Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, én is épp ezt mondtam! Ha gond van, akkor inkább szerelési problémából adódhat! Kalapáccsal nem lehet főtengelyt beszerelni.
ennyi.
miért? attól mi baja lehet?
Nem tudom. Nem azt mondta a srác,hogy szar,csak hogy fele annyit fog bírni mint a gyári. Amúgy az egyik cimbora prox-ot tett tavaly az 520-ba,és semmi baja.Pedig nem turistáskodik ő sem.
ha a bejáratás tul kimélősre sikerűl az sem jo..
mentem már vele 250-300 km-t, kiskönyv is azt írja hogy 5 üzemóra vagy 500 km, nem tom inkább még túrázok vele egy tankot
mitől lenne szar a prox hajtokar.? szerintem tul vannak ezek a dolgok misztifikálva, hogy ez a jobb meg amaz a szarabb ...
a tiéd az 2t ha jol látom, azt is felesleges fél tanknál jobban kimélni,

én azt szoktam csinálni hogy az első 1-2 tankot olajosabbra keverem , max fél tankig turázos, aztán had visitson az a power ahogy kell...
Igen. Azt mondta a cimbora,ne vegyek bele prox-ot,mert fele annyit sem fog kibírni.
Csak fél tank a járatás? Nekem most járatós, azt mondták vagy 3 tank benya. Mondjuk már unom a túrázást
Gyári hajtókart vettél?
Hali,érdekelne a hátsókerék mennyi lenne,ha még megvan ?
45ezer
Csak dugó,hajtókar,főtengely csapágy. Akkor lehet neki kenni mint a marhák!
Helló a hátsó központi rúgóé menyit kérsz?érdekelne a dolog
Én henger dugóra értettem.Ezek amiket ronis felsorolt persze hogy lehet neki kenni egyből....
Úgyvan.Üzemórásak,ezeket nagyon nem kell járatni
henger dugo is lessz cserélve? mert akkor is max egy fél tank turázosban,ha nagyon prreciz akarsz lenni, aztán lehet emelni a tempot.

de olyat hogy hajtokar meg csapszeg, vezlánc, csapágyak bármi, azokon nincs mit bejáratni.
Na az az egy tank nehéz lesz!
Nekem mikor belerakták az új hengert dugót a 250 4T-be akkor 1tank benzint finomkodnom kellett a szakértők szerint
Szerintem, csak pár percet, esetleg. Hogy normálisan bemelegedjen.
Urak,ha össze lesz rakva a csacsi,akkor azt be kell járatni,kell finomkodni vele,vagy egyből lehet neki tölteni ökör módjára. Nincs kedvem kirándulgatni kilométereket hogy bejárassam vagy valami ilyen faszság!
jah mi történt ma velem! beleugottam ugye ebbe a bizniszbe hogy újítom a gépet,eddig 1 ember sem hívott az eladó 2006os motoromért, ahogy megcsináltam ezt a projektet,mit ad Isten ma hív egy férfi,hogy neki kell a motorom,7végén viszi el! a 2006ost... még rosszul esett neki mikor közöltem,hogy ne haragudj ,de már nem tudom eladni...
de nem bánom,mert tudom, hogy a blokk 10üzemórás a váz meg 30
semmi kokeszolás nincs benne,1-1 be belement!(1óra alatt bepattintottam) ez egy 144 sx váz a légszűrő doboz ki volt cserélve,mert volt az embernek egy sxf 250 2008as...
magyar a motor! pécs-debrecen-békés-hajdúdorog
a 144-es blokk csere garanciás lett váltótörés után,(30üóra),aztán hogy az hova lett nem tudom...
Azt a rafkós mindenit És a 250 4T vázába belement a 125 2T-blokk?Honnan vetted Ebay?Bocs a sok kérdezősködés miatt de erre van a fórum