Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jelöld meg az alaplap mostani állását!..aztán tekergesd jobbra balra,,
ha nem fix a felfogatása! nézd meg a gyertyahézagot nem e mászott el..
nem lehet hogy lóg már a hajtókar?...
Dani belövi neked, van neki pisztolya több is.
Hát GD az annyira nem is lényeg,mivel eddig sem volt így elvagyok nélküle.Ami fontosabb lenne az az hogy bekéne lőni,de én nem találtam rajta gyári jelet.
Szerintem feszszab mindenképpen kelleni fog rá ha világítást akarsz csinálni...
Valaki tud nekem információval szolgálni az AMAL SEM gyújtásról? Pl. Hogy kéne rendesen belőni? Lehet-e rá villanyt varázsolni? (nincs fesszabályzó a motoron).Érdemleges válaszokat megköszönném
Nahh bakker itt mindig dögvész van.....
hát nem akarlak ijesztgetni de ha csak részlegesen szakadt, vagy csunyám megnyulott, attol még rá tudsz állni, egy darabig..
Hát egykét hívást kapok de nem komolyak.A régebbi olcsóbbak se mennek ezért én se számitok csodára.Lehet azt várják hogy engedjek az árbol de madár nem vagyok.Nekem ennyi pénzt simán megér ez a motor!Ja és ez tényleg hibátlan!
Motor után érdeklődnek?
http://www.sportmotor.hu/motor...
többiek 2t különítmény..
Alma most nagyon szépet ment Máriahalmon
Mondjuk ha versenyző lennék akkor szerintem 2T-vel mennék de így hobbi szinten jobb lehet egy 4T
öregek....mentem Almának a 300-val bőven jó volt azt nem éreztem durvának annyira...de haver 300-át(2004) hát az a motor 1 idegbeteg
Az a helyzet hogy ennyit nem adnék 2T-ért....
Biztos vagy benne ? Van egy 250 esem ha gondolod Én 380-at vennék ha bírnám tankolni
Megtudnék mert azért nem lenne hátrány a 4T kissebb fogyasztása meg a nyugisabb motorozás,mert szerintem hiába hogy enduro azért 2T, szakítja a karokat rendesen...
értem, jogos. Csak akkor tudj megválni tőle
meg az az igazság hogy nagyon megszerettem az EXC-m mert kezes könnyű fain motor....és csak akkor válnék meg tőle amikor már közel van a cél...