Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs a világszép ribanc aki szebben sikitana egy 2t-nél...
ezt a lolka-bolkásat de szépen megfogalmaztad..

látszik ki vagy pihenve...
hát ha sikoltás akkor van ami/AKI szebben sikít
hát ebben is van valami
a legszebb sikoltás amit az erdőben lehet hallani, mikor egy 2t beforog a powerbe..
hát tudod most a ktm a cross vonalra erőltetett inkább most endurók kicsit háttérbe szorultak..
aztán van ez az 530 ból ismert blokkja ami köztudott hogy nem váltotta be a reményeket....annak ellenére hogy ezt is már hamarabb akarták egy évvel debütálása helyett elkúrták a régi patent 2006 os blokkot mert lesimítják meg gyújtásmappa meg pihentetőbb legyen címszóval ..aztán sikerült csinálni egy fost ami sok benzinből kevés lóval nagypihenés blokk lett..... szóval geciszar de a legszebb designje van a régik közül...

szóval 530as széria ..nem rossz de ennyi pénzért ne egye az olajat ha a régi nyolcévesek még nem eszik stb..stb..tiszta moszkvicsszag mögöttük az erdő.....főként ez a baj...leböffenős na nem annyira mint az előbbvesézett sx de ilyesmi gondok ....ami nem gond de a régi blokktól messze van....pont ebbe a nyomatékos meg erős meg időtálló csodadolgokba múlta alul a hozzá fűzött reményeket ......mondjuk olyan baja nincs , hogy mondjuk leáll vagy megbízhatatlan ilyesmi mert működik de mégis.....bár vezérműláncfeszítője is egy nagy kula...két olaj a blokkba ..kevés olaj a motorrészbe ...talán leginkább ezek amitől nem aludnék nyugodtan ha olyanom lenne...szóval várom az új sorozatot..addig marad a tuti ..
Jól van értem én a tréfát Szóval akkor száz szónak is egy a vége, 450-520 erősen ajánlott,az 525 SX helyett igaz?


nem csak szoktam viccelni
13ban jöhet megint 1 új?
nem akarom hogy leszopják ugyanazt a faszt amit mi meg ismerőseim már megtettünk.....főleg drága pénzért ....
Jah zoozee értem én szóval az SX el sincs semmi baj,neked mind1 csak lebeszélhess valamiről igaz?
ha ktm és enduró akkor exc ha otthonra de hard akkor 525 ha 525exc akkor a kettő vintage évjárat a legtutibb megoldás/ kiadás a 2005- 2006 os modell....aztán ezután hosszú szünet és a 2013 -mas modell talán megint patent lesz viszont ez még nem bizonyított....



még jó, hogy vettem egy új hatost ...
Jöttél és rendet raktál a fiatalok fejében
Jó zoozee levágtam,nem kell SX inkább gyűjtök még aztán vagy 450 vagy 520 EXC... 2T-m van most is teljesen jó csak szétszaggat a 4 üteműsök legalábbis !látszatra! könnyebben,lazábban mennek,nem fáradnak olyan gyorsan én meg alig birok reszketni utánnuk stiften-lobogva


ezek közül melyikről beszéljelek le ?
óóó nagy vagy már 1ik lábad leér azt csókolom én is hiába vok 190cm eldőlök vele néha...persze lehet csak balfasz vagyok...
nah megszületett a döntés... ha veszel akkor csakis 520-525....nem veszélyesebb mint a 450 persze ha ésszel használod
ez is mi a faszért nem a pincében fényképezi le a gépét vaku nélkül...?
Ilyenem lesz ha nagy leszek
jah beszámolná 40-et kéne rádobnom...
Jó zoozee levágtam,nem kell SX inkább gyűjtök még aztán vagy 450 vagy 520 EXC... 2T-m van most is teljesen jó csak szétszaggat a 4 üteműsök legalábbis !látszatra! könnyebben,lazábban mennek,nem fáradnak olyan gyorsan én meg alig birok reszketni utánnuk stiften-lobogva
Ez a srác beszámolná az EXC-t?
Szabi őt én is nézegettem,csak ehhoz előbb el kell adnom az EXC-met meg az aprilia af-1 125-ösömet,meg a gyűjtött pénzből hozzácsapni...:)
láttam ..kinézetre nem rossz korához képest...de nem látsz bele az a baja ..túl sok motort látok kettéesni és van olyan amin nincs karc se ...márkafüggetlenül...

de hozzáteszem nem ez amiért próbállak lebeszélni pont egy ilyen crossmotorral való endurózásról...

ez a motor nagyon alkalmatlan az enduróra nem is gondolnád de majd jön makeee és pl. ő is szopódott egy sx450 es 04 es ilyennel....majd elmondja miért vérzett az agya.........inkább akkor a 2t 250 crossgépet faragnám át endurózni ha anyagi vagy egyéb okaim lennének... ....mint ahogy azzal tettük azt sok évig ...

bár már a félmillás kategóriában láttam egész fasza2T endurókat is