ez így nemteljesen igaz ...van par jóárban de azoknál mindig van ami nem stimmel (lecsiszolt vázszám stb.) De amugy sztem ugyanolyanok az árak na meg ez árfolyamtol is fugg.
elvileg az XC, és XCW modelleket amcsi piacra találták ki az ottani 5 orás XC, cross-country versenyekre,
exc futomű, exc kerekek, exc hűtők, és a mostaniakbanmár van világitás előkészités, magyarán benne van a tekercs a vezeték, mind ott van a tank alatt a vázon, csak rá kell dugni a lámpát, műszerfalat stb.
magyarán egy egyszerűsitett EXC, és ezért joval olcsobb, az ottani piacon...
Én anno még Kecskeméten vettem a motort....hozzám az 350km volt oda vissza 700...de fasza motort vettem megérte...ahogy leírja ronis ez elvileg pöpec állapotban van..szal sztem az út nem sok főleg,h JÓ ÁRON van a motor De ezzel lehet csak én vok így
Attól függ mennyit kell esetleg rákölteni, azt mindig bele kell kalkulálni. Ha tuti állapot, akkor neked kell eldönteni hogy megéri-e.
Mondjuk hogy papíros, az jó benne, legalább a yard nem fog cseszegetni annyira.
ime a képek, a motor 2004-es XC 450 ,amcsi model, exc futomű, 18-as kerék, 4-es válto, frissen felujitva az egész blokk, ÚJ henger, Dugo ,hajtokar , váltoban cseréltek fogaskereket, Új vezérműtengely, és a szelepek is cserélve új cromosra. KZ Racetech által átszelepelt futomű 95 kilora, és a blokkot is ő csinálta., ősszes alkatrészt Ricsinél vették szlovákban.
A motort 5 kiloban számoltam be egy munkagépbe, annyiért elviheti bárki, amugy joval többért vesztegetik öket a neten.
Ilyen tizen-huszon évesből - ha tetszik-ha nem - csak japánt szabad megvenni...persze azt is _nagyon_ alaposan át kell nézni, ne felejtsd el melyik országban vagy!
Hello Mater , Zoozee !
Köszönöm a kihelyesbitést, útközben infót szereztem ,hogy mi mere hány méter . Új főtengely ,új lendkerék, valószinű új alaplap és még a váltó ami kérdéses lenne így láthatatlanba,ha nem új ,de másik kb. 80-100 kavics ?
Csak fontolóra vettem mik a lehetőségeim, cross motor még hiányzik a palattából állandóra,így egy olcsó "szarra" gondoltam,hát jó volt a gondolat "szar"! Nem akarok minden áron szerelni, van most min dolgoznom és költenem.
Nincs a cross elfelejtve,csak lehet nem ez - az. Köszönöm.........Feri
koszos víz jól hűti a blokkot legalább ...ezt inkább kövek sziklák miatt rakják fel...a lukak meg a itt is a hűtés miatt vannak ...meg pici súlycsökkentés de az nem lényeges.....
exc futomű, exc kerekek, exc hűtők, és a mostaniakbanmár van világitás előkészités, magyarán benne van a tekercs a vezeték, mind ott van a tank alatt a vázon, csak rá kell dugni a lámpát, műszerfalat stb.
magyarán egy egyszerűsitett EXC, és ezért joval olcsobb, az ottani piacon...
Mondjuk hogy papíros, az jó benne, legalább a yard nem fog cseszegetni annyira.
ime a képek, a motor 2004-es XC 450 ,amcsi model, exc futomű, 18-as kerék, 4-es válto, frissen felujitva az egész blokk, ÚJ henger, Dugo ,hajtokar , váltoban cseréltek fogaskereket, Új vezérműtengely, és a szelepek is cserélve új cromosra. KZ Racetech által átszelepelt futomű 95 kilora, és a blokkot is ő csinálta., ősszes alkatrészt Ricsinél vették szlovákban.
A motort 5 kiloban számoltam be egy munkagépbe, annyiért elviheti bárki, amugy joval többért vesztegetik öket a neten.
akkor már inkább japán, de abbol sem igen találsz ilyen öregben jot...
Köszönöm a kihelyesbitést, útközben infót szereztem ,hogy mi mere hány méter . Új főtengely ,új lendkerék, valószinű új alaplap és még a váltó ami kérdéses lenne így láthatatlanba,ha nem új ,de másik kb. 80-100 kavics ?
Csak fontolóra vettem mik a lehetőségeim, cross motor még hiányzik a palattából állandóra,így egy olcsó "szarra" gondoltam,hát jó volt a gondolat "szar"! Nem akarok minden áron szerelni, van most min dolgoznom és költenem.
Nincs a cross elfelejtve,csak lehet nem ez - az. Köszönöm.........Feri
Köszi, mater