Amikor az Rmz-m megszorult, mindenki mondta: "Ó semmiség, 100alatt lesz!"
Nos, valamivel 300alatt állt meg a "mutató". Ki kellet gyakorlatilag belezni szegénykét. És mi lett volna, ha nem amcsiból rendelek főtengelyt? (Mo-n a 2007-es Rmz-k hez a főtengely 120eft.) Nekem lejött 60ból, + a vám az valmai 15-20eft.
Ha elmennél megnézni, szedesd/vagy szedd szét. Ha nem engedi, ott már bűzlik a dolog.
Hát akkor inkább ahhoz kell pajszer ha a mágnest akarod megpattintani...vagy 8-ast tenni bele...De persze neveljetek csak a rosszra legközelebb én is pajszerral ugrok az enyémnek,arról nem is beszélve ha motorszerelő leszek LEHET a tiéteknek is
Hát az ilyen dolgokat meglehet csinálni házilag ha van az ember apjában egy kis furfangosság és látott már egy két dolgot szétszedve.pl:lendkeréklehúzó: IFA-ban alkalmazott hidroulika közcsavar a méretet most nem tudom,egy 14-es anya meg egy 5centis 14-es csavar....
Milyen szerszám kell hozzá? Ha erre gondolsz semmi spéci szerszámom nincs de ha motorszerelésről van szó kalapácsot és pajszert nem szoktam a kezembe venni...
hát ja ez nyolcadikba volt ..jó is lenne de már meghíztam...meg megnőttem ...fölszedtem minden méretemben 15 öt kb...csak a farkam nem lett hosszabb
amúgy magasabb a dévid mint 2 méter pár centivel...
Nos, valamivel 300alatt állt meg a "mutató". Ki kellet gyakorlatilag belezni szegénykét. És mi lett volna, ha nem amcsiból rendelek főtengelyt? (Mo-n a 2007-es Rmz-k hez a főtengely 120eft.) Nekem lejött 60ból, + a vám az valmai 15-20eft.
Ha elmennél megnézni, szedesd/vagy szedd szét. Ha nem engedi, ott már bűzlik a dolog.