Nem tudom. Nem azt mondta a srác,hogy szar,csak hogy fele annyit fog bírni mint a gyári. Amúgy az egyik cimbora prox-ot tett tavaly az 520-ba,és semmi baja.Pedig nem turistáskodik ő sem.
Urak,ha össze lesz rakva a csacsi,akkor azt be kell járatni,kell finomkodni vele,vagy egyből lehet neki tölteni ökör módjára. Nincs kedvem kirándulgatni kilométereket hogy bejárassam vagy valami ilyen faszság!
jah mi történt ma velem! beleugottam ugye ebbe a bizniszbe hogy újítom a gépet,eddig 1 ember sem hívott az eladó 2006os motoromért, ahogy megcsináltam ezt a projektet,mit ad Isten ma hív egy férfi,hogy neki kell a motorom,7végén viszi el! a 2006ost... még rosszul esett neki mikor közöltem,hogy ne haragudj ,de már nem tudom eladni...
de nem bánom,mert tudom, hogy a blokk 10üzemórás a váz meg 30
semmi kokeszolás nincs benne,1-1 be belement!(1óra alatt bepattintottam) ez egy 144 sx váz a légszűrő doboz ki volt cserélve,mert volt az embernek egy sxf 250 2008as...
magyar a motor! pécs-debrecen-békés-hajdúdorog
a 144-es blokk csere garanciás lett váltótörés után,(30üóra),aztán hogy az hova lett nem tudom...
én azt szoktam csinálni hogy az első 1-2 tankot olajosabbra keverem , max fél tankig turázos, aztán had visitson az a power ahogy kell...
de olyat hogy hajtokar meg csapszeg, vezlánc, csapágyak bármi, azokon nincs mit bejáratni.
de nem bánom,mert tudom, hogy a blokk 10üzemórás a váz meg 30
magyar a motor! pécs-debrecen-békés-hajdúdorog
a 144-es blokk csere garanciás lett váltótörés után,(30üóra),aztán hogy az hova lett nem tudom...