Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó azért a daninak nem rossz az az aranyszínű talon agya attól független ... de tényleg régi 520 ast láttam térdelni középen szabályosan csapágygolyő által kettéesztergált aggyal...

azért nem tudom most mikortól nincs probléma már 03-tól esetleg..de 2004 től oké...tény, hogy az újaknál is kutyaszarul vannak meghúzva a lánckerekek még gyárilag is..aztán sokan ezt fokozzák...
Látom egy szinten eltértünk a témától,de legalább a kerékagy árát megtudtam.Szóval Bugic tudnál nekem valamit mondani a fenntartásról? Szelepcsere,olajcsere miegymás? kb mire kell számítani éves szinten?
Mondjuk mi csak boltba járunk tejér kenyérér ahogy ronis mondaná.Nem is várhatjuk hogy törjön a kerékagy.Bár Dani neked se lenne fontos ott a puszta közepén a homokba a cnc-zett csúcsszuperagy
Mond GD-nek ő előre gondolkodott és neki hiperszuper agyak vannak a motorba!De emlékszem még mikor vetted Dani a motorodat hogy le volt lakva!Nem viccből raktad fel rá azokat a kerekeket!Csak ez nem mindenki akarja felárban kifizetni!Ja és valóban nekem még nem tört kerékagyam meg még sok másik KTM-es cimbinek sem 2003-as utáni Vastagtengelyesen!
bár bocs de a 2004 esen már nagyluk van amibe elférnek a csapágygolyók ..ha elkóricálnak és nem vágják ketté a kerékagyat...
amikor meg a füle törik le bár ritka mint a fehérholló az a jó gazdi laza lánckerékcsavarja az oka ..van a műhelybe három talon agy annak is letört a füle úgyhogy azesetre azt is baszhatod...
pedig a 2003 ason már nem szabadna repedni...
Okoska
Én nem mondtam hogy nem reped a kerékagy de akkor is baszhatod a csillivilli kereked ha nem veszik meg annyiért
karburáltok kurvák ?
hátsó kerékagy! vagy veszel egy Talon-t bele 40ezer környéke,vagy veszel komplett kereket tőlem 50ért! és még akkor olcsón is adom
Hát jah lehet hogy itt a hiba,mert ez gyáriak szerint van belőve.
Tapasztalataim szerint a gyári táblázat szerint bekarburálva bizony jó sokat kap a motor (az enyémnek legalábbis), úgyhogy én az utóbbi időben gyertyakép alapján állítom inkább, így nekem jobban is tetszik ahogy megy, meg kevesebbet is eszik...
Ha jól emlékszem 20 fok meg 200-300méter magasság....de most nem tudom hirtelen hol van a karburálási táblázat,volt talán itt a fórumon is kitéve...
Ha az övék is szarul van beállítva, az nem jelent semmit...krosszokat főleg át kéne karbizni endurohoz...

"Gyári főfúvóka"...milyen hőmérséklethez meg tengerszint feletti magassághoz? Amúgy nekem még télen is sokszor elég volt a 165, van egy 168-asom is, de azt talán 1x tettem bele a 2,5 év alatt...
Vicceltem jó itt motorozni:D
Hát GD lehet hogy szarul van de a két CR-es haverommal utánaszámoltunk és nekik is annyit kajol....Szóval lehet hogy sok a mászóka meg a fejenállás meg ilyenek...Gyári főfúvókátol 3 számmal nagyobb ami benne van(172 helyett 175),de amúgy minden szervízkönyv szerint van belőve...Hát én nem tudom a Cserhátban sajnos csak ilyen szar helyek vannak
Nahát, nahát, megrepedt a gyári kerékagy...de ne legyek oda a kerekeimmel, igaz, BUGIC?
Nem tudom hol motorozol, de nekem legutóbb utcán, rövid terepes áttétellel 6 literre jött ki az EXC fogyasztása...szóval vagy extrémben nyomod (de akkor a 4T sem 3 l-t fog fogyasztani alattad) vagy (és nem bántásból, de ezt a verziót tartom valószínűbbnek) kurva szarul van beállítva a motorod...
Hát igen egy jó szopatós helyen van mikor még a 2T-t is nehéz berúgni.Mondjuk 4T KTM-et még sose próbáltam rúgni,csak KXF-et az is automatás és azt pont olyan nehéz volt mint az EXC-met.Amúgy felhívtam a tulajt azt mondta hogy motorja most lett felújítva,ugye mint mindegyik eladó motornak ,meg egy hibája van hogy a hátsó kerékagy meg van repedve.Ez mennyibe kerülhet? Bugic! szelep és egyéb alkatrész árakról mit tudsz nekem mondani?
Hát nem tudom... Az enyémet mindig rúgással indítom, mielőtt elindulok(mármint hosszabb állás után), de ezzel még sosem volt gond. Ha a technikáját megtanulod, nem lehet probléma szinte rálehelve indulni kell...
Viszont a szopatós helyeken tényleg aranyat ér egy önindító (de legalább pár könnycseppet vagy izzadságcseppet spórol).
Hidd el egy automata dekopresszoros gépet is kemény berugni az 525-ből Nekem van mikor megáll olyan ponton a vas hogy hiába ugrálok a berugókaron meg se moccan!Ez pedig 525EXC!Nem lenne öninditó néha leszopnám magam egy jó csikicsuki enduro után EXC-t kell venni,nem SX-et amit még tuti szétgyilkoltak crosspályán!
Ez is eladóóóóó....
vagy pedig a zweitakt...
büdös paraszt egy gép....ezt leszámítva akárhánysebességes is a váltója soha nem lesz enduró...amúgy jó ..a rugdosását meg felejtsd el... persze berúgom a szempillámmal is most itt a meleg szobába eccer...de a motor nem ott áll le soha ahol könnyen odapattintassz neki...főleg egy dőlés után mikor még meg is szívja magát és a sáros sziklákon állni próbálsz és egy lábad se ér le és a fülcimpáddal kapaszkodsz hogy le ne zuhanj ezt naponta százszor pont egy ilyen crossgéppel..szóval láttam férfiakat sírni erdőbe mint lolka bolka ilyen és hasonló motorokkal....önindítószett felszerelése után is ..
szóval ha komolyan gondoltad az "endurót" és nem azt jelenti számodra ez a szó, hogy néhol göröngyös a talaj és igaz aszfalt de már nem látszik rendesen az útburkolati jel tipusú uton hajtod ...akkor ne ilyenbe gondolkodj...szerintem
600 forintokért olyan exc-ket látok itt gazdátcserélni , hogy hihetetlen..én körülnéznék jobban...
Szerintetek hol tudnék ilyen : 1 2 hátsó sárvédőt szerválni?