Gondolkoztam amúgy a szintereztetésen, csak rohadtul lusta volnék szétszedni...inkább megvehetné már valaki (mondjuk tavasszal, addig elmotorozgatok még vele )...
Dani! egy valami fekete cucc hiányzik a motorodról! a váz! vedd meg az enyém,akciósan 45ért odaadom! ráadásul 06os ,
tudom,hogy úgysem érdekel téged,csak megjegyeztem,hogy lenne ilyen opció a motorodra :D, jah most jut eszembe,hogy a tied rendszámos... ,mindegy is ,csak agyaltam
persze hogy hallatom...
ott jó volna megmászni a királykőt
mármint motorral...én csak gyalogtúrán jártam ott de valami eszméletlenül szép hely
a királykő csúcsát meglehet közelíteni motorral?
Meg azért a motor súlya sem mindegy, de ez inkább kondi kérdése mondjuk. Én pl kiköpném a tüdőmet, ha egy nagy nehéz dögöt kellene cipelni. Inkább cipeljen a motor engem
Üdv! Nekem 2002-es exc520 racing-em van, de semmi gondom nincs vele. Igaz érdemes sűrűbben cserélni az olajat, de csak 1l megy bele, nem 4 mint az lc4-be. Tehát költségben u.a., de ég és föld a kettő. Az exc jóval harapósabb, a fogyasztása mégis hasonló a 6-os váltó miatt. Mellesleg eladó az enyém is, ha vkit komolyan érdekli!
sokszor ki lett ez már itt tárgyalva egy EXC 2T sokkal igénytelenebb, viszont cserébe "munkásabb" menni vele, és kevergetni kell a benyát.
a 4t sokkal megbocsájtobb nyomatékosabb, ott ha valamit elrontasz még mindig össze tudja magát kapni, barátságosabb vele az enduro, viszont cserébe ha költeni kell rá akkor joval több a végősszeg, sűrűbbek az olajcserék ,szervizek, és egy tényleg hardosban rendesen be lehet fáradni tőle...
nagy vonalakba ennyi.
aztán a gyakorlatban sokszor van az hogy egy 2t- nem tud valaki megszokni, rá állni a dinamikájára, viszont a 4t-vel meg tök jol elvan.
szivesen varunk ! hat nem tudom ! ahogy volt ezelott a cr 125 osom s most van a 400 as yamaha mindha a 2 t fele huzna a szivem nem tudom miert...... meg en sem tudom eldonteni..
tudom,hogy úgysem érdekel téged,csak megjegyeztem,hogy lenne ilyen opció a motorodra :D, jah most jut eszembe,hogy a tied rendszámos... ,mindegy is ,csak agyaltam
9 éves...
ott jó volna megmászni a királykőt
mármint motorral...én csak gyalogtúrán jártam ott de valami eszméletlenül szép hely
a királykő csúcsát meglehet közelíteni motorral?
nagyon fasza kis délután volt...
a 4t sokkal megbocsájtobb nyomatékosabb, ott ha valamit elrontasz még mindig össze tudja magát kapni, barátságosabb vele az enduro, viszont cserébe ha költeni kell rá akkor joval több a végősszeg, sűrűbbek az olajcserék ,szervizek, és egy tényleg hardosban rendesen be lehet fáradni tőle...
nagy vonalakba ennyi.
aztán a gyakorlatban sokszor van az hogy egy 2t- nem tud valaki megszokni, rá állni a dinamikájára, viszont a 4t-vel meg tök jol elvan.
lehet lassan én is oda költözöm.
ha a legnagyobb joindulattal akar valaki tanácsot adni akkor se lehet, merthogy a 2t, meg a 4t nehezen összehasonlithato,
szerintem mindenképpen probáld ki mindet és utána döntsél,