Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi,de ez már régi kép!

A legutolsó ez volt! A feljáró teteje egy függőleges kecske baszató volt,én meg benéztem,a motor meg a nyakamba esett!

Csinálhattam volna fotosoppal ide is kocka hasat,de lusta vagyok,mert igen tolja az agyamat a két szelet tarja meg a három doboz sör!
elég sokmindent felsoroltál,ebből a motor-váltóolaj összefolyás megvolt,a többi nem,lehet,hogy véletlen...
Az hogy magasabb kinek jó,kinek nem.én 186cm vagyok,a régi alacsony volt,ez pont jó,nekem ez pl tetszik benne.
órákig lehetne fikázni-fényezni az újat-régit.Fejleszteni mindig is fognak,nekem szimpatikusabb ez a verzió,aki meg a régit szereti maradjon annál.egy dolog biztos,mindenki azzal motorozzo n amin jól érzi magát...
Zéé mester, te hol dolgozol?
Vagy bekeni pipamocsokkal!
Hú bammeg ,az 6 hét minyimum Jobbulást
van a neten kisfilm hogy hogy kell beletenni...


vagy azt is bekened fekete nadálytőkrémmel...
csak hat decit kell venned..
Én fekete nadálytő krémmel kenegettem. A cimbora azt mondta az erdőbe,vegyük le a csizmámat,nézzük meg a lábfejem hogy mi lett vele. Mondtam neki hogy hülye vagy bazz,ha ezt leveszem,tuti hogy nem fogom felhúzni a csizmát,mert érzem hogy dagad bele a lábfejem. Olyan szépen kitöltötte a csizmát a lábam!


Mekkora baszom méretbe raktam be az előző képet! Még jó hogy fotosoppal kiszedtem a lábujjaim közül a gombákat!
akkor ha megfittyenne a blokkom rakok bele egy "régit",összefaragom és hibátlan.
ááá
nemm hullik szét...főleg ha eddig nem volt baj...
és mindíg indult az is jó jel
ha stabil az alapjárat és mindíg vissza is esik...

akkor nem fogyasztja a motorolajat
/6 féle képp eszi/...az amúgy is siralmasan kevésből
naponta utána kell önteni akkor már valami van ..pl. ..moszkvicsszag mögötte az erdőbe ..gurulás után füstpamacs..indítást követően is....
összefolyik a két olaj ...vezérműláncspanoló elég szar ..ha hallasz majd szar hangot akkor állítsd le..mert nem lesz olcsó...sokkal hervadtabb kuplungja van..de nem ez megy tönkre mindjárt de venni fog kelleni rá nem úgy mint a régire..
szóval ilyesmik ..nem jut eszembe a blokkról most hirtelen semmi de régiblokkosak ezt tízezer kilométer után se csinálják....ezek meg már tudják új koruktól...

a motor magas ..vagonszámra adjuk el hozzá a vékony ülést...
pattogós a futóműve ..meg lehet finomítani de pénz...ja enduróban leböffenőbb a blokkja..nem erősebb...sőt
műanyagjai olcsóbb szemetek..

kettő előnyös megoldás ...megjegyzem mindkét előnyét átszereltem 2006 osomra ...a ledes hátsólámpa és a tanktúlfolyószelep...
szóval ...
a sztenderem már nekem meg volt oldva faszán amire ez kijött és azt nem róla koppintottam...
mivaan?
szerintem te nem ettel ...
2T-4T nem ez a lényeg,a lényeg,hogy ma ETTÉ?
Mi van itt, lábfétis? Lassan több kép lessz lábakról, mint motorokról
a 2t kell meg mi a helyzet?
2007 tol azt is elrontottak vagy mi?
2007 tol vissza fele régi blokkosak?
vagyis a 2007-es meg az?
ááá ez csak azért mert nem mostál lábat.
Persze mert régi blokkos
nekünk is ilyen mintájú fotelunk volt
haverunknak is van 450 es exc-je
2007 és vadi újan vette és eddig csk gumit lánckerékszettet fékbetétet olajat és olajszűrőt cserélt benne
félévente pedig szelepet alitatott
és o nagyon huzza neki...
Némáááá,mindenkinek van ilyen képe?
vagy csak mi vagyunk annyira 'light'-os halőrök,hogy nálunk nem hullanak szét a masinák...
profi pinabubus...
Ma már mentem, 41-el is holnap megpróbálom 42-vel
Ááá,az a VB eleje a többi mazsola Én meg egy fasz vagyok
amúgy mi is már negyven fölött járunk ...(sírós szmájli)
te ne nézzél mert nem rólad van szó ..te profi vagy