Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na és ha nemnagyon jó az új blokkos exc. Akkor mi a véleményetek a HONDA CRF 450 X jéről?
Bugic, lóerőben és nyomatékban mennyi a különbség a 450 és az 525 között?
A légszűrő tsiztító drága? 2-3e Ft egy liter és évekig elég...
zoozee. Sikerült árakat nézned?
Én csak annyit mondhatok az 525EXC-ről hogy egyáltalán nem veszélyes és fárasztóbb mint a 450EXC.2006-ban Masterenduro nyertes az 525EXC-lett.Súlyra ugyanannyi mint a 450 csak nem kell pörgetni váltogatni annyit.Nyomatékból megoldja a dolgokat szopatós helyen is.Nyelezni nem fogod ezért tartósnak is mondható!Nekem jobban tetszik az 525EXC mint a 450!Persze én hobbi endurós vagyok lehet a versenyzők mást mondanak.Amúgy ha versenyezni akarsz mindkét géphez kell komoly kondi!Ja és ha valaki akar egy olyan motort venni ami nincs szétütve meg lecsalva az üzemóra az lesse meg a motorom

http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Milyen marketingszöveget?:)
Legtöbb gondom az elsőkerekemmel volt, állandóan defektes lett :)
Legnagyobb gond... Ja nem is, az hogy nem tudok annyit menni vele amennyit szeretnék
Ha érdekel akkor lehetne pár sort írni, raksanyik kukac gémélre küld el a tiédet addig végiggondolom a marketingszöveget...
mondjuk Ő nem esett el, hanem egyszerűen úgy mozog a motoron , meg mit tudom én , hogy az ilyen varrásoknál elrepedt, pedig 1 számmal nagyobb is volt, hogy ne feszüljön ....
kb.
Na ja, hihetetlen mennyire "elkurvul" a világ...
Régen vettél egy cross gatyát, volt kb 2 kg és olyan vastag erős anyagból, hogy szétvágni nem bírtad.
Most meg veszel "egy jó minőségű" Fox gatyát, ami kb 2 deka és az első esés után szétszakad...
igen, köszi szépen
meg ezek a fly cuccok, ami 15-20 1 szettben, haver crossozik, azt 1 időmérőn szétszakadt XD mondjuk én nem crossozom, biztos nekem tovább bírná :)
Szia Viktor! Köszi!:) Az egy Alpinestar Charger Punk Orange szett és valóban nem gagyi!:) Van benne anyag, nem úgy mint a mostani Fox cuccokban...
Ára a mez+gatya együtt 180 euró környéke. Üdv:
Silkolene fuchs

4600FT 1 liter , de neten körül kell nézni , hogy milyen árak vannak , nekem még a Putoline-t is mondták, hogy jó, meg mondták azt is hogy sz*r .

Putoline
Raks, akkor Te tudod miről beszélek...:) Kajak nem tudtam én sem mire vélni, hogy 450-es és nem megy... (450SX és Yz450F ismeretében :) ) Lehet, hogy tényleg csak megszokás kérdése...
Neked a 450-es hogy muzsikál? Volt vmi gond vele?
maddox! geci jó ez az Alpinestar cuccod ami néhány képeden van, tudnál róla valami infót mondani, hogy mi a pontos neve? gondolom ez már nem gagyi , hanem strapabíró, ebből következtetek h az ára is jó, érdekelne, bejön Előre is kösz! Üdv: Viktor
én FUCHS termékeket használok, 2x - 3x kimosom ilyen légszűrőmosó folyadékkal, majd légszűrőolajjal is átmosom, kinyomkodom óvatosan, hogy ne tocsogjon, meg persze kicsit száradni is hagyni kell, nem olyan jó ha vizesen teszed be én úgy tudom, max. akkor ha utána nem mész egyből, valahogy így, én is olvastam h a benzin egy idő után "szétmarja" kirepedezik stb. és az gáz, de van aki azt mondja, hogy az is tökéletes, mind1, nekem ez bevált, sosem volt semmi bajom, tökéletes

Sejtem, én sx450-ről ültem át, első kör után vissza akartam vinni hogy baj van az exc-vel... Nem megy!
Azóta megszoktam, megy ez...
Sajnos én sem próbáltam ki 450-et és 525-öt egymás után, ugyanott!
De most hogy meghirdettem az exc-t hívtak hogy 525 csere nem érdekel-e, mivel az nekik sok a fák között. Lehet benne valami. Husaberget próbáltam 450- 570-et egymás után, no ott érezhető volt. Verseny után fáradtan nehezebb volt sokkal normálisan menni a nagyobbikkal...
jah és a légszürőt ti hogy szoktátok takarítani? apám aszongya mossam ki benzinbe, de uttána olvastam azt irták tenkreteszi a légszürö anyagát, na most akkor hogy kell? a lészürö tisztitok meg drágák, vagy csak én néztem rossz helyen? HELP!
én jókat hallotam róla, eddig a motornak sincs semmi baja ahogy használtam, a törödés meg meglesz (szeretem a kis kincsemet)
Köszi Raks! Amúgy azért kérdeztem, mert eddig egy 08-as Yz250F-em volt és amikor kipróbáltam a haverom 450 EXC-jét sokkal gyengébbnek tűnt mint a Yamaha. Tudom, hogy a krossz és az endúró ég és föld, lágyabb futómű, finomabb nyomatékleadás, sokkal "szelídebb" stb, de szted melyik fáraszt jobban 250 4T krossz, vagy az 525exc? (525öt sajnos még nem tudtam kipróbálni)
Nekem 2003-as SX 125 van, az szerintem már elég sok mindenben különbözik a 2006-os modelltől.
elég labilis gyerek, na meg lusta. de a motorjai tudtommal ettől eltekintve rendben vannak. nem sokat voltam ott, messze van innen mesterszállás. törődj a motorral az a lényeg.
Igaz nem tőlem kérdezted, de sztem mindegy, elsősorban azon múlik melyikből találsz jobb állapotút, jó áron. (Bár tény hogy 450-es több van). Ha ésszel használod, az 525 is jó, ha eszetlenül akkor a 450 is sok... 525 nyomatéka biztosan jól jön néhányszor, de előbb el is fáradsz rajta, így nagyobb az esélye a "perecnek". De nem túl sok motorozás után a 450-is kifektet.
Köszi Bugic! Akkor lényegében full ugyanaz a két blokk! Még egy kérdés: szerinted 450 vagy 525 jobb hobby endúrázra? Tudom,h neked 525 van, de egy 450 nem kezesebb, (jobban kordában tartható) szopatós helyeken mint az 525?