Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beszartam a röhögéstöl ezen a kifurkodott hűtösapkán..

megy egy kört a krosszpályán és a motorra máris 5 hűtösapkányi sulyu föld tapadt ide-oda, és akkor még nincs is sár, mert olyankor felugrik rá simán 10-15 kilcsi....

ennyit a dizájnos powerpartsos szines lánckerékröl...
Akármilyen könnyű se hiszem hogy kéne...viszont a külön darabból megcsinált leömlőrész az nagy ötlet, sokkal könnyebb volna javítani az elgörbült csöveket ha mind ilyen volna...
fasza cucc
Azért a rezó titánból az odabaszik...
ember még a hűtősapkát is kifúrogatta , hogy mégkönnyebb legyen.....
tudunk szerezni titáncsavrkészletet
széép..ez a sokféle szar ..azt se tudom melyik milyen csak ha már előttem van néha még akkor is be kell tájolni magunkat..amúgy hála Istennek.... ezek nekünk uccainak számítanak ..ezt meg nem is árulunk csak rendelésre ....viszont ilyeneket nem ott rendel senki..szervízbe meg nem is hoznak ilyeneket már...
nagyon ritkán beesik egykét ilyesmi......kikapcsolódásképp ránézünk de
gazdám nem is engedi, hogy ilyenekkel basszuk el az időt..egyikünket mindíg elhajtja onnan vissza a crossba az exc-k jelentik a felüdülést a sok sx után...
SC-nek nincs a vázában olaj...
de ez exc ebbe meg gyárilag az van írva talán hogy 1.2
ha beleöntöd az ablak aljánál sincs az olaj ..


amúgy te kivetted a vázból a szűrő alól az imbuszcsavart ?
Ez mondjuk érdekes, mert nekem az SC-be cseréknél mindig a gyárilag megadotthoz képest vagy 1,5-2 decivel kevesebbet sikerült csak beletölteni...egyedül a száraz blokkba (felújítás után) tudtam belenyomni a papíron szereplő mennyiséget...
ja ha igazán kiengeded és faszán kifolyik és szűrőcsere mint hivatalosan azt kell utána beindítva és szintretöltve utána akkor közelebb vagyunk a másfél literhez mint az 1.4-hez
de gyári teszt volt csak ilyen céges emberekkel.... pár meghívott pilóta meg a világ minden részéről...
hát erre oda kellett volna jönnöd...
amúgy nincs valakinek Keihin FCR41 vagy Mikuni TM40 karbija eladó? FMX650-eshez kell.
zoozee,

erre a tesztre nagyon kíváncsi lennék, előfordulhat hogy esetleg a linkjét elküldöd nekem?

Nekem XR600-on volt Mikuni TM40 karbi, a gyári karbihoz képest (ami egy rakás szar) sokkal jobb volt mind gázreakcióban, mind erőben.
ha ennyit adnának érte akkor tudnék venni vagy újabbat,vagy lehet 4T-t...,dilemma,de van időm,nem nagyon kapkodnak,de 450-es csere biztos nem fog szóba jönni max 1-1-be egy sxf
Repsol olajjal jártam vele és nem sokkal kellett bele több 1l-nél.
Amúgy most miért is akarod eladni az SX-et?
áháháá köszi
http://www.pinkmotors.hu/ Én tőlük vettem
köszi, időközben én is megtaláltam, pont őket
pinkmotors.hu, pds csapágy 9100Ft-körül..
pikk-pakk szétkaptam anno,de össze felé legozni nekem se lenne kedvem
én is úgy vagyok vele,ha lesz lehetőség még kimegyek vele motorozgatok,addig csak elviszi majd valaki a motort....
rmz 450 cserét ajánlottak ma 2db-ot is..nem tom ennyire szarok lennének,hogy szabadulnak?vagy csak erős nekik és 125 elég lenne a gazdáiknak :D nem tudom,az egyik az injektoros lenne,de rápotolni nem tudok,pedig arra egyből tudnék vevőt is...
kis segítséget szeretnék kérni, auneréknél nincs prox also pds csapágy, csak pivot wors vagy mi a tököm komplett alsó felsö 25ruppoért, de nekem csak alsó kell, szóval hol lehetne beszerezni alsó pds csapágyat?