a szemed , de sajna arra sem, am elég most nekem a kis 25ös is, kitapasztalom , megtanulom az enduro fortélyait aztán egy 250esre vagy 300asra excre vagy xc-w-re lecserélném 2008-as évjárattól érdekelnek, de a szívemcsücske az új Husaberg TE-k áhh hátha 2-3 év múlva tudnék venni egyett
zoozee te KTM be dolgozol,, csak van valami konkrét adatod...Bementem az Almáékhoz kiváncsiskodni xc-f 505 után azt jött ezzel a xc-w vel ,hogy ez ugyan az csak máá 530 as meg lámpás...Kérdeztem a lovakat melyikbe mennyi,, de semmi érdemleges válasz na ennyit a mi KTM kereskedőnkről
a másik gondom: a központi teló felső részében gumiba van ágyazva egy vas persely amin átmegy a csavar, és az egy kicsit lóg a gumiba, szerintem már annyira össze van csoffadva az a 15 éves gumi izé lehet azt cserélni? vagy mit cisnáljak vele?
és elejével te karamboloztál vagy előző gazdája?
az 530 exc meg a 530 xc-w az oké..de ilyen 505 xc-f az talán crossosabb jellemzőjű..
de 60 paci környéke..
csak felkeltette az érdeklödésemet ha tudsz valamit azért hozzámvághatod
találtam egy 2008as exc 300at az ebayen 650ért