ne izgasd magad azért ettől..lehet kapni ilyen csapágyat is..de sima koyo c3 tudja ami ide kell......olyanokkal szoktuk összerakni ezeket...olyan 3-4 ezer ft /db
Lenne egy "érdekes" kérdésem: 2T 250-es gépbe koyo 63/28 C3 főtengelycsapágy való. Namost ebben van a "hagyományos" változat és az SH jelzéssel ellátott (külsőleg ua.) 160 cels.-on hőstabilizált longlife változat. Az ára kb 1,5-szerese az alap kivitelnek.
A kérdés az hogy kell-e ez bele ill. eredetileg milyet használnak? Ha van esetleg valakinek otthon Prox (ami Koyo) vagy eredeti és megnézné hogy van-e SH jelölés valamelyik gyűrűn azt megköszönném! ha sikerül csatolnom akkor látszik hogy milyen jelölésről van szó.
köszi:Petya
ezzel csak hóba menjek vagy húzhatom neki saras talajon is?
mar csak azért mert elment a hó
mind1 megcsinálom ma este de azelőtt meg egyett megyek a haverral
úgyis van régi gumim elég
Lenne egy "érdekes" kérdésem: 2T 250-es gépbe koyo 63/28 C3 főtengelycsapágy való. Namost ebben van a "hagyományos" változat és az SH jelzéssel ellátott (külsőleg ua.) 160 cels.-on hőstabilizált longlife változat. Az ára kb 1,5-szerese az alap kivitelnek.
A kérdés az hogy kell-e ez bele ill. eredetileg milyet használnak? Ha van esetleg valakinek otthon Prox (ami Koyo) vagy eredeti és megnézné hogy van-e SH jelölés valamelyik gyűrűn azt megköszönném! ha sikerül csatolnom akkor látszik hogy milyen jelölésről van szó.
köszi:Petya
olyan gumi kell amin még bőven van bűtyök legalább 80%-os ,
szar lekopott gumival csak a csavar meg a szeg nem fog sokat érni, vagyis semmit, ugyhogy felejtős .
a bűtyök dolga hogy lapátoljon, a csavar meg a szeg pedig szurja a jeget meg a talajt a ho alatt.
2-3 hete készült
mar csak azért mert elment a hó
mind1 megcsinálom ma este de azelőtt meg egyett megyek a haverral
úgyis van régi gumim elég
mindjárt indulok a boltba
csak előbb angol tantárgyversenyre kell mennem
vastag kormányod nincs ?
az elsöt csináld 6-os önmetszőböl, és furd elő kisebbel mondjuk 5-el .
ne sűllyesztett fejűt vegyél hanem gömbölyű fejűt az garantáltan nem dörzsöli ki a belsőt, attol még kell előre plussz belső.
hátra ez nem jo , harmatos.
akkor jo ha csak to jegén akarsz menni de ha terepen nagy hoban akkor 8-as kapupánt csavar.
mindjárt keresek képet.