Szevasztok! Haverom ma szólt hogy nem-e tudok vevőt a motorjára! Holnap megy egy újért(exc 450) és nagyon gyengén számolnák ezt be neki! 650 000 Ft de csak ma! 200-al olcsóbban mint amennyiért eddig hirdette! Igényes tulaj, karbantartott motor!
Szóval ha kell valakinek ma 650-be viheti! Én is mindent tudok róla úgyhogy ide is írhat akit érdekel!
Ennyiért nem, de majd elmegy. Pedig nem vette rosszul, az akkori árakhoz képest. A hajtókarja annyit bírt ki, mint szegény Bartha Sanyinak a zsír új dobozos CRF aminek a blokk elején jött ki. 40 e Ft-ból motorozott 1 évig...Sanyi 350-400 e ből....
Sztem senki nem vesz ekkora kacatot 3-ér, csak azért mert 2006-s. 250-be vettem az FC-t, hajtókar, dugó hibásan. Ha több lett volna otthagyom. Így a belevaló cuccokat adtam el némi lecsó belerakásával, és motoroztam egy kicsit.
Ez Magyarország, itt mindenki sokallni fogja. Kit érdekelnek? Nem kell aggódni, elviszik. 60-ért adtam el tárcsa, lánckerék, gumi nélkül 18"-st, mert az ember rászánta magát, kellett. Engem személy szerint annyira nem vonz ez a 2006-s blokk nélküli váz. 400-ért adtam el a 2004 év végi karcmentes FC 450-t 1 hónapja, és azokban is ilyen kerekek voltak.....
a lényeg hogy eladjam, 3ember hívott hogy agy probléma van neki,de a 45öt sokallota a pucér kerékért... a többi meg az 50et komplett... nem sürgős! a kettőt is kérik,de azoknak meg a 100sok!
vegyétek meg az egészet 3kiloért és még lehet én többet hagyok nálatok valami gépért
Ha eszed van min 60 hátsó, és max 40 az első. A hátsóban rendszeresen szétszáll az agy, az első pedig szólóban a kutyának sem kell....Ja és ez persze 70+40=110, ha egyben viszi akkor 100
Nem ám levered itt az árakat......
Épp a napokban olvastam Ternai Zoltán, Motorkerékpárok c. könyvét, ami 1964-es kiadás és abban még 3-500 kilométert írt bejáratásra, fokozatosan terhelve a paripát. De, ha nem lett a bejáratás végére teljesen terhelve a motor, csak kímélve, akkor még plusz kilométerek megtétele javasolt, a dugattyú megragadás elkerülése végett. Tehát nem kell finomkodni!
egy bejáratásnak az a lényege hogy fokozatosan terheljük, koptassuk a holmit össze,
magyarán emelni kell fokozatosan a fordulatot és a terhelést is akkor kopik össze rendesen.
amugymeg a mai motorok pont szinte semilyen bejáratást nem igényelnek,
vége van már az öntvény hűvelyes korszaknak, meg a lofasz alubol készűlt dugok idejének.
egy mai hengeren nicasil bevonat virit, a dugattyu nagynyomáson kovácsolt specko ötvözetböl készűl teflon bevonattal, ráűlsz és mész vele, ennyi.
szerinted mikor Korinak bedobnak egy új henger-dugot a motorjába, elötte 2-300 kilométert járatja.?
aham persze, kimegy vele a pályára , startgép, és ami kifér a csövön, és be van járatva.
Szóval ha kell valakinek ma 650-be viheti! Én is mindent tudok róla úgyhogy ide is írhat akit érdekel!
itt a link:
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
http://www.kepesmotor.hu/husab...
sose adja el szegény az ezer éves fost behalok ha eszembe jut
itt az enduro szezon
durva árak.
a szükség nagy ur.
vegyétek meg az egészet 3kiloért és még lehet én többet hagyok nálatok valami gépért
Nem ám levered itt az árakat......
magyarán emelni kell fokozatosan a fordulatot és a terhelést is akkor kopik össze rendesen.
amugymeg a mai motorok pont szinte semilyen bejáratást nem igényelnek,
vége van már az öntvény hűvelyes korszaknak, meg a lofasz alubol készűlt dugok idejének.
egy mai hengeren nicasil bevonat virit, a dugattyu nagynyomáson kovácsolt specko ötvözetböl készűl teflon bevonattal, ráűlsz és mész vele, ennyi.
szerinted mikor Korinak bedobnak egy új henger-dugot a motorjába, elötte 2-300 kilométert járatja.?
aham persze, kimegy vele a pályára , startgép, és ami kifér a csövön, és be van járatva.