pl.a ktm six days meg a factory replika elsőtelokban tudod áálítani
a sima enduroban nem..de elég kicserélni a tetején a nagycsavart és azt is lehet majd..
Attól mert tekergeted, progresszívebb nem lesz (úgy látom, nagyon sokan nincsenek tisztában ennek a szónak a jelentésével), maximum keményebb.
Alul a befelé csillapítást állítod, felül a kifelét. Ha a "+" felé tekered a kis fekete bigyót, akkor lassabban fog kirugózni a teló, ha a "-" felé, akkor meg gyorsabban...
Köszi a segítséget!2006-os feketevázas 450-es,exc. egy helyre megy az olaj a blokkba igen. Szóval pl. ha ugráshoz kicsit progressivebb csillapitást szeretnék akkor alul kell befelé tekerni?. a felső hogy múúkodik?jobbra kattintva lágyul vagy feszül?crossokét értem de ez más... crossnál úgy van az alsóval hogy milyen gyorsan jöjjön vissza..azt állitom...
VAGY TE A LÉGTELENÍTŐRE GONDOLTÁL..?
na mindegy attól se esik össze egy teló
ott az lesz a gond neki...van egy pálca ami megy lefelé a felsőtekerőcsavartól és azt nyokodja az állítócsavarral és ott lehet zűr hogy amit a pálca nyomkod a szelepeknél ott vagy nyitva marad valami és összeesik a teló vagy ilyesmi...szóval szét kéne szedni kitisztítani frankón persze akkor már látod mi a pálya ...és nem baj egy telónak ha jó...
amúgy neked milyen motorod van mert nem mindegy? ...de feltételezem az ultrakedves megszólítás miatt hogy exc-d és a régiblokkos...annál a gépnél, hogy keményebb legyen a befele csillapítás alul kéne(compression) befelé tekerni a csavaron...felül ennél a telónál a (rebound)kifelé csillapítás van... sajnos szerintem szét kéne szedni a telót kitakarítani ...
sztem nagy baja nem lehet, csavard ki azt a kis csavart minda 2-t és nyomd le a kereket a kormányt meg huzd fel teljesen utánna csavard vissza ebben az állapotban a csavarokat :D sztem:D
Kedves Exc-sek!Egy kis telóbeállítás illetve működési kérdésem lenne. Indultam tegnap P.halmán a cross futamban. az edzésen még nem volt semmi gond. Úgy éreztem kicsit keményítek az első telón,puha volt nagyon a crossozáshoz. Fent, jobbra kattinva állítottam. Egy kör után vagy rögtön már nem tudom, gyakorlatilag a teló beesett ,bepuhult. Olaj nem folyt el, szimering jó....levegő jött a csavarnál kitekeréskor. Kérdésem...hogy a fettbe működik, ez normális?köszi a segítséget!
a sima enduroban nem..de elég kicserélni a tetején a nagycsavart és azt is lehet majd..
Tekergetéstől persze csak a csillapítás változik, csak 1-2 motoron állítható kívülről a rugóelőfeszítés (első telóról beszélünk).
a tekergetéstől a rúgó nem változik nemde?
Alul a befelé csillapítást állítod, felül a kifelét. Ha a "+" felé tekered a kis fekete bigyót, akkor lassabban fog kirugózni a teló, ha a "-" felé, akkor meg gyorsabban...
na mindegy attól se esik össze egy teló
ott az lesz a gond neki...van egy pálca ami megy lefelé a felsőtekerőcsavartól és azt nyokodja az állítócsavarral és ott lehet zűr hogy amit a pálca nyomkod a szelepeknél ott vagy nyitva marad valami és összeesik a teló vagy ilyesmi...szóval szét kéne szedni kitisztítani frankón persze akkor már látod mi a pálya ...és nem baj egy telónak ha jó...
endurobolt@gmail.com
mindezt egyedűl..
nála sem a szomszéd a hűlye..
tudsz még pár hasznos linket adni?
http://youtu.be/zNMiLIVxONk
Itt kiválasztod az évjáratot, aztán a típust és máris keresgélhetsz...