Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háááát.....
látom az árát az nem sok az biztos ...de én ha lehet nem erőltetném ....
persze ha nincs több pénz most mocira akkor esetleg...se
de akkor rákölteni se lesz sok....
nemtudom ...szívem szerint kihagynám de nemcsak ezt hanem 2000 előtt az összeset KTM-et...mind kutyaszar volt...
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 1993as évjáratú LC4 600-as motor milyen? Alkatrészellátás milyen hozzá? hogy bírja a terepet? Mennyire szervízigényes? Milyen típushibái vannak? Milyen tapasztalataitok van róla? Stb...
Ezt a motort nézegetem:
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Szerintetek megérné megvenni?
Várom válaszotokat!
Üdv
Y
újat a boltból, szüzet az ovodából....ez a tuti....alap kell legyen motort mész venni....

szerintem semmiképp nem szabad elvárni egy ilyen terepmotortól amúgy azt se , hogy 10 éves korában új legyen mikor igazából egy szezonra készültek a gyárban a versenygépek...így már második évben túlteljesítették a tervet...innentől mindennap ajándék

a jó állapotán túl inkább azokat a nyomokat kell keresni rajtuk , hogy amiket kicserélgettek és javítgattak rajta az szakszerüen volt-e csinálva...jó alkatrészekkel stb...stb..nincs-e olyan hibája ami esetleg javíthatatlan vagy drágasága miatt nem éri meg a vétel....
aztán a külcsíny......
de tudom ez embereknél fordítva van ...hajlamosak összekeverni a látványt a belbecssel....

de azért kell vinni valami hozzáértőt a vásárláshoz mindíg....csak a több szem többet lát miatt is
Köszi mindenkinek a segítséget. Holnap megyek két hozzáértő haverral megnézni a motort. Remélem jó lesz a gép, és összejön a dolog.
Igen ez előfordulhat csak talán kevesebb rá az esély. De attól hogy egy motor drágább az nem jelenti azt hogy jó is.
A barátodnak egy egészséges kislányt ,és mielőbbi gyógyulást
a használt az mindig lutri, bele nem látsz, a jol karbantartottban is széteshet másnap akármi...

ennyi.
KTMKlub fórumáról, Kami barátom hozzászólása:
"Kedves Mind!
Már nagyon sokan kérdeztétek, hát itt a válaszom:
Azért marad el az őszi enduro rendezvényünk, mert a terület egyik részének a tulajdonosaival nehezen sikerül megegyezni. Plusz augusztus elején sikerült belefutnom egy vakbélműtétbe, ami erőssen befolyásolta a szervezést, utánnajárást. A másik ok, az a kislányom, aki valószínüleg szeptember végén születik.
De örömmel jelentem, tavasszal meg lesz tartva a verseny!
Mindenkit szeretettel várunk, igyekszünk az eddigi, álltalatok jónak mondott jó hangulatú rendezvényt összehozni."
Én is inkább a drágább de rendesen karbantartottra szavazok.
Ez egy örök nagy kérdés,vagy legyen babás a külseje..de inkább motorikusan legyen rendben!
használt motor az mindig is ilyen lessz,az egyik részének örülünk hogy jó a másik meg cserés ,,szerintem nem lehet eldönteni ezt így..mindenki magában vívja ezt meg hogy érdemes e rákölteni vagy azért megveszi a jobbat,én ezt vallom de inkább a jól karbantartottat mert a végén ugyanott vagyunk anyagilag csak sok idegeskedés,szerelés....á ezt nem érdemes
Emberek, erről beszéltünk pár napja. Ez egy 2003-as motor, 500.000,-ért. Tojás, meg 8-as a kerékben, meg rossz kerékcsapágy? Most megint miről beszélünk? Motorikusan legyen rendbe, a többi meg orvosolható, bár minden pénz kérdése...
Sokkal olcsóbb nem lesz úgyse!Újonnan kb 290ezer!Ha nem sajnálsz rá annyi pénz akkor vedd meg!
Ezeket akkor is látod,ha nem akarod
szerintetek egy használt de külsöleg szép állapotu akrapovic renszer meg ér 110 e ft? lassan már fél éve ott van a boltban gondolom már olcsobban is odaadnák.
Helló.. bocs eddig nem írtam de nincs netem az albiban per pill Nah voltam bent almáéknál de nem naon tudnak kinek van 950sm-e és sportmotorba se naon akarnak belefektetni mert áll a piac naon.... majd ha kell vkinek a moccod akko szólok
Az édes kevés, elsősorban a motort kell jól megnézni, ha van rá lehetőség kompressziómérés, nincs e valami furcsa zaj a blokkban, milyen könnyen indul be, mert ha ez a rész nincs rendben, egy kisebb vagyont kell rákölteni, ha tudsz akkor vigyél magaddal egy hozzáértőt. Aztán kerekekben van-e tojás, nyolcas, a vázban nincs-e deformálódás, kerékcsapágyakat(a kereket tudod-e oldalirányba mozgatni a lengővillához képest), kormánycsapágy állapota(csapágy darabja 7ezer körül van), féktárcsa állapota( nincs e benne ütés, milyen kopott, azaz mennyire vállas). Érdemes a kuplungot is megnézni, hogy rendesen kiemel-e vagy be van-e verődve a kuplungja, az se olcsó. hát nagyjából ilyesmik. remélem tudtam támpontot adni. Aztán sok sikert a vásárláshoz.
Pontosan miket nézzek? Amit eddig mondtak, hogy érdemes a láncot, lánckereket megnézni, valamint a telóból nem-e folyik az olaj. Esetleg mit érdemes még? Köszi előre is!
A WRP gyári minőség, de én Goldfrent használok és semmi baja.
De azt mondják ott nyeli a legtöbb port. Nem így van? Te nem zsírozod?
Esetleg tud valaki vmilyen márkát ajánlani fékpofára? Jó ár érték arányban. Hátsó fékbetét kellene, szóval nem lényeges annyira a precíz adagolhatóság, a Szandaváraljai sárhoz hasonló anyag meg úgyis legyalázza bármelyiket elég gyorsan...

Köszi!
Bugic lován is Big bore kitt volt amit 350SXS-nek reklámozott a labanc De kurvajó lett tőle a gép
amúgy nem tűnik lelakott gépnek..hozzáteszem így fotó alapján ami ugye tudjuk szart se ér.....de én történetesen inkább jrider lovát venném nem azért mert ismerem a lovat újkorától hanem mert azzal nem kerülsz zsákutcába fejlődés terén mint esetleg ezzel big bore kit ide vagy oda...kicsit alkudnék belőle de az se rossz gép....
lehet rá big bore kit-tet venni

mondjuk azt se értem miért big bore kit a neve mert csak 350-es lesz tőle...
nem kell zsír
főleg hogy a munkahenger ára 120 euro kb... ...további aggodalomra ad okot