Na ez övön aluli volt Először is mint megírtam ide is hogy mocskosúl nem érdekel hogy megveszik e a motorom vagy nem.Azért hírdetem mert ingyenes a neten és ha elkel akkor majd vakarom a fejem mit is vegyek.Másodszorra pedig azt is írtam hogy megmarad a motor főleg olyanok miatt is mint te vagy aki meg se nézi a motort de már ugat hogy sok benne a km meg karcosak az idomok.Meg az olyanok miatt akik azzal kezdik hogy drágán adom és vegyek le róla ezt azt amazt(annyát azt)Na nekem ez nem hiányzik.Amúgy meg te csak arra mész velem ellentétben hogy fakktori legyen meg az a km ne legyen sok de hogy bárki is ad tanácsot arra nem is figyelsz.Bár ez a te bajod nem az enyém!Kívánom hogy fogj ki egy jó KTM EXC-t de ez a sok körítés meg körülményeskedés már kicsit unalmas szerintem amit ide írsz!Témát lezártam és majd akkor szólok hogy ha kérdezel vagy akkor se
Bugic, ahogy látom téged qva zavar, h kajak nem érdekel a motorod és hogy factory-t akarok venni...
Amúgy tudtommal te is bele voltál buzulva az általad úgy leszólt fakktoriba, csak nem volt rá lóvéd anno... amúgy meg
A páncélokról meg csak annyit,hogy én fecske fürdőnadrágba meg vietnami tanga papucsba nyomom,és úgy megyek fel a siratófalon,hogy háttal ülök a motoron és a szemöldökömmel húzom a gázt!
ja ..de azért amit jószívvel ajánlok az általában jó szokott lenni ..mert már néhány ktm-et láttam...a saját traktoromon(16500km) kívül is...és akkor még a céges tapasztalatokról ne is beszéljek
pl. motormegitélésben az nagyszerű szerintem , hogy itt baráti körben nagyjából egyforma qualitású pilóta egyforma gépekkel a hardot szeretve ad mintát amiből azért le lehet szűrni patentül a konzekvenciákat....
a mocikon gondosan szervízelve hajszálra ugyanazon kilométerállásnál ugyanazt kell cserélni stb...ritka a kivételes egyedi eset
és 2002 től nálunk csak 400 450 520 525 +530/ezt különvéve ebből az530 tipusból 2 motor és 400 óra tapasztalat) és ezeket összeadva mintaként ez már 30 motor kb ami itt átszaladt a kezünk között...mind 15 -20 ezer kilométeres futással /szemünk előtt újkortól/ami jól mutatja a dolgokat...képzeld el mennyi kilométer van összesen amit láttunk ezektől többszázezer km... ..(pl. csak egy hétvége és elmegyünk nyolcan tizen egyforma lovakkal 100 km-et az akkor csak 1vasárnap ezer km..tapasztalat...és nyolc éve nyomjuk kb. egyformába...ezért van hogy szembe jössz erdőbe és tudjuk mi fog megállni a motorodba...
úgyhogy ezekből nagyjából jól állunk tapasztalatilag...
Hát nekem volt egy protektoringem....páncél után mert az azt kinőttem
de 1 motorozás után le is cseréltem
úgy éreztem magam mintha nem tudnék mozogni vagy mintha be lennek zárva
azóta van egy troy lee pancel az nagyon fasza
Hát ja... Sok hát, elvégre te sem bírod eladni... Enyémben 8330 Km van de ezek szerint 3e-nél ki kellett volna kötni, akkor talán megnézni eljönnének... Kár hogy ennyire törődöm vele...
Még a hűtőtakaró idomot is kicseréltem pedig nem volt annyira törött...
Persze, ebben teljesen igazad van... én se információs kijelzőt akarok venni 100 üzemórával, hanem egy normális állapotban lévő vasat.
A 4-5000 km-ről meg annyit, hogy itt Vácon van 3 első tulajos, garantált 4-5000 km közötti mocc, és Verőcén van még 2 garantált 3000km-es 07es 525. Ezeket ismerem újkoruk óta, hobby motorosok mind, úgyh nem lehetetlen, hogy legyen ilyen máshol is...
Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lehet egy 3 éves motorban 10-15000km...
Nem rákontrázás csak véleményem szerint az ilyen motorokon nem a Km-et kell nézni mert nem mérvadó!Meg az hogy egy3-4éves motorba ennyi km legyen számold ki mennyit használták.Én jó ha egy hónapba motorozok 3-4szer és úgy van benne 8400Km.De biztos ez is sok
de nekem az az öröm hogy nem mondják utána emberek hogy jajj te ajánlottad..úgyhogy az a fasza ,hogy vegyél magadnak egyedül egyet..és azt kívánom patika legyen ..
Amúgy tudtommal te is bele voltál buzulva az általad úgy leszólt fakktoriba, csak nem volt rá lóvéd anno... amúgy meg
A páncélokról meg csak annyit,hogy én fecske fürdőnadrágba meg vietnami tanga papucsba nyomom,és úgy megyek fel a siratófalon,hogy háttal ülök a motoron és a szemöldökömmel húzom a gázt!
pl. motormegitélésben az nagyszerű szerintem , hogy itt baráti körben nagyjából egyforma qualitású pilóta egyforma gépekkel a hardot szeretve ad mintát amiből azért le lehet szűrni patentül a konzekvenciákat....
a mocikon gondosan szervízelve hajszálra ugyanazon kilométerállásnál ugyanazt kell cserélni stb...ritka a kivételes egyedi eset
és 2002 től nálunk csak 400 450 520 525 +530/ezt különvéve ebből az530 tipusból 2 motor és 400 óra tapasztalat) és ezeket összeadva mintaként ez már 30 motor kb ami itt átszaladt a kezünk között...mind 15 -20 ezer kilométeres futással /szemünk előtt újkortól/ami jól mutatja a dolgokat...képzeld el mennyi kilométer van összesen amit láttunk ezektől többszázezer km... ..(pl. csak egy hétvége és elmegyünk nyolcan tizen egyforma lovakkal 100 km-et az akkor csak 1vasárnap ezer km..tapasztalat...és nyolc éve nyomjuk kb. egyformába...ezért van hogy szembe jössz erdőbe és tudjuk mi fog megállni a motorodba...
úgyhogy ezekből nagyjából jól állunk tapasztalatilag...
kösz először kiprobálom a protektoringet
meglássuk
de 1 motorozás után le is cseréltem
úgy éreztem magam mintha nem tudnék mozogni vagy mintha be lennek zárva
azóta van egy troy lee pancel az nagyon fasza
Csak az ember kötekszik, persze jó értelemben...
http://www.motor.hu/motor_prin...
Még a hűtőtakaró idomot is kicseréltem pedig nem volt annyira törött...
A 4-5000 km-ről meg annyit, hogy itt Vácon van 3 első tulajos, garantált 4-5000 km közötti mocc, és Verőcén van még 2 garantált 3000km-es 07es 525. Ezeket ismerem újkoruk óta, hobby motorosok mind, úgyh nem lehetetlen, hogy legyen ilyen máshol is...
Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lehet egy 3 éves motorban 10-15000km...
Látod-látod az Esztergomi motornál is sok okosat mondtak a hozzáértők! Szerintem erről is le tudnánk beszélni pikk-pakk!