na mizu vettetek már motort faktory telóval? amúgy abba a six days telók vannak és annyiban különbözik a simától az első hogy a tetején olyan csavar van amiről beszéltünk tegnapelőtt kb. hogy lehet picit rugóelőfeszíteni vele csalásként ...szóval semmi ez is gyakorlatilag felesleges mert igazából a "nagy" hangolás a rajtkész súlyod szerinti rugócserékkel kezdődik .../ez soha nem érdekelt senkit sem pedig ezzel kezdődik a ktm könyv...hogy a 75 ..85 kilos pilótáknak van összeszerelve a motor gyárilag/...a hátsó gátlón (ez egy hajszállal hasznosabb is) csak annyi a plussz,hogy a tetején dupla szelepház van amivel a befelé csillapítást két sebesség szerint tudod állítani (de itt is amit használnak pilóták ez helyett a két külön tekerős factory cucc.....szóval nem lenne ez rossz de pénzt nem ér ....inkább telót csinálnék ill. nekem van ...a saját valagamra...az a nagy csoda nem az aranyszinű powerparts zselés titán pdtdihdi tekerő csingilingik... bár a diszkó előtt jobban néz ki vitathatatlan de az erdőbe nem biztos hogy az megy elöl...
Vedd meg az enyémet, igaz csak 450 de elég az... A futóművet meg Csika1 személyedre szabja. Jobb lesz mint a Factory...
Ráadásul Vác nincs is messze Gyarmattól...
250es KTM Rotax blokk egyben vagy bontva!
nagyon akció!
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
haveré nem tom eladja-e még..de ha gondolod megkérdezem..
2
Igaz nem Honda, és nem is 18/21es kerekek, de ilyenre gondoltál?
Ráadásul Vác nincs is messze Gyarmattól...