elárulom neked hogy én kipróbáltam az sx en is ezt a jt lánc szettet,felraktam rá és igaz hogy nyújtotta és minden motorozás előtt állítottam de kibirt egy évet,aztán bekukáztam és vettem egy újat!
ja és csak kizárólag fáradt olajat kapott azzal kentem semmi luxus...és mégis kibirta...
a jt 520h-ra mit mondasz? az már jó?
mert akcsióban elsö hátsó lánckerékkel meg a lánc 12eFt tudok ujjat minden jt a lánc is meg a lkerekek is
jó márka a JT?
Egyébként van 5 e Ft-ért 80-90%-os használt X és O gyűrűs láncom is néhány. Erősítettek, de mivel durva mind a két a gép, biztonsági okokból viszonylag sűrűn cserélem őket. Plusz a Pinkes listaártól már eleve jóval olcsóbban veszem az újat is, így nem túl nehéz jóárasítani. Gyengébb gépeken (TE 610, 400-500 Berg) is még általában 1-2 szezont elfut, ami a 650-n már szakd. Érdekel?
Az olcsóbbat is megveheted, véleményem szerint a te motorozási tudásodhoz és stílusodhoz bőven elég lesz az is, nem kell hyper erősített lánc, 5 "-os sm szett sincs a géped alatt, és nem is szoktál vele gondolom állandóan kerekezni sem. Még annyi ha sajnálod a lecsót lánckerékre, azért egy elsőt vegyél, mert azt eszi meg leghamarabb a lánc.
ja és csak kizárólag fáradt olajat kapott azzal kentem semmi luxus...és mégis kibirta...