Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. Gondolkoztam egy 2T-n,de nem tudom hogy cseréljek-e. Még soha nem tudtam kipróbálni egyet sem,csak úgy ha mentem vele két kört az erdőben. Úgy meg elég kevés.Valahogy egész napra soha senki nem akarta oda adni! Most vett az egyik nagyon jó cimborám egy 250-est,majd tálán ő oda adja egész napra is.
Tényleg Jimmy neked még az 525-öd van?
Az nem jó, mert lerágja a disznó (Macskajaj)!
Nincs hol és nincs mikor. Meg amit megcsináltam anno, azokra is csak addig volt igény, míg el nem készültek, aztán mikor már fizetni is kellett volna értük akkor már egyből nem is volt olyan fontos. A Condom rezóvédőjét is itt kerülgetem hónapok óta a szobámban...
Ja hát nem az az ovisoknak készített műanyaghólapát Ez aluból van és az anyaga is elég vastag hozzá!Kis vágás kalapálás csavarozás és kész is a kartervédő Enyémen gyári alu van teljesen jó csak ne állna meg benne a sár Kifurkálom majd asszem ha ráérek!



Amúgy nem annyira profi, hanem ennyire béna...és azért fontos mert annyival is kevesebbet kell emelgetni mikor felborulok mint a büdösbogár...
Akkor miért nem állsz neki csinálni ilyen cucokat?
Hogy a faszomba? Nekünk olyan vékony szar műanyagból volt a hólapát,hogy az első tolásnál ripityára törtem! Én a trabant csomagtartó fedéllel szemezgettem!
Konkrétan ez az egy téma az amihez valamennyit valóban konyítok...
Jááájj már megint a professzorok vitáznak Fasznak a kevlároscucc?Annyira vérprofik vagytok hogy számít az a plusz pár deka mi? A bátyám hólapátból csinált kartervédőt és működik
Baszki dani,van olyan amihez te nem értesz?
Bírta is marha jól,de csak egy ideig!
Melyik műgyantát?
Kismillió fajta van csak epoxiból (ahol én dolgoztam ott 99%-ban azt használnak) és akkor még ott vannak a poliészter, vinylészter stb. gyanták is...
Gyanítom hogy semmi nem arra való, de mivel a szénszálas kompozit egy marha erős anyag, szerintem elég jól kéne bírnia az ilyen jellegű igénybevételt (is).
Esetleg a kevlar lenne még jobb választás, mert az rugalmasabb és valamivel olcsóbb is, viszont nehezebb és sokkal macerásabb vele dolgozni.
Elég sokat. Például a komplett quadom burkolatát, benzintankját, stb. A műgyantát kell keverni az edzővel 1:100 arányban....
Nem tudom,de a srác csak műanyagokkal foglalkozik. Azért csak ért hozzá valamit,hogy mit kell csinálni. Ráadásul még motorozik is,úgyhogy arról is van fogalma,hogy mekkora igénybevételt kap az a szar. Az nem lehet hogy az a karbon anyag,nem egyszerűen arra való,hogy húzkodd rajta a 10 kilós motort,át a sziklákon meg a fákon?
Te mennyi ilyesmit gyártottál már
Beszélsz hülyeséget megint...
Vagy valami nagyon szutyok gyantából csinálhatták vagy (és ez a valószínűbb) az ideális 30% gyanta-70% szövet arány inkább a fordítottja lehetett - az meg úgy csak vastag (és nehéz) de kurvára nem erős...
Lehet. Nem tudom mert nem csináltam rajta anyag elemzést. Egy ideig elég jól bírta,de aztán egy helyen megrepedt és utána szétmálott.
Hi,

Van még 2 db kartervédőm eladó, ha érdekel valakit...
Biztos valami szutyok anyagból csinálták...meg lehet azt csinálni úgy is hogy könnyebb ÉS erősebb legyen mint az alu, de akkor biztosan sokkal drágább lesz annál. No meg az alun nem számít egy-két karc, a kompozit viszont baromi rondán néz ki legyalulva...
Ez azért nem egészen így van. Nem üzemórás, hanem km intervallumos a szerviz...
Hát, igen. Lassan egy éve, hogy 450 EXC-vel járok, úgyhogy van egy kis összehasonlítási alapom. A véleményem az, hogy nem nagyon lehet a kettőt egy lapon említeni. A KTM-el nagyságrendekkel jobb endurozni. Meghibásodás még nem volt, úgyhogy egy szavam sem lehet rá. Viszont a DRZ-t mégsem rúgtam be a sarokba, szeretek vele továbbra is motorozni. Ennek ellenére eladnám olcsó pénzért, mert felesleges.