Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az álmod arra jó most szerintünk,hogy tovább álmodd....megéri hidd el, zsé a szebben eddig a nagy része .mi a baj már csak 1 kicsi kell
én ilyesmit nézegetnék a helyedben
Hallgatok én rátok,amúgy is egy 450 EXC az álom csak gondoltam rá hogy elcserélem...:)
Én is voltam sx-et nézni 450et még anno.....és szerencse nem azt vettem pedig beszámolták vna....teljesen más idegbeteg gépek....yzf450ből indulok ki...amivel mentem cross az nem enduró...de hát aki szeret Cicilni az vegye
próbáljuk lebeszélni de nem hallgat az okos szóra..meg kell tapasztalja ..aztán majd úgyis rájön hogy akár hallgathatott volna olyanokra is mondjuk akik ezeket szerelik..enduróznak huszonéve...többek közt ilyenekkel is amiről beszélünk
Akkor tanácsolom ,hogy spórolj még majd télen veszel...én is spóroltam és nem DRZ-t vettem
azért mert ezt találtam "jó" áron....:)
Zoozee az állapot itt látható amit tudunk róla az hogy versenyeztek i vele fel van újítva annyi baja van hogy az olajleeresztő csavarja meg van szakítva és a kerékagy meg van repedve de ezt már kitárgyaltuk...:) http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_sx_csere-4231133
én nem lájtosan endurózok és 530 óra van az exc- be...aztán nem volt szétszedve még...
miért sx amúgy? Ezt vki tanácsolta?
ááááááááá
uhh a 300 óra az kemény azért...akkor az én lightos endurozásomat kibírná..
Szóval akkor ha endurozok,tanuló tempóban akkor az SX-ben sem kell szezononként szelepet cserélni?
mmm én mikor cseréltem akko 1300volt darabja a szűrőnek asszem ,de ez még tavasszal volt..
van itt egy állítólag újkorától nyomonkövetet sx 450 háromszáz óra van rajta és most csinálgatták meg a blokkját mert befüstölt...de eddig semmit...
hát mennyit mész vele meg hogyan ettől nagyban függ ..és függ hogy most milyen állapotról indulunk...
olajat kell cserélgetned mondjuk másfél-2 havonta ...ez egy 8000 min...enni azért többet eszik de csak kicsivel mint ugyanez exc-ből...
költsége amúgy itt meg is áll mert a többi dolog a kopás és törés ...ha ezekkel nincs szerencséd akkor lehet sok pénz is...ebbe lehet most rá kell költeni 3 hónap múlva 300 ezret de az is előfordul hogy 3 évig semmit se ..ezeket a végleteket tapasztalom környezetembe...
okés Szabi az olajat meg is tudom nézni hogy mennyi,de pl az a két darab szűrő mennyibe fáj? Szelepcsere gondolom az SX -eknél 80 óránként történik? De mibe kerül az a kérdés...
Lesz már eikszcé?
szűrőt nem elég 2 olajcserénként cserélni? persze lehet én tudom rosszul
kötelező:15-20 óránként olaj+ 2db szűrő csere okvetlen, légszűrő tisztítás rendszeresen.... nekem csak ennyit kellett cserélni amíg megvolt az EXC. Aztán vettem rá láncot is, mert eléggé elvolt kopva.
Mondjuk elég hamar belemegy ez a 15 óra, ellenben nem lassan
én is pont most fogom a 17 ezredik kilométert belesercinteni a minap...és a gyári kerékagy...... bár én is csak boltba járok vele tejért kenyérért..idős német úr hagyatékából vettem a motort...
Zoozee akkor téged kérdezlek hogy mit lehet tudni egy 525SX fenntartásáról.pl:szelepcsere,olajcsere stb. Éves szinten nagyjából mibe fáj? Bugic ugyanis nem hajlandó velem ilyen dolgokról beszélgetni
Én nem szidom a kerékagyát!Csak nekem a gyári is megfelel és amig nem törik vagy reped én nem adok ki ilyenért pénzt!
Dehogynem fontos, amikor a fagyizó előtt nagy vagányan leugratok vele a járdaszegélyről, nehogy megreccsenjen már nekem a kerék
Ja meg persze a fényes eloxon tükröződve belátok a csajok szoknyája alá...aztán néha azt hiszem hogy nekem is megrepedt az agy, közbe csak nem vett fel bugyit
Én még nem cseréltem semmi ilyesmit!Zoozee-t kérdezd ő a nagy KTM mágus