lehet egymást vigasztalják.. de tényleg csak vigasztalhatják..vannak ilyenek errefelé is akik 2félért ráültek és nem félik bevallani nem pont ezt várták...
amúgy gyárra visszatérve szoros a kapcsolat köztünk..és ők nem vitatkoznak effelől és mondják is hogy most sokat ráfordítottak a cross paletta fejlesztésre stb..de most jön az enduró mert ki kell köszörülni ezt az öt évet ...
szóval lehet nem én vagyok a rossz fiú aki nem tudja vezetni ...
gyár se hordaná garanciába a sok szart hozzá ingyen ha minden patika lenne..sőt komplett motorokat is...
több blokkot cseréltem garba mint az régi motromba gyertyát...
igazad van biztosan,de itt szerintem kevés a profi versenyző.Egy amatőr endurósnál mindannyian tudjuk,hogy többszöröse egy motor élettartama,mint egy versenyzőnél.Szerintem...
én mindkettőt dicsérhetem mert tele vagyok tapasztalattal ...és sajáttal is mindkét gépből ...nem is kevéssel...
szóval én voltam aki védte valamennyire az 530 asokat gyermekbetegségeivel együtt..de elmondtam igazság kedvéért sokaknak akik azt hiszik szétesik meg ilyesmi ,,, hogy ettől nem kell félni megbízható ...de ugye vannak problémák..ez nem csak otthoni és baráti köri megtett zizenezer kilométerre alapozott tapasztalat hanem hát munkahelyi ártalom is ...a versenyzőkkel meg együtt élve látom érdekesképp ugyanez a vélemény róluk...
nem véletlen ez van megtartva itthonra...
én a '08 előtti motorokhoz hasonlítottam.de ezek szerint az összes cimborám-akik közül jópáran 40 fölöttiek,és nemcsak '08-as,hanem fiatalabb motorokkal motoroznak-nem okosak, mindegyik téved,és csak azért mondanak pozitívumokat,hogy egymást nyugtassák,majd megelégedetten nyugtázzák,hogy mégsem jártak rosszul az új fejlesztéssel...
Nem fikázásképpen,de ha vannak jobb ötleteid,akkor oszd meg a gyárral,biztos örülnének az új infóknak...
kine találd hogy milyen jó a futómű a nyolcas motoron mega villaszög meg milyen magas...meg élvezet ...egy vicc..jobban hánynak ettől a részétől (amatőrök versenyzők szerelők bárki) mint a blokkjától ami köztudott nem egy sikerszéria...a gyár szerint is ...ki is húzzák 12-13 ra ezt a szériát vázastól blokkostól...
köszi,hogy szólsz,egyszer voltunk és megtudtuk,többet nem mentünk.szoktunk mi is a baglyasnál motorozni...ha gondolod egyszer-többször verethetünk együtt,szólunk G.Janinak is... (úgy láttam ismered)
Én is ezt mondom ronis....egy gyári meghúzású csavar sem volt rajta szinte sehol...beszarás....ezt árulják makulátlan, kifogástalan, 70 üórás gépként...
amúgy gyárra visszatérve szoros a kapcsolat köztünk..és ők nem vitatkoznak effelől és mondják is hogy most sokat ráfordítottak a cross paletta fejlesztésre stb..de most jön az enduró mert ki kell köszörülni ezt az öt évet ...
szóval lehet nem én vagyok a rossz fiú aki nem tudja vezetni ...
gyár se hordaná garanciába a sok szart hozzá ingyen ha minden patika lenne..sőt komplett motorokat is...
több blokkot cseréltem garba mint az régi motromba gyertyát...
Tényleg órákat lehetne vitatkozni,nekem tetszik az új fejlesztés,van akinak nem....
szóval én voltam aki védte valamennyire az 530 asokat gyermekbetegségeivel együtt..de elmondtam igazság kedvéért sokaknak akik azt hiszik szétesik meg ilyesmi ,,, hogy ettől nem kell félni megbízható ...de ugye vannak problémák..ez nem csak otthoni és baráti köri megtett zizenezer kilométerre alapozott tapasztalat hanem hát munkahelyi ártalom is ...a versenyzőkkel meg együtt élve látom érdekesképp ugyanez a vélemény róluk...
nem véletlen ez van megtartva itthonra...
Nem fikázásképpen,de ha vannak jobb ötleteid,akkor oszd meg a gyárral,biztos örülnének az új infóknak...
jó powerpats cuccai vannak ..már most
hivtam két hete is hogy jöjjön ki velem romcsiba motorozni, erre mondja a telefonba köszi de már ott vagyok...
most hétvégén is voltam ott a baglyason. szeretem a sziklásat.
ott a 2t a nyerő a mezőny 3/4-e azzal megy.
ott van szemben a baglyas attol nem lesz bajotok, max kicsit leamortizáljátok a verdákat.