nekem 125-s van,de ezt nem én hozattam be csak az a fószer hozta, de mondta,amit lentebb leírtam oly módon lehetséges hogy hozzon be motort,de ugye felelősséget nem vállalhat azért amit te néztél ki... ő csak fuvaroz...csak példa volt a 125-st kb 50ért...
ebay.co.uk
én is itt nézek,de csak g.ci drágán vannak motorok...
na most nem olyan egyszerű,de ha Londonban vagy a Londonig vezető úton útba esik akkor lehet elintézni kb ennyi költségért... egyébként be se hozná szerintem az ismerős...
miért van neked a loerő adatokra szűkséged..?
az első superlotyo, a másik kettő full krossz, a következő kettő pedig enduro, dehát ezt gondolom te is tudod.
tehát , kezdve a váltotol a futoműig melyik hol adja le a teljesitményt és hogyan-ig mind más, és más....
az utolso kérdésedre az EXC és az XC-W között annyi a kűlönbség hogy az XCW elvileg tök ugyan az mint az EXC, Amcsi piacra gyártják az ottani XC versenyekre, nincsenek rajta a sallangok : lámpák elöl-hátul, stb, de a vezeték rajta van bármikor felrakhato, meg nincsenek benne folytások,( karbi, kipufogo, katalizátor) emisszios faszságok igy az EU-ban nem is helyezhető forgalomba.
és az XCW amcsiban olyan gusztustalan olcso hogy ajjaj...
2010 smr 450 54,38ló
2010 sxf 450 51ló
2010 exc 450 52,2ló
2010 exc 530 64,6ló
nem tudom h jók-e az adatok érdekes h a cross gyengébb
az exc meg xc-w között ha jól tudom annyi a kül. h az exc lámpval jön ki és forgalomba állitható az xc-w meg nem állitható forgalomba de a vezetékelés meg van a lámpkhoz asszem
-szevasztok ..Tudna valaki lóerő adatot ezekről? Semmi hivatalos nincs megadva/SMR-450,,SXF450,,SXF505,,EXC450,,EXC530,,Ja és mi a külömbség az EXC és az XC-W között
akartam tőled kérdezni múltkor is, csak elmaradt... Erzberg vagy romaniacs vagy egyéb friss 2009-2010 DVD-d nincs véletlenül ? Az van még amit pár éve bizniszeltünk, de jó lenne valami frissebb is
ebay.co.uk
én is itt nézek,de csak g.ci drágán vannak motorok...
miért van neked a loerő adatokra szűkséged..?
az első superlotyo, a másik kettő full krossz, a következő kettő pedig enduro, dehát ezt gondolom te is tudod.
tehát , kezdve a váltotol a futoműig melyik hol adja le a teljesitményt és hogyan-ig mind más, és más....
az utolso kérdésedre az EXC és az XC-W között annyi a kűlönbség hogy az XCW elvileg tök ugyan az mint az EXC, Amcsi piacra gyártják az ottani XC versenyekre, nincsenek rajta a sallangok : lámpák elöl-hátul, stb, de a vezeték rajta van bármikor felrakhato, meg nincsenek benne folytások,( karbi, kipufogo, katalizátor) emisszios faszságok igy az EU-ban nem is helyezhető forgalomba.
és az XCW amcsiban olyan gusztustalan olcso hogy ajjaj...
nagy vonalakban ennyi,
2010 sxf 450 51ló
2010 exc 450 52,2ló
2010 exc 530 64,6ló
nem tudom h jók-e az adatok érdekes h a cross gyengébb
az exc meg xc-w között ha jól tudom annyi a kül. h az exc lámpval jön ki és forgalomba állitható az xc-w meg nem állitható forgalomba de a vezetékelés meg van a lámpkhoz asszem
előre is köszi