Biztos én vagyok a nagyon béna, de egy elég nagy karika után most csak én is egy 250 4T-t vettem és bár terepen még nem próbáltam (ahhoz előbb futóművet kellene faragni alá), de az eddig megtett néhány száz utcai km alapján úgy vélem hogy nekem ez a teljesítmény bőven elég lesz...jó, mondjuk én a pehelysúlyú kategória vagyok, szal lehet hogy egy 100 kg-s embernek tényleg kevés a 30 ló
már kinéztem egy 200-ast egy kereskedonel
mivel en erdelyben elek eleg necces a motorvasar mo.-on
meg egy kerdes?
a gyerek aztmondta a telefonban h rekluse kuplungos?
az mit jelent pontosan?
hááát biztos nagyobbat vennék..vettem
kicsivel gond hogy minden ugyanannyiba kerül sűrűbben cserélsz pár dolgot és nem megy....pár hét esetleg pár hónap és kevés lesz ez ....de eladni nem nagyon fogod tudni adni majd...azért gondolnám át...a big bore kitről már beszéltünk drága és nem hoz kellő eredményt mert attól is csak 350 es lesz a paripa.....aztán zsákutca ez is...súlyban ugyanaz mint az 525 lehet 20 deka a különbség...én nem tudom a te helyzeted ,életkorod , tapasztalatod,alkatod, súlyod stb..milyen de elkondolkodnék ezeken...a fiamnak meg a nagymotort adom oda szívesebben mert az felviszi mindenhova ..annyit meg megfogsz tanulni meddig húzd a gázt...lehet 450 et vennék a helyedben... azzal fejlődhetsz ameddig akarsz versenyt is nyernek vele..
200-as sosem volt önindítós.
Levegőszűrőt nem cserélni, hanem mosni és olajozni kell, értelemszerűen amikor már koszos (nekem volt hogy 100 km után kellett), váltóolajat meg szintén használattól függően: ha csak utcán bandukolsz vele, akkor elég 4000 km-enként (kezelési könyve is ennyit ír), extrém endurozásnál viszont akár néhány óránként is indokolt lehet.
Sziasztok!
szeretnék venni egy 200-as exc-t
meg szeretném kérdezni h mire kell odafigyelni rá és h mennyi időnként kell váltóolajat és levegőszűrőt cserélni?
a motor 2003-as kiadású, ez mar önindítós?
előre is köszi ;)
Hát ha jó állapotú akkor megéri. De ha komoly vevő vagy és odaviszed neki a pénzt azt mondod hogy neked kell ez a motor, nem hiszem hogy nem enged belőle 20-30 ezer forintot. De vigyél magaddal valami hozzáértőt is.
Sziasztok!
Megnéztem hétvégén a motort, elég jó állapotú bár egy két dolog cserés: lánc lánckerék, kerékcsapágy, hátsógumi. Ezek kb. mennyibe kerülnek? Ezeket említve a srácnak, helyeselt ugyan de mégsem akart engedni az árból, sőt mikor hazaértem megnéztem már 550 ezerért volt fennt. Az ilyen fajta gépeken mennyi üzemóra után kéne dugattyút cserélni? Aki lemaradt volna ez az a gép: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_exc_250-f-4094297
Mesterem,ha megkérlek küldesz nekem valami elérhetőséget a csika@c2.hu-ra telefonszám vagy valami .Kéne sokszor ezt azt tervezni,csinálni,csak embereim lassan kihalnak Köszönöm!
Érdekelne valakit ilyen fékkar? Radiális brembo főfékhengerre készülne (asszem sok KTM megy ilyennel, azért ide írtam), 7075 minőségű alumíniumból, tömörből CNC-mart, homokszórt, esetleg polírozott kivitelben. Igény szerint natúr csúszó felületekkel vagy bronz siklócsapágyakkal. Nem akarok rajta meggazdagodni, csak ha egyszer fent lesz a gépen, gyakorlatilag hót mindegy hogy mennyi készül belőle, gondoltam hátha valakinek megtetszik.
Csőő zoozee ez a te paripád?Az a lánc lánckerék kicsit gatya rajta Az a szimering ami a lánckerék tövénél van mi pénz körül lehet?Mert nekem folyat már elég rendesen
http://www.rekluse.com/