Egyébként valaki felhívta a figyelmemet, hogy a kartervédőt meg tudná csinálni karbon-kevlár anyagból, ami kibasz erős és könnyű. Azt monja, hogy nem kerülne többe mint amennyiért az alumíniumot osztogatják. Vélemény? Oda viszont nagyon pontos sablon kell. A te sablonod mindenképpen kelleni fog, és egyszerre gyártjuk le mind a kettőt. Vagy így, vagy úgy.
Szia! akartam mondani múltkor csak elfelejtettem,ha karter védőt csinálsz akkor annyi aluminiumot vegyél hogy a ktm hez is elég legyen...nálam van a sablon,szólj és elviszem!
Gyökér japánok meghagyhatták volna a DRZ blokkot esetleg 450-es hengerrel berugókarral és egy RMZ vázzal futóművel Ehelyett kidobták ezt a RMZ blokkos RMX-et ami ugyanúgy üzemórás retkedék...
Hali!
A hosszú aszfaltos szakaszok, főleg hazafelé fárasztóak voltak, mert utazóban a 110-nél többet nem nagyon szerette. Szerencsére a túra nagy része terepezésről szolt, az viszont meg sem kottyant neki. Pár helyen, ahol a többiek a túlélésért küzdöttek, az nekem örömmotorozás volt. Műszaki hiba nélkül megjártam az egészet, kb. 3600 km.
Ha van az embernek önkontrollja, inkább nagyobbat! Lóerőből sosem elég, a gázkart meg úgyis te csavargatod! Nem kell mindíg csutkát húzni!
Csak gondolj arra hogy Magyarországon nem divat kicsivel kezdeni és évente kicsit nagyobbat venni! Nincs fokozatosság (no meg fizetőképes kereslet!), bár lenne...
És most hogy így áll a motorpiac, jövőre nem hiszem hogy gyorsan túladsz a gépen, a 450-est meg használhatod évekig, van belőle úgyhogy lehet válogatni, ráadásul addigra mire azt el akarod adni csak változik valami ebben a francos országban!
de bazz! ha nem olvasod el a forumot akkor hogy szólj hozzá?
egyeseknek azonnal csuklóból írod a dolgokat amire épp kíváncsi,másnak meg bebököd hogy google! persze te is tudod mi az hogy rekluse,vagy hol talál szerelési könyvet,de azt egyszerűbb olyankor beütni hogy GOOGLE!
KÖSZI
annyira negatív vagy basszus hogy az már fáj mikor olvasom ezen hozzászólásaidat!BUGIC is leírta mi a frankó!
ha mindneki a googlebe keresne akkor nem lenne értelme a fórumnak...nem?
hali!én is simson után vettem meg a 450 exc .és gyorsan meglehet szokni csak elsöre tünt vadállatnak és igy utolag visszagondolva jó hogy nem 250 4T vettem.
Ez a túlterhelt szar tényleg felkoppant. Erről szerintem nem lehet messzemenő következtetéseket levonni. Ajánlhatnék számtalan linket, ami ennek az ellenkezőjét statuálja.
Amiket viszont lentebb felsoroltam, azok tények.
Neked pedig azt javaslom, hogy tedd le a baltát és gyors egymásutánban próbáld ki mindkét motort, aztán majd rájössz arra, amit a KTM-es barátaimmal nemrég megtapasztaltunk.
Egyébként hidd el, nem érdekel az egész. Én csak segíteni akartam.
Részemről a téma lezárva.
A 250-et mivel jobban forgatod ezért jobban is kopik és gyorsabban elfogynak benne a dolgok mint a 450-be. Úgyhogy lehet hogy drágább a 450 de tartósabb is. De én nem ajánlom egyiket se mert saját tapasztalatom nincs egyikkel sem. 2T EXC 250-el volt szerencsém menni a múltkor hát azt tudom ajánlani nagyon jó motor.(bár nem egy agyonvágott gép volt hanem egy 2009-es kb. 15 üzemórával.)
Baszki dani miért ne kérdezze már meg itt ahol talán van olyan normális ember is aki el is magyarázza neki!Képzeld nem mindenki keni vágja az angol nyelvet.Ne legyünk már ilyen bunkók ember megkérdezte rendesen inteligensen mi az a Rekluse kuplung
Hát tényleg elgondolkodtató amit írtál. Egyébként 26 éves vagyok 180 magas 75 kg és eddig 50 -es simsonom volt. Ha jól értem amit írtál 250-nél bizonyos dolgokat sűrűbben kell cserélni mint 450-nél. Mások a szervízintervallumok?
az egy automata kuplung egy robogóhoz tudnám hasonlítani ..persze teljesen más de a funkciója hasonló..nem kell behúznod a kuplungot csak lelassítasz és kiold magától..mikor meghúzod a gázt akkor meg elengedi magától..
Egyébként valaki felhívta a figyelmemet, hogy a kartervédőt meg tudná csinálni karbon-kevlár anyagból, ami kibasz erős és könnyű. Azt monja, hogy nem kerülne többe mint amennyiért az alumíniumot osztogatják. Vélemény? Oda viszont nagyon pontos sablon kell. A te sablonod mindenképpen kelleni fog, és egyszerre gyártjuk le mind a kettőt. Vagy így, vagy úgy.
A hosszú aszfaltos szakaszok, főleg hazafelé fárasztóak voltak, mert utazóban a 110-nél többet nem nagyon szerette. Szerencsére a túra nagy része terepezésről szolt, az viszont meg sem kottyant neki. Pár helyen, ahol a többiek a túlélésért küzdöttek, az nekem örömmotorozás volt. Műszaki hiba nélkül megjártam az egészet, kb. 3600 km.
Csak gondolj arra hogy Magyarországon nem divat kicsivel kezdeni és évente kicsit nagyobbat venni! Nincs fokozatosság (no meg fizetőképes kereslet!), bár lenne...
És most hogy így áll a motorpiac, jövőre nem hiszem hogy gyorsan túladsz a gépen, a 450-est meg használhatod évekig, van belőle úgyhogy lehet válogatni, ráadásul addigra mire azt el akarod adni csak változik valami ebben a francos országban!
egyeseknek azonnal csuklóból írod a dolgokat amire épp kíváncsi,másnak meg bebököd hogy google! persze te is tudod mi az hogy rekluse,vagy hol talál szerelési könyvet,de azt egyszerűbb olyankor beütni hogy GOOGLE!
KÖSZI
ha tudok tolok fel par kepet
ha mindneki a googlebe keresne akkor nem lenne értelme a fórumnak...nem?
Amiket viszont lentebb felsoroltam, azok tények.
Neked pedig azt javaslom, hogy tedd le a baltát és gyors egymásutánban próbáld ki mindkét motort, aztán majd rájössz arra, amit a KTM-es barátaimmal nemrég megtapasztaltunk.
Egyébként hidd el, nem érdekel az egész. Én csak segíteni akartam.
Részemről a téma lezárva.
KTM Lc4 640-625 sm-enduró hoz CSOMAGTARTÓ eladó!Bolti ár töredékéért!Szín választható fém illetve fényes fekete!Elérhetőségem adatlapomon!