majdnem stimmel a dolog, ez egy Kecskeméti srácé volt aki angliában zenél, majdnem egész évben ott van , belehajtott pár száz km-ert aszfalton utána gondolta kiprobálja a krossz pályát...
élete első krosszpályázásán beugrotta a duplát ugy hogy bele ugrott a második szembe falába, eltörte a gerincét.
hálistennek egy év alatt felépűlt, soha többet nem űlt fel a motorra,
na utána lett az enyém ,én azota járok vele boltba tejért kenyérért...
Próbáltam én is egyet,nem volt rossz. Igaz csak keveset mentem vele,de nekem egyenlőre jobban tetszik a 4T. Nekem az 525-tel sem volt eddig gondom-pedig csilliárd üzemóra van benne. Valamikor 2 évvel ezelőtt leszakadt az órám madzagja,azóta nem tudom mennyi ment bele. Akkor volt benne 392 óra. De lehet hogy ilyen sokat kibír ez attól is van,hogy én nagyon finoman,kímélően,közlekedek vele. Soha nem üzemeltetem magas fordulaton,és megpróbálom elkerülni a sáros koszos helyeket is!
most írtad ide! a GYANTA!
közte a szövet nagyon erős,csak ha megroppan..apránként elmorzsolódik...sztem.
ettől még a világ legjobb anyaga, és minden hiper szuper technikai dolga eböl készül! csak nekünk elérhetetlen az ami bírná is ezt az igénybevételt!
Nekem a 250 vagy 300 EXC a szimpatikus. De majd meglátom hogy milyen a cimboráé. Volt egy 2005-ös 250 6kilóér,egész jó állapotban. A haverom szipkázta be valahonnan,de annyit tojóztam rajta,hogy mire elhatároztam magam a másik haverom megvette!
hamár alu, akkor elmondom nektek azt a másik szuper top secret titkot, hogy ne szinesfém telepen vett sima alubol csináljatok kartervédőt, hanem specko alu ötvözetböl a megnevezése: AL-MG 3 -vagy AL-MG4 , ez a tipusa, és nem a vastagsága.
ezek már komoly ötvözetek,
amugy hiába csinálod meg 4-5mm-esből ha egy sima puha alu, folyton szivni fogtok vele mint én az enyémmel most.
Jó gépek nagyon én is szeretem.Marad a háznál valószinü.Egy 125 vagy 200SX-en gondolkozom mellé.Meg is vettem volna már nyáron ha maradtam volna a melóhelyen
Na, a sok polihisztor! Az üvegszállal semmi gond sincs, csak a technológiát kell ismerni. Nem mindegy hány réteget teszel egymásra, a szálak iránya, préseled-e, vákuumban esetleg...hajlamosak vagytok összekeverni a sufniba kenek 1-2 réteg gyantát, oszt jó lesz bénázást, a profi technológiával. A carbon, meg a kevlár alkatrészek gyártása ugyanolyan technológiával történik, mint az üvegszál, sőt a gyanta is ugyanaz, kivéve a szövetet...
Tavaly letörött egy fogaskerék a váltóban,akkor ott egy kicsit össze kuszálódtak a dolgok! Amikor azt csinálták,akkor kicseréltettem ezt azt a belébe is. De ezen kívül soha semmi bajom nem volt vele. Én nem akarnám eladni,hanem mellé gondoltam. Valahogy nem akarnék megválni a traktortól.
elmondom neked a tutit... fogsz egykb 6-8 centi vastag szivacsot kivágod olyan csikra hogy szorosan belemenjen a vázcsővei közé a hátuljátol egészen az elejéig ameddig a kartervédő ér, és ugy huzatod fel a helyére hogy a szivacsot elötte beteszed, soha többet nem fog megálni a sár azon a helyen.
de ez egy 5 ezer forintos informácio volt, mindenkitöl behajtom aki elolvasta...
Amúgy nekem nagyon tetszik a 300EXC.Jobban kell koncentrálni vele a fékkel keményebben bánni meg nem is mindegy hogy milyen fordulaton küldöd.Az 525-ös megold mindent.Igazi traktor ezért szeretem.Csak hát a 300-ast könyebb ide oda dobálni meg egyszerübb a blokkja is ami hosszútávon azért olcsóbb dolog.
Ja nekem is ha ezt egyszer el tudnám adni biztos 250 vagy 300EXC-t vennék.De nem nagyon kapkodnak érte mert állitólag drágán adom és bolondnak tartanak hogy ennyiért hirdetem Semmi gondom vele szóval nem sírok ha megmarad.Neked is üzemel rendesen?Nincs vele gondod?
jaj de jó!
megint vita van
nem tudom hogyan akarjátok össze hasonlítani?....egy 5-ös alulemezböl,meg egy műanyag vagy egy üvegszálból készült kartervédőt?..hee
hát éppen valamelyik motorozásnál vertem telibe egy nagyméretű téglát a fűbe! úgy szél durrant a motor alatt hogy megijedtem
de meg is látszott ám rajta,behorpadt mintha verték volna kalapáccsal ...azért csináltuk mert nekünk gyár műanyag volt de az nem védett semmit,pedig a nagyobb fajta!
az oldala a lényeg hogy takarja a dekliket,,,a váznak fekszik és tuti véd is..
az üvegszálrol meg szerintem beszélni sem érdemes,nem említhető egy lapon a kettő...én is csináltam régen ,rezóra meg mindenre de egyszer megroppant és el málott!
élete első krosszpályázásán beugrotta a duplát ugy hogy bele ugrott a második szembe falába, eltörte a gerincét.
hálistennek egy év alatt felépűlt, soha többet nem űlt fel a motorra,
na utána lett az enyém ,én azota járok vele boltba tejért kenyérért...
alulemezt szervez, jo sok szilicium-al meg mindenféle fincsi ötvözetekkel bevaditva..
nincs motor fék, nyomaték sincs annyi mint egy nagy 4t-ben, viszont igénytelen mint egy szamár...
ő meg el van tűnve,lehet focista lett
közte a szövet nagyon erős,csak ha megroppan..apránként elmorzsolódik...sztem.
ettől még a világ legjobb anyaga, és minden hiper szuper technikai dolga eböl készül! csak nekünk elérhetetlen az ami bírná is ezt az igénybevételt!
de cserébe kivágni sem volt egyszerű,meg formázni!
lenes hozott egy pár darabra valót,azt meg csak plazmával lehetett vágni!
az oldalak savállok...
ezek már komoly ötvözetek,
amugy hiába csinálod meg 4-5mm-esből ha egy sima puha alu, folyton szivni fogtok vele mint én az enyémmel most.
de ez egy 5 ezer forintos informácio volt, mindenkitöl behajtom aki elolvasta...
nincs mit.
megint vita van
nem tudom hogyan akarjátok össze hasonlítani?....egy 5-ös alulemezböl,meg egy műanyag vagy egy üvegszálból készült kartervédőt?..hee
hát éppen valamelyik motorozásnál vertem telibe egy nagyméretű téglát a fűbe! úgy szél durrant a motor alatt hogy megijedtem
de meg is látszott ám rajta,behorpadt mintha verték volna kalapáccsal ...azért csináltuk mert nekünk gyár műanyag volt de az nem védett semmit,pedig a nagyobb fajta!
az oldala a lényeg hogy takarja a dekliket,,,a váznak fekszik és tuti véd is..
az üvegszálrol meg szerintem beszélni sem érdemes,nem említhető egy lapon a kettő...én is csináltam régen ,rezóra meg mindenre de egyszer megroppant és el málott!