kormány:Renthal KTM bend 28,6 14ezer+befogó ha kell 2500,
kerekeket nagyon kérdezgetik,mindenkinek ugyan annyi,100ezer, féktárcsástól,gumistól(első használt,hátsó zsír új),lánckerekestől(45/48)
2006os excel 21-19 col
ja és valaki megmondhatná h hogyan vegyek ki azt a tengelyt ami avázon a blokkon és a lengővillán megy kereszűl.letekertem ball oldalon lévő anyát,megütöttem de meg sem mozdul.valakinek ötlet.?kösz(exc 250 2003)
Hát igen! "Minden szentnek..."
De hát ez természetes!
Azért nem mindig jó az a hatalmas nyomaték, saras csiki-csukiban nem jó a kipörgő kerékkel küzdeni...
Amúgy a 2007-es Masterenduro-n E1 EXC125, E2 EXC400, E3 Beta 525 nyert. Legjobb eredménye a 400 EXC-nek volt. No igen a sár és a kezelhetőség...
Úgyhogy még mindig azt mondom 400-450-525 mind fain...
Egy kis segítségre lenne szükségem. Autókereskedésben láttam egy gyönyörű 640 LC4-et - szürke blokkos - és a következőket produkálta. Gond nélkül szivatóval indult, szépen egyenletesen járt, viszont elkezdett feketén füstölni és amikor kicsi gázt húztam, akkor is fekete füstöt produkált. Szerintetek a motorjával van baj, vagy valami mással?
kerekeket nagyon kérdezgetik,mindenkinek ugyan annyi,100ezer, féktárcsástól,gumistól(első használt,hátsó zsír új),lánckerekestől(45/48)
2006os excel 21-19 col
még légteleníteni sem kell
De hát ez természetes!
Azért nem mindig jó az a hatalmas nyomaték, saras csiki-csukiban nem jó a kipörgő kerékkel küzdeni...
Amúgy a 2007-es Masterenduro-n E1 EXC125, E2 EXC400, E3 Beta 525 nyert. Legjobb eredménye a 400 EXC-nek volt. No igen a sár és a kezelhetőség...
Úgyhogy még mindig azt mondom 400-450-525 mind fain...
Egy kis segítségre lenne szükségem. Autókereskedésben láttam egy gyönyörű 640 LC4-et - szürke blokkos - és a következőket produkálta. Gond nélkül szivatóval indult, szépen egyenletesen járt, viszont elkezdett feketén füstölni és amikor kicsi gázt húztam, akkor is fekete füstöt produkált. Szerintetek a motorjával van baj, vagy valami mással?