Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A normálban is állítható, csak szét kell szedni a tetejét, és alátétekkel lehet a rugót előfeszíteni...
pl.a ktm six days meg a factory replika elsőtelokban tudod áálítani
a sima enduroban nem..de elég kicserélni a tetején a nagycsavart és azt is lehet majd..
A progresszív igen, de szériában szerintem minden motorban lineáris tekercselésű rugók vannak.

Tekergetéstől persze csak a csillapítás változik, csak 1-2 motoron állítható kívülről a rugóelőfeszítés (első telóról beszélünk).
Az egész rugótartományban fokozatosan keményedik a progresszív rúgó

a tekergetéstől a rúgó nem változik nemde?
és olvastam h mocizás után érdemes légteleníteni mert akkor később megy ki a szimering? igaz-é?
de ha a légtelinitöt csavarod ki akkor valamivel bejebb eshet vagy nem?ha egy kicsit megnyomod szusszan egyaet és egy picit lejebbcsuszik
Attól mert tekergeted, progresszívebb nem lesz (úgy látom, nagyon sokan nincsenek tisztában ennek a szónak a jelentésével), maximum keményebb.
Alul a befelé csillapítást állítod, felül a kifelét. Ha a "+" felé tekered a kis fekete bigyót, akkor lassabban fog kirugózni a teló, ha a "-" felé, akkor meg gyorsabban...
Köszi a segítséget!2006-os feketevázas 450-es,exc. egy helyre megy az olaj a blokkba igen. Szóval pl. ha ugráshoz kicsit progressivebb csillapitást szeretnék akkor alul kell befelé tekerni?. a felső hogy múúkodik?jobbra kattintva lágyul vagy feszül?crossokét értem de ez más... crossnál úgy van az alsóval hogy milyen gyorsan jöjjön vissza..azt állitom...
VAGY TE A LÉGTELENÍTŐRE GONDOLTÁL..?
na mindegy attól se esik össze egy teló
ott az lesz a gond neki...van egy pálca ami megy lefelé a felsőtekerőcsavartól és azt nyokodja az állítócsavarral és ott lehet zűr hogy amit a pálca nyomkod a szelepeknél ott vagy nyitva marad valami és összeesik a teló vagy ilyesmi...szóval szét kéne szedni kitisztítani frankón persze akkor már látod mi a pálya ...és nem baj egy telónak ha jó...
ajajajajjjj ezek komoly dolgok
a légtelenitöt vagy nem?
amúgy neked milyen motorod van mert nem mindegy? ...de feltételezem az ultrakedves megszólítás miatt hogy exc-d és a régiblokkos...annál a gépnél, hogy keményebb legyen a befele csillapítás alul kéne(compression) befelé tekerni a csavaron...felül ennél a telónál a (rebound)kifelé csillapítás van... sajnos szerintem szét kéne szedni a telót kitakarítani ...
Nem a kifliket lazította fel...
sztem nagy baja nem lehet, csavard ki azt a kis csavart minda 2-t és nyomd le a kereket a kormányt meg huzd fel teljesen utánna csavard vissza ebben az állapotban a csavarokat :D sztem:D
Kedves Exc-sek!Egy kis telóbeállítás illetve működési kérdésem lenne. Indultam tegnap P.halmán a cross futamban. az edzésen még nem volt semmi gond. Úgy éreztem kicsit keményítek az első telón,puha volt nagyon a crossozáshoz. Fent, jobbra kattinva állítottam. Egy kör után vagy rögtön már nem tudom, gyakorlatilag a teló beesett ,bepuhult. Olaj nem folyt el, szimering jó....levegő jött a csavarnál kitekeréskor. Kérdésem...hogy a fettbe működik, ez normális?köszi a segítséget!
Eladó KTM ing és KTM kulcstartó+nyakpánt+karkötő!

endurobolt@gmail.com


Szemét 525EXC Jól beszopizta a csávóka
még jo hogy mindkét oldalon volt 3 KM-er ahol ki tudta volna kerülni azt a giga pocsolyát..
mindezt egyedűl..

nála sem a szomszéd a hűlye..
köszi.
tudsz még pár hasznos linket adni?
http://www.ktmworld.com/ktm_oe...

Itt kiválasztod az évjáratot, aztán a típust és máris keresgélhetsz...
igen
Alkatrészkatalógusra gondolsz?
Nem tudnál linkelni valami parts manualt 660 smc 03' -hoz?