Igazából még egy egész napot nem motoroztam csak 6 órát egy nap alatt.Igazán kemény terepen nem csak a szandai enduro pályák nagy részén,a kőbányában meg ilyen helyeken.És igen igazad van a nap végén már a 2T is nehezebb berúgni...dehát majd megkérem a cimbiket hogy segítsenek
Persze Szabi ebben igazad van csak az a helyzet hogy az én EXC-et kb olyan berúgni mint egy '08-as 450-es KXF-et.Érezhetően könnyebb egy 250-es CR-t berúgni mint ezt.Nem hiszem hogy egy automata dekompresszorost nem tudnék berúgni Igazad van Ronis tuti a 2T csak a fogyasztása is bitang 12l/100km,ez már nem olyan baráti,a 4T-sek annyi benzinnel amennyivel én 2 napot mennek ugyanott ahol én...
aki már motorozott igazából kemény terepen egész napon át, az tudja, hogy milyen jól jön az az önindító... Persze nem kell elesni, pocsolyába elakadni, hegyen visszaesni, meg elfáradva lefulladni, és akkor nem lesz gond az elindítással
Hát nem tudom,igazából eddig se volt önindítóm,gondolom automata dekompresszoros azt annyira nem veszélyes berúgni...Úgy gondoltam hogy a nyomatéka miatt jobb lehet vele endurozni mint egy kétüteművel.Dehát nem tudom csak gondolkodom rajta,amúgy EXC 450-et gondoltam helyette csak nagyon drágák,meg 550ezertől többet nem igazán szánnék rá mert akkor sajnálnám kivinni a bányába meg ha arról van szó elfektetni,szóval csak a vitrinbe tartanám ha olyan drága motorom lenne
szvsz: nem, természetesen ez sem önindítós! De ő is enduróra használhatta, ha 6-sebességesre alakította, de mégis lecseréli egy igazi Enduróra, amit arra is találtak ki.
Szabi szerintem az sx-ek is önindítósak ha emlékeim nem csalnak....a világítás nekem nem fontos...Meg az a helyzet hogy egy valamirevaló EXC elég drága...
Önindító amúgy szerelhető ezekre ?
Vagy gyári állapotút is...