Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha abba gyűrűtörés volt, akkor már rég kuka a henger, meg a dugó...
Nagyon jó motor! Én egy KTM teszten próbáltam ki, és beleszerettem. Egy nagyon jó túramotor, jó szélvédelemmel, és még értelmes kompromisszumok mellett, terepen is használható. Erős, komfortos, jó futómű, jó fékek. Ha érdekel, akkor van egy eladó az 1WD-nél Gödöllőn.
olyat csinál hogy nem pörög ki,meg nagyon füstöl :S
meg néha a mikor rugom be a toroknál olyat fuj mint állat...már már szinte csattan
Gondolkozok 1 nagyobb adventure-n 950 s vagy 990 valakinek valami infó róla mert nagyon megoszlott a vélemény de lehet csak mocskolják az idióták
könyebben letudod nyomni a berugókart mert nincs kompresszió a motorban nicns sűrítése a hengernek, vedd le a kipufogót és nézz be a nyíláson mit láttsz a henger falán meg a dugattyún kb ezt lehet tenni.
Valaki tudna nekem segiteni olyan témába hogy ha ne talán gyűrű törés van a ktm mx 250-esembe hogy jelentkezik ez?mit csinál a gép?
Sziasztok a következő problémám van KTM EXC 125/200 2000évj., surlódó hangot hallottam a lendkerék felől, nem ér bele a fedélbe és nem szabadult el a lendkerék sem a tengelyről, hanem benne a lendkerékben csúszkál valmi ami tippem szerint egy elszabadult mágnes, mivel vele párhuzamosan jelentkezett az alapjárat eltőnése és gázelvételre hirtelen leállás behúzott kuplungnál. (szerintem a maradék mgnes nem termel kis fordulaton elég villamos energiát a gyújróív létrehozásához a tekercsekben) Szerintetek mi lehet, én ennél okosabbat nem tudtam kitalálni. Tudtok olyan műhelyt ahol a lendkerék szegecseket lefúrva mágnest visszaragaszva újraszegecselve a lendkereket kézbekapom jutányos áron?
Szerintem semmi gond a Proxal mi a haverokkal sok gépbe raktunk már ilyen dugót legyen szó 2t 4t ről teljesen mindegy és bírják.
Kb. annyi lehet. De nem hinném, hogy a Prox-al gondok lennének, bár keringenek rémhírek. De azok inkább más okra vezethetők vissza.
azt épp most néztem pinkmotorsnál,az türhető! és egy gyári az 60felett mozog?
PROX 36000,-
érdeklődés képpen valaki meg tudja mondani hogy 2006-s sxf 250be mennyiért vannak a hajtók szettek?gyári/utángyártott?
köszi
Ahogy gondolod.Ezek a 2T-k amiket felsoroltam messze jobbak voltak mint akkoriban az összes más 4T!Lomha nehéz dögök kevés lóerővel...De ez csak magánvélemény
Ilyen árfekvésben én DR250/350-et vennék...vagyis, vettem is
Ha nem érdekes hogy rendszámos legyen, akkor még válogathatsz is közöttük...
Hát nem ütni vágni akarom azért... Maradok a 4T-nél egyelőre. Most is az van, és szeretem. Jó titokban a 2T a kedvenc, de azt egyelőre nem akarok venni. XR lesz és kész! ENNYI
Köcce ;)
Ennyi pénzért is lehet kapni elfogadható mocit amivel lehet terepen küldeni!De ne KTM-et meg ne is 4T-t ennyi idősen!Japcsiknak van egész jó 2Tenduróik ilyen árfekvésben.SuzukiRMX250,KawaKDX250,HondaCRM250!Mindhárom jó kis moci ütni vágni
ez egy normális válasz lett volna,... ha JO paraszt gyerek létedre a majmozást kihagytad volna.

amugy ha már ennyi az iq-d, mond el nekem, mi a faszt számit hogy valami 55, vagy 65 lovas, ugyse tudod kimotorozni, sőt nagyon sokan nem tudják kimotorozni , akkor meg nem tök mindegy....

vagy ez olyan menős a kocsmában hogy kinek a motorja hány lovas, annak nagyobb a fasza, vagy mi..
KTM sx-vagy exc be milyen árakba mozognak az alkatrészek kb ?(dugó gyűrű, henger,csapágyak)

Sokkal drágább egy 380 asba az alkatrészek mint egy 125 ösbe vagy egy 200 asba ?
Válaszotokat előre is köszönöm .
82.3 Le
Pontosan tudniii?Tetesd fékpadra!De egy óra múlva,meg 2 nap múlva is Ki a picst érdekel hány lóóó? 986238754872548725 LE
azt tudom hogy nagyon erős majom csak pontosan akartam volna tudni hogy hány ló van benne .
De akkor tartsd meg magadnak a véleményed.
mé most már megint kezdenek kutyaszarok lenni,

szépen kezdenek átesni a tulbonyolitott dizájnos kutyaszar kategoriába... sajnos.....
má bocs, de nem tök mindegy hány lovas.. nekem volt régebben, egy biztos kurva erős, több mint szűkséges.
Sziasztok.
tudja valaki hogy egy KTM EXC 380 2T Hány lóerő pontosan ?
Kösz a választ... akkor még meggondolom..